môgguhquote:
Leve het hebben van geen diplomaquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Het HBO stelt ook geen ene fuck voor, nooit zo veel domme en luie mensen gezien als op het HBO..
Leve het hebben van een diploma waar je nu nog geen fuck mee kunt en later ook waarschijnlijk niets wilquote:
Diploma's zijn overrated.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leve het hebben van een diploma waar je nu nog geen fuck mee kunt en later ook waarschijnlijk niets wil
Wauw. Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Diploma's zijn overrated.![]()
Ik heb geen eens een middelbare school-diploma.
Als je 8 jaar over je VWO gedaan hebt, twijfel ik een beetje aan deze opmerkingquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:28 schreef Yuki het volgende:
En nu naar het werk waarvoor ik zwaar overgekwalificeerd ben
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je 8 jaar over je VWO gedaan hebt, twijfel ik een beetje aan deze opmerking
Want jij bent dom? Doe ns lief over jezelf!quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:30 schreef CherryLips het volgende:
En WO stelt ook geen reet voor, kijk maar naar mij
met een ijquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:49 schreef PeuRac het volgende:
Moguh, fijn zo'n douche die verstopt iskon lekker de badkamer dwijlen
en de ipad 2 wordt aangekondigdquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:49 schreef Wicked-Game het volgende:
Morgen![]()
Dit is de dag dat de we naar de stembus gaan. De dag dat het zittende kabinet vast geen meerderheid gaat behalen in de 1e kamer en de dag dat de meteorologische lente zijn eerste kunstjes al laat zien.
It's a beautifull day and the sun is shining!
Heb nog geen koffie opquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met een ij
ik heb helemaal geen water
Ja maar, die opleiding stelde echt niet zoveel voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Want jij bent dom? Doe ns lief over jezelf!
Ze zijn met de waterleidingen bezig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb nog geen koffie opHoezo heb jij helemaal geen water dan?
Vervelende boven ook altijd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Auto-ongeluk aan de overkant maar er staan boven voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |