Gewoon verder gaan met Fokken. Laat niemand dat van je afnemen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja. Boehoe, hoe moet dat nu??? So much work, So little time.
Hij gaat geweldig goed met CSV-bestanden om, daar gebruik ik hem altijd voor.quote:
OO en Google Docsquote:
Ik heb op de ene pc office 2003 en op de laptop 2007.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het 100% zeker een .xls bestand? Met welke versie van Excel werk je? Met welke versie is dat bestand gemaakt?
D'66-stemmende stroom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je dan nog geen slimme stroom?
Dan moet je op haar gezicht gaan zitten met je vagina, dan stikt ze op de geilste manier mogelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:28 schreef L-E het volgende:
Mogelijk moet ik haar vermoorden, dan wel. Ik mail ze je meteen.
Ja, ik krijg wat signalen van mijn zoon dat daar dingen gebeuren die niet helemaal pluis zijn, dus ik wil haar kant horen. Wel verdrietig allemaal hoor.quote:
Privé doe ik alles in Google Docs!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OO en Google Docs
GRATISSSS. OO is even goed zo niet beter dan Excel. GD heeft als grote voordeel dat je overal toegang tot je meuk hebt
Fuck Office
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wat signalen van mijn zoon dat daar dingen gebeuren die niet helemaal pluis zijn, dus ik wil haar kant horen. Wel verdrietig allemaal hoor.
True. Excel screws up CSV files big timequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij gaat geweldig goed met CSV-bestanden om, daar gebruik ik hem altijd voor.
De stroom heeft zich aan mij aangepast. Maar echt kak. Die koffie. De ovenbroodjes, mijn vers geperste jus...... Zucht. Dit zijn nu de grote problemen waar ik mee kamp. Als de stroom het zaterdag maar weer doet. Moet t weekend wel lekker kunnen beginnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je dan nog geen slimme stroom?
Hier op het werk nog Windows XP, IE6 en Office 2003.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon Office 2010, overal, waarom niet?.
Same herequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier op het werk nog Windows XP, IE6 en Office 2003.Oh, en een pc met 1 gig geheugen.
.
En die hongernegerts in Afrika maar huilen om niets.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De stroom heeft zich aan mij aangepast. Maar echt kak. Die koffie. De ovenbroodjes, mijn vers geperste jus...... Zucht. Dit zijn nu de grote problemen waar ik mee kamp.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De stroom heeft zich aan mij aangepast. Maar echt kak. Die koffie. De ovenbroodjes, mijn vers geperste jus...... Zucht. Dit zijn nu de grote problemen waar ik mee kamp. Als de stroom het zaterdag maar weer doet. Moet t weekend wel lekker kunnen beginnen
Als je iets nooit gehad hebt kun je het ook niet missen. Nee inderdaad, die kids zeuren, kijk maar naar die dikke buiken van ze.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
En die hongernegerts in Afrika maar huilen om niets.
Deze moet eigenlijk weer eens vervangen wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier op het werk nog Windows XP, IE6 en Office 2003.Oh, en een pc met 1 gig geheugen.
.
Hmmmzzzzz, van gehaktballen of biefstuk?quote:
Als je nog nooit een volle buik hebt gehad, weet je ook niet wat honger is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je iets nooit gehad hebt kun je het ook niet missen. Nee inderdaad, die kids zeuren, kijk maar naar die dikke buiken van ze.
gehaktballenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmmzzzzz, van gehaktballen of biefstuk?.
Godzijdank, je patser imago begon al een beetje te vervagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze moet eigenlijk weer eens vervangen worden.
Core2Quad, 6GB ram, W7 64bit, office 64bit, 2x22inch+1x 26 inch.
Gefilterde feces met een vleugje urine.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Hmmmzzzzz, van gehaktballen of biefstuk?.
Mooi dat ik er op tijd bij was danquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Godzijdank, je patser imago begon al een beetje te vervagen
laat maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gefilterde feces met een vleugje urine.
Ook op je iPhone?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon Office 2010, overal, waarom niet?.
Ja, daar kan je natuurlijk niet op werken. Hier wordt de hardware niet meer vervangen of verbeterd, we zouden 2 jaar geleden al een laptop krijgen. Het gaat hier allemaal niet zo snel, er is net een werkgroep in het leven geroepen die gaat onderzoeken welke stappen we moeten nemen om de afdeling voor te bereiden op het flexibeler werken. Ook daar ouwehoeren ze al twee jaar over.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze moet eigenlijk weer eens vervangen worden.
Core2Quad, 6GB ram, W7 64bit, office 64bit, 2x22inch+1x 26 inch.
Gistermiddagquote:
Leuk he, daar moet je dan de oorlog mee winnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
GistermiddagIk vreesde al het ergste, dus ging ik maar weer bellen... Ze staat op het punt weg te gaan, ze belt morgen. Ja nee, zeg dan niet dat je me die middag belt, muts
nee, waarom zou ik in godsnaam op mijn telefoon bestanden willen bewerken?quote:
Oef je drukt je akelig treffend uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk he, daar moet je dan de oorlog mee winnen.
Dat is hier net ff andersquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar kan je natuurlijk niet op werken. Hier wordt de hardware niet meer vervangen of verbeterd, we zouden 2 jaar geleden al een laptop krijgen. Het gaat hier allemaal niet zo snel, er is net een werkgroep in het leven geroepen die gaat onderzoeken welke stappen we moeten nemen om de afdeling voor te bereiden op het flexibeler werken. Ook daar ouwehoeren ze al twee jaar over.!
T werd nog veel erger nadat je weg gingquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag teveel NKOTB en andere boybands gehoord op het Foute Feest.
Gaarne.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh L-E, we moeten die spullen nog jouw kant op zien te krijgen he.
Oppas in eigen huis? Of breng je de kleine ergens anders? Als het thuis is dan camera verstoppen op een locatie en filmen maar.quote:
Nannycam in een teddybeerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |