quote:
de jeugdzorg-tut.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is het voor tut?
Ik heb ook een flink gesprek straks, met de oppas. Ellende.
Meid toch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een getut weer.
En ik baal..... Stomme stroom is alweer uit, zo kan ik toch niet warm douchen en thuiswerken??
Zonder koffie kan ik mijn dag niet beginnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
En de koffie. Ik heb geen koffie. Whaaaaaaaaaaaaaaaaahhh
Ik vind dat al die instanties liever moeten zijn.
En ik vind graag geld.
Naakt? Maak je foto's?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:22 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook een flink gesprek straks, met de oppas. Ellende.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Die ene die zijn naam niet kan onthouden?
Ik word er heel verdrietig van, Snuit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja. Boehoe, hoe moet dat nu??? So much work, So little time.
Dan heb je vast de oude office versie, dan moet je even de compatibiliteits meuk van Office downloadenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Excel-experts: ik heb een xls-bestand gekregen dat ik niet kan openenop twee pc's niet. En volgens de verzender kan iedereen hem verder openen dus ligt het aan mij. halp
Probeer het eens in OpenOffice.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Excel-experts: ik heb een xls-bestand gekregen dat ik niet kan openenop twee pc's niet. En volgens de verzender kan iedereen hem verder openen dus ligt het aan mij. halp
Is het 100% zeker een .xls bestand? Met welke versie van Excel werk je? Met welke versie is dat bestand gemaakt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Mogelijk moet ik haar vermoorden, dan wel. Ik mail ze je meteen.
Probeer eens Excel te openen en dan het bestand vanaf daar te openen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Heb je dan nog geen slimme stroom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een getut weer.
En ik baal..... Stomme stroom is alweer uit, zo kan ik toch niet warm douchen en thuiswerken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |