Had ik wel gewild, maar niet gedaan, ik ben er onverwacht al eerder er uit gerold en had toen ook even geen behoefte terug te gaan voor afscheid, het was op dat moment nogal stressvol op mijn werk...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef danic het volgende:
Goh ik ben wel lekker aan het posten vandaag, maar heb nog een vraagje aan de mensen die al met verlof zijn:
hebben jullie nog wat bijzonders gedaan met je (voorlopig) laatste werkdag. Trakteren ofzo?
ik weet t al, beeb nummer 3 heet vast JJJquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ze komt het vast heel snel melden zelf! DJMO dus.
haha , hij was al vrij snel ontkreukt idd. Ook even lange vingers jup maar hij is wel een stuk donkerder dan Jan hoor, hij lijkt echt op z'n vader, waar Jan meer mijn trekken heeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Kleurdoos het volgende:
een PVV stemmertje in de dop en nog blond ooknah grapje
Wat is ie mooi roze en ontkreukt! En ook zulke lange vingers als Jan eh?
Dat wordt dan eens tijd hequote:
ik hoor/lees goeie dingen over curanol http://www.curanol.nl/quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef wickie het volgende:
MP heel erg veel succes met de afspraak morgen![]()
DJMO, nogmaals gefeliciteerd, wat een mooi propje heb je gebakken![]()
Danic, ik heb de vorige keer taart getrakteerd op mijn laatste werkdag, voor de rest gewoon gewerkt. Ik kreeg op het einde van de dag een klein presentje toen.
Ik heb nog steeds hardnekkige obstipatie, wordt er wat moedeloos van, de aambei groeit en groeit![]()
Iemand tips wat hiertegen te doen? Iets met vezelzakjes misschien?
Mijn VK raadde aan om neusspray (xylometazoline) te spuiten op je aambeien. Slinken ze van. En het werkt ook nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef wickie het volgende:
Danic, dank voor je post. Het doet bij mij ook geen pijn, het jeukt alleen. Hij komt alleen nu elke keer weer naar buiten zetten met de moeilijke ontlasting. Dus tussendoor is het niet echt een probleem (alleen jeuk dan). Volgens de kraamverzorgster na de bevalling van Mette, is het een kleintje, eentje waarvan je in de regel geen last hebt. Ook nooit gehad dus, tot nu dan.
Ik ben gewoon bang dat na een hele zwangerschap obstipatie en dan ook nog de bevalling dat ik wel met een probleemgeval blijf zitten die dan eventueel operatief verwijderd moet worden. Nachtmerrie, nachtmerrie...
Dus liever nu gelijk het probleem aanpakken en erger voorkomen.
Ik ga lactulose proberen en blijf smeren, kijken of dat gaat helpen.
Dat heb ik in het begin ook gehad. Vooral vieze parfum of zweetlucht oid, ik heb nooit overgegeven tijdens mijn zwangerschap, maar kon daar toch flink weeig van worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:18 schreef Susie het volgende:
Veel plezier Cyntiaa!
Ik had gisteren mijn eerste vlaag van misselijkheid. Waarom doen mannen ook zoveel parfum op dat de hele trein ernaar ruikt?Yak, werd er echt niet goed van zeg...
Ook leuk: kijken hoe lang het duurt. Met Alexa was ik ook met carnaval zwanger, zat de hele avond aan de ijsthee terwijl ik dat normaal nooooooit zou doen. Pas om half een had iemand het lef wat te vragen, terwijl je het af kon lezen van elk gezicht heel de avondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef Susie het volgende:
Moeten we dit topic niet volmaken, zodat MP haar eigen topic heeft?![]()
En idd, dat bedoel Juud; weeig. blegh.
Vanavond ga ik het alvast 3 vriendinnen vertellen! Zij gaan er echt niet intrappen dat ik geen biertje neem en ik wil ze ook niet in maling nemen. Vind het zo leuk om het te vertellen!
Haha, dat is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:07 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ook leuk: kijken hoe lang het duurt. Met Alexa was ik ook met carnaval zwanger, zat de hele avond aan de ijsthee terwijl ik dat normaal nooooooit zou doen. Pas om half een had iemand het lef wat te vragen, terwijl je het af kon lezen van elk gezicht heel de avond
Dat is het ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Susie het volgende:
En... ik vind het superleuk om te vertellen vanavond!
Placenta wilde er niet uit. Is operatief verwijderd dus moeder en zoon liggen nog in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef Jeetjejom het volgende:
Chooselife! Gefeliciteerd!!!!!! Mooie naam en datum ook! Alles goed gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |