ik moest tot 4 uur ' s nacht leren voetballen in elkaar naaien op een betonnen vler met gebroken glas als matrasquote:
Ah, word je hard van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moest tot 4 uur ' s nacht leren voetballen in elkaar naaien op een betonnen vler met gebroken glas als matras
het mes snijdt aan 2 kanten heh lieve taartjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
Maar sommige mensen maken het zo moeilijk om lief te doen
Iets met te veel msn / sms / whatsapp / FOK!quote:
ja dat weet ikquote:
oh, reallyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
het mes snijdt aan 2 kanten heh lieve taartje
Ik bekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met te veel msn / sms / whatsapp / FOK!?
jij moet al helemaaaaaaaaaaaaaal je bek houwe!quote:
quote:
nauwelijksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel
[..]
WB Friemel
Is het nog te betalen?
Ik herken het weer helemaalquote:
En ik maar denken dat je vroeger een hippie met idealen was. Je was gewoon een smerige arbeider. Kutkapitalist die je bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moest tot 4 uur ' s nacht leren voetballen in elkaar naaien op een betonnen vler met gebroken glas als matras
Nope, not guilty.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met te veel msn / sms / whatsapp / FOK!?
ken dat niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik herken het weer helemaal![]()
![]()
...
![]()
...
Ze heeft geen smart foonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik herken het weer helemaal![]()
![]()
...
![]()
...
ik een hippiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je vroeger een hippie met idealen was. Je was gewoon een smerige arbeider. Kutkapitalist die je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |