België, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Luxemburgquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend en ik willen een vakantie boeken en hij wil graag naar het buitenland maar ik wil niet vliegen/lang in de bus zitten/trein/boot
Goed dat je het zegt! Dadelijk even mijn stempas opgraven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef Ynske het volgende:
pfff moeten morgen gaan stemmen he?
zou niet weten wie wat waar en hoe
zal ik gewoon bij iedereen een vakje inkleurenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Dadelijk even mijn stempas opgraven.![]()
En ik zal ook wel blijven zweven tot in het stemhokje.
Is Luxemburg leuk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
België, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Luxemburg
rondom Bourscheid is t echt heel mooiquote:
Ehh, ik zou gewoon thuis blijven als je NIET wil vliegen én niet lang in de trein / bus / boot wil... want wat blijft er dan nog over?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend en ik willen een vakantie boeken en hij wil graag naar het buitenland maar ik wil niet vliegen/lang in de bus zitten/trein/boot
*in gedachten houdt*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ik even aan 'ervaringen' bij elkaar gegoogled heb is het gewoon wel nuttig, maar kies niet de goedkoopste en niet de duurste, en ga niet voor mensen die zonder foto's of tekeningen maar wat raak bieden.
En ook genoeg mensen die 'net nieuw zijn op Werkspot, maar uiteraaaaaaard prima werk leveren'.
Nieuw op werkspot, kortom; geen rating en referenties daar. Bedrijven/vakmansen die er al even op staan hebben gewoon een rating van mensen die ze ingehuurd hebben en het werk beoordelen.
In Den Haag, via een recruiter dus weet niet precies waar. En Oracle, MySQL en MSSQL. Lekker allround dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie serieus Baaf z'n posts nu pas, net als Cat haar 'nerd' post![]()
FOK!![]()
![]()
![]()
Maar waar Baafje? En wat voor DBA? Oracle? SQL?
Fietsenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehh, ik zou gewoon thuis blijven als je NIET wil vliegen én niet lang in de trein / bus / boot wil... want wat blijft er dan nog over?
Dank jequote:
Jij ook succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Ynske het volgende:
@barbaaf, k duim voor je
hier net ook eentje de deur uitgedaan
Tamara S als recruiter? Niet meer G. of één van zn onderdelen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In Den Haag, via een recruiter dus weet niet precies waar. En Oracle, MySQL en MSSQL. Lekker allround dus
[..]
Fietsen
[..]
Dank je
Je zat bij MI toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef Barbaaf het volgende:
Niet meer bij G. inderdaad, heb het wel gehad met het mismanagement daar, wat ook de reden is dat ik er weg wil.
Nederlandquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehh, ik zou gewoon thuis blijven als je NIET wil vliegen én niet lang in de trein / bus / boot wil... want wat blijft er dan nog over?
Geen enkele arts zal dit voor een patient verzwijgen, of het moet eentje zijn die z'n diploma op de bonnetjes van de Douwe Egberts heeft gespaardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weet je inderdaad niet, maar nu is ze ontzettend gefrustreerd omdat ze niet weet wat ze hebt. Dat is misschien nog wel erger dan de uitslag. Dan kan ze zich er bij neerleggen. Maar misschien speelt er wel veel meer mee waar ik geen weet van heb.
En dan gaat het tegen vallenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Heb vandaag zo lekker gewerkt. Soms heb je van die dagenHeb nu gewoon bijna ZIN om morgen weer te gaan werken
Ging ze weer daten in het donker?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo alweer levend en wel gesignaleerd?
Naja volgens haar dus wel maar goed ik weet er ook het fijne niet vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll en DVH hebben een bod gedaan![]()
Cat heeft een stomme broert![]()
En hier wil ik ook nog ff op reageren...
[..]
Geen enkele arts zal dit voor een patient verzwijgen, of het moet eentje zijn die z'n diploma op de bonnetjes van de Douwe Egberts heeft gespaard
Nee, ze kwam gisteren toch ziekjes thuis van der werkquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ze kwam gisteren toch ziekjes thuis van der werk
Waarschijnlijk wel, jaquote:
Ing!quote:
Heb je DVJ met kind geschopt?quote:
Wie was het dan?quote:
Ait.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een tsjikkie dat tickets voor Iron Maiden koopt, baby
Ach gos.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het is op vrijdag en ze wil niet dat je 'maybe' zegt
Investeer je ook in onroerend goed?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Weet iemand nog een goede bank (en nee, niet die in je woonkamer) om wat spaargeld op kwijt te kunnen? Mijn termijndeposito met 4% rente loopt af en het alternatief is 2,6%.
tiener sukkeltjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het is op vrijdag en ze wil niet dat je 'maybe' zegt
Géén idee!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Weet iemand nog een goede bank (en nee, niet die in je woonkamer) om wat spaargeld op kwijt te kunnen? Mijn termijndeposito met 4% rente loopt af en het alternatief is 2,6%.
Ja, mijn eigen. Met aandelen die het hiep hiep hoera zo goed doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Investeer je ook in onroerend goed?
Half belegging (met eigen geld) en half aflossingsvrij.quote:
Zolang je niet verkoopt is er weinig aan de hand toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half belegging (met eigen geld) en half aflossingsvrij.
De koers is zodanig onderuit gegaan dat ik mijn inleg nog steeds niet terug heb. Maar ik ga over een jaar of 25 pas in paniek raken, heb ik besloten.
Pesies. Ik zit voorlopig nog prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zolang je niet verkoopt is er weinig aan de hand toch?
Nestje?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ok ik snap hier niks van, maar ik gok dat ik een nestje achterloop
007, snuggerequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ok ik snap hier niks van, maar ik gok dat ik een nestje achterloop
Nu volg ik je niet meer.quote:
Lees die zin nog eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sjeems bont, maar wat heeft dat met Cat te maken?
Je betaalt volgens mij altijd meer over lenen dan over sparen, maar goed... je hoort wel wat rare constructies, las laatst een topic van iemand waar de hypotheekadviseur had gezegd dat ze minstens de kosten koper ( 9% van je koopprijs ongeveer) uit spaargeld moesten kunnen betalen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is de pest aan die hypotheken je weet nooit hoe het loopt.
Heeft het nu om je eigen vermogen op te krikken dmv sparen zodat je het gat een beetje kunt vullen als de hypotheekrente aftrek afloopt?
Of kraam ik nu weer onzin uit? Ik heb geen verstand van hypotheken dat is duidelijk
Op dit moment helemaal niets meer. James en ik have said our goodbyes. (Hello GB!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sjeems bont, maar wat heeft dat met Cat te maken?
Middle aged Bond. Geen strakke Bond in fout jaren 60 decor helaas.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
Cat kijkt een oude Bond film?
Of een nieuwe?
Wij zijn net geswitched van beleggen naar sparen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half belegging (met eigen geld) en half aflossingsvrij.
De koers is zodanig onderuit gegaan dat ik mijn inleg nog steeds niet terug heb. Maar ik ga over een jaar of 25 pas in paniek raken, heb ik besloten.
Ik ga niet switchen (mag ik volgens mij ook niet). De koersen gaan vast nog wel stijgen en ik heb conservatief ingezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn net geswitched van beleggen naar sparen.
Ik schiet in de stress van beleggen
De bank deed ons een eenmalig aanbod ivm die woekerpolisclaim oid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga niet switchen (mag ik volgens mij ook niet). De koersen gaan vast nog wel stijgen en ik heb conservatief ingezet.
Waren jullie woekerslachtoffers?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De bank deed ons een eenmalig aanbod ivm die woekerpolisclaim oid.
Zonder kosten en zonder medische keuring switchen
Gewoon lekker afwachten dan, zeker als je niet van plan bent te verhuizenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga niet switchen (mag ik volgens mij ook niet). De koersen gaan vast nog wel stijgen en ik heb conservatief ingezet.
Ow ja, is dat in de verkoop?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon lekker afwachten dan, zeker als je niet van plan bent te verhuizen
MrSubtle verkoopt zijn huis maar lekker, incl. egeltjes en knusse haard met tijgervelletje
Oh gaan jullie niet hokken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, is dat in de verkoop?*gaat zoeken*
quote:
leeft die nog?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon lekker afwachten dan, zeker als je niet van plan bent te verhuizen
MrSubtle verkoopt zijn huis maar lekker, incl. egeltjes en knusse haard met tijgervelletje
Spoiler alert!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spoiler alert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat eng!!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:
Ich nicht verstehenquote:
Acherrum!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik reed net met zusje naar huis, staat er een auto met knipperlichten, allemaal mensen langs de weg, is er een poes doodgeredenIk ben er helemaal een beetje naar van
Ik heb vanmorgen nog het een en ander uit mn lijf gegooidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Gadver, ik word daar ook altijd naar van als er een dier langs de weg ligt![]()
Maar ben je weer helemaal kippielekker verder?
Trusten Ll
Jakkesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog het een en ander uit mn lijf gegooid
Maar het gaat nu goed
En idd zo sneu... Zusje zei wel dat ze het fijn vond dat er zoveel mensen omheen stonden, dat ie niet in de bosjes gegooid werd maar dat ze aan het bellen waren enzo...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jakkes![]()
![]()
Dat vind ik idd altijd het ergste; dat een beest er dagen/weken ligt en dat er niemand om komt.
Vorig jaar heeft er op weg naar m'n werk echt maanden een rode kat gelegen in de berm, helemaal bevroren enzo.
Totdat ie nagenoeg was "opgelost".
En ik heb zelf echt niet het lef om zo'n beestje op te pakken
*drukt op 'record' knop*quote:
Nopequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ook niet de dierenambulance gebeld? Ik weet ook niet of ik hem op zou durven pakken, maar als dierenbaasje zou ik hopen dat iemand in ieder geval doorgeeft dat er ergens een aangereden kat ligt. Het zal er maar eentje van jou zijn.
Oh Ing... dat had ik niet van je gedacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope![]()
En iedere dag weer kijken of ie nou al es weg was.
Hij is uiteindelijk wel opgehaald gelukkig.
Wat dat betreft struisvogel ik liever
Wauw, da's weer erg veel toewijding, zo ver zou ik ook weer niet gaan. Eigen katten in de vriezert, prima (IYKWIM). Maar vreemden komen er -denk ik- echt niet in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Die vrouw waar T&L vandaan komen had standaard een rol vuilniszakken en een schep achter in de auto voor aangereden katten.
En als ze geen tijd had voor de Dierenambu deed ze ze eerst thuis in de vriezert
Ja, ik zou dat nr. ook es moeten opslaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh Ing... dat had ik niet van je gedacht.Een telefoontje is zo gepleegd.
Sinds ik samen met een andere dame een oude blinde op straat zwervende hond in haar kofferbak heb gevangen heb ik het nummer van de dierenambulance in mijn mobiel staan.
Hondje bleek nooit buiten te komen en was ontsnapt. Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ik met een paar mensen niet de drukke rijksweg met onze auto's had geblokkeerd en het beestje gevangen.En gelukkig had zij het nummer wel al bij de hand. Ik de dag erna dus ook.
Tsjek mijn overtuigingskracht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik zou dat nr. ook es moeten opslaan![]()
De route naar m'n werk is echt zo'n boerderijenroute, dus ik ga er altijd maar van uit dat het een boerderijkat is die toch niet gemist wordt![]()
Weet je wat? Je hebt gewoon gelijk! Wat voor moeite is het nu idd?
Ja, ze was idd erg devoted to kittiesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw, da's weer erg veel toewijding, zo ver zou ik ook weer niet gaan. Eigen katten in de vriezert, prima (IYKWIM). Maar vreemden komen er -denk ik- echt niet in.
if you know what I meanquote:
Dat zou ik voor mijn Redcats ook eens moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ze was idd erg devoted to kitties![]()
Mijn hemel, we moesten echt bijna een examen afleggen en tig foto's van ons huis/ren doormailen voordat we uberhaupt mochten komen kijken
Heb je nu alweer gekotstquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb vanmorgen nog het een en ander uit mn lijf gegooid
quote:
Zij was idd ook een soort van Redcatter, maar dan in de Polderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou ik voor mijn Redcats ook eens moeten gaan doen.Nu laat ik jan en alleman zomaar binnen komen.
Wat is jouw definitie van 'vaak' dan?quote:
Ja, die twee hebben het huishouden aardig op de kop gezet bij jullie. Maar het zijn wel leukerts en ze zijn in ieder geval niet zo allergisch voor bezoek als die drankkat van jullie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zij was idd ook een soort van Redcatter, maar dan in de Polder![]()
En het zijn scheetjes van katten en ik zou ze niet meer willen/kunnen missen, maar soms denk ik wel es hoe rustig het was voordat ze hier kwamen.
Met name voor Droopy![]()
Ik weet de vorige keer niet eens meerquote:
Ja, dat snap ik bestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zij was idd ook een soort van Redcatter, maar dan in de Polder![]()
En het zijn scheetjes van katten en ik zou ze niet meer willen/kunnen missen, maar soms denk ik wel es hoe rustig het was voordat ze hier kwamen.
Met name voor Droopy![]()
Heeft Tombo de afgelopen weken dan vaker gequote:
Nou ja, ik kan redelijk "goed" kotsen als ik niet lekker ben, en daarna gaat het vrijwel meteen weer goed, maar ik heb niet het idee dat het veel isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft Tombo de afgelopen weken dan vaker ge?
Kan best hoor, ik mis de helft hier op fok.
Elies wil onrust zaaien!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan redelijk "goed" kotsen als ik niet lekker ben, en daarna gaat het vrijwel meteen weer goed, maar ik heb niet het idee dat het veel is
Tsskkk... paar weken geledenquote:
Moet Tombo nu haar eigen ziektemoment gaan wiki-en?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsskkk... paar weken geleden
Nou ja, wees blij dat het geen indruk maakt
Ja idd, hoewel ik nu wel bang ben dat ik dan niks door heb als ik ochtendmisselijkheid heb ooitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsskkk... paar weken geleden
Nou ja, wees blij dat het geen indruk maakt
Zo ben ik eens mijn ( of eigenlijk de die van de buren) autosleutel verlorenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh Ing... dat had ik niet van je gedacht.Een telefoontje is zo gepleegd.
Sinds ik samen met een andere dame een oude blinde op straat zwervende hond in haar kofferbak heb gevangen heb ik het nummer van de dierenambulance in mijn mobiel staan.
Hondje bleek nooit buiten te komen en was ontsnapt. Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ik met een paar mensen niet de drukke rijksweg met onze auto's had geblokkeerd en het beestje gevangen.En gelukkig had zij het nummer wel al bij de hand. Ik de dag erna dus ook.
quote:
Nederlanders en complimenten vormen een ongemakkelijke combinatie. De Nationale Complimentendag (1 maart) moet daar verandering in brengen.quote:
Ik moest ff nadenken, maar je bedoelt die Bolle Brit neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die twee hebben het huishouden aardig op de kop gezet bij jullie. Maar het zijn wel leukerts en ze zijn in ieder geval niet zo allergisch voor bezoek als die drankkat van jullie.
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nederlanders en complimenten vormen een ongemakkelijke combinatie. De Nationale Complimentendag (1 maart) moet daar verandering in brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
Nu weet ik zeker dat mijn webcam het niet doet.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je bent geweldigZit het in de war door een niet nader te noemen lichamelijke activiteit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haaaai Greys
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Baileysquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moest ff nadenken, maar je bedoelt die Bolle Brit neem ik aan?
Mijne ook niet, ik heb m'n doucheknot nog inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat mijn webcam het niet doet.
Die ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moest ff nadenken, maar je bedoelt die Bolle Brit neem ik aan?
quote:
lolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat mijn webcam het niet doet.
Da's ook niet aardig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zo ben ik eens mijn ( of eigenlijk de die van de buren) autosleutel verloren![]()
Liepen honden los op straat...auto midden op de weg stil.. honden gevangen en in de auto gezet... toen geen sleutel meer...Politie is gekomen heeft tverkeer geregeld... Ik de buren gebeld voor de reservesleutel en daarna kon alles weer veilig doorrijden... Baasjes van de honden hadden t dierenasiel gebeld en kwamen de beestjes ophalen... waren ontsnapt..Maar er kon nog geen dankjewel vanaf...
EeltieBeeltieBoemBoemquote:
Jaaaaaa he?quote:
hmmm, was dat maar zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit het in de war door een niet nader te noemen lichamelijke activiteit?![]()
Haaaai Greys
Wat zie je er ellendig uit Tombo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
complimentendag is eigenlijk stom, ik geloofde vandaag niemand die zei dat ik er goed uit zag
ja, alsof je gekotst hebt ofzoquote:
Dat doet Tombo nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Volume, wasda?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm, was dat maar zo
nee t is net een aardappelzak over mn kop heengetrokken, dr zit nauwelijks tot geen volume in tot onder mn oren, dus ff kijken of ik er nog wat laagjes in kan jassen
want om iedere dag n uur met een krultang bezig te gaan gaat me wat te ver
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat doet Tombo niet
Trouwens Ing...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Dat doet Tombo niet
Trouwens Ing...Dank je, en dat zonder BeejHaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
nou dat dus, maar eerder dan vrijdagochtend gaat t niet lukken hier...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volume, wasda?![]()
Maar morgen naar den kappert, mss dat zij me weer enigzins toonbaar kan maken
[..]
Dat doet Tombo niet
Trouwens Ing...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
Drom juist; anders zou ik wel zeggen: wat staan je tetten parmantigquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:07 schreef Ynske het volgende:
AieksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Lang leve de buuf met eigen kapsalon en de aardigheid om mij 's avonds thuis te knipsenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou dat dus, maar eerder dan vrijdagochtend gaat t niet lukken hier...
[..]
Je was weer op zoek naar recepten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
nee man, je steekt m op t juiste moment erinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef asfalthooligan het volgende:
Rolt ook op een lekker moment weer binnen![]()
Ik kwam vorige week op musicalklas... wil heel enthousiast mijn bodywarmer uittrekken voor het stukje dans... maar besluit hem toch maar aan te houden omdat ik er toen achter kwam dat ik de bie-eetsj niet aanhad.quote:
Srsly? Hoe kan je dat nou vergeten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week op musicalklas... wil heel enthousiast mijn bodywarmer uittrekken voor het stukje dans... maar besluit hem toch maar aan te houden omdat ik er toen achter kwam dat ik de bie-eetsj niet aanhad.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week op musicalklas... wil heel enthousiast mijn bodywarmer uittrekken voor het stukje dans... maar besluit hem toch maar aan te houden omdat ik er toen achter kwam dat ik de bie-eetsj niet aanhad.
Thuis mogen ze lekker rondhangen. En ik was zo moe na het werk dat ik meteen in standje relax ging na het eten... en niet terugschakelde toen ik op de fiets sprong.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly? Hoe kan je dat nou vergeten?
Of huppel je wel vaker zonder rond?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Gemiste kans Cat, ik had dat stukje 'dans' zonder bh wel willen zien
Ik ook niet! Dit was volgens mij de eerste keer en da's best een nare gewaarwording ter plekke.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
Cat!
Ik heb bijna nooit dat ik een bh vergeet aan te doen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
en dan ben je je bewust van t feit dat ze "hangen" op dat momentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook niet! Dit was volgens mij de eerste keer en da's best een nare gewaarwording ter plekke.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
En ik zie er niet stom uit en ik heb al een halve dag niet gekotst
Uhuh.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan ben je je bewust van t feit dat ze "hangen" op dat momentlijkt me
*flopflop*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh.En daar is op zich nog best mee om te gaan want zoveel heb ik niet. Maar dan moet je dansen... met een sprongetje erin.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh.En daar is op zich nog best mee om te gaan want zoveel heb ik niet. Maar dan moet je dansen... met een sprongetje erin.
VVD. As usualquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef Ynske het volgende:
maareh, waar gaan we op stemmen morgen?
of toch maar voor de kleurplaat gaan?
Voor de kleurplaat neem ik de moeite niet naar het stemlokaal te gaan. Dus ik ga toch maar iets kiezen. Als je het echt niet weet Yns, dan kies maar een partij die het leuk voorheeft met de sociale sector.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef Ynske het volgende:
maareh, waar gaan we op stemmen morgen?
of toch maar voor de kleurplaat gaan?
En als we het tegenover elkaar tegelijk doen, is de kans op een dubbele kaakbreuk zeer wel aanwezigquote:
Eej! Ik doe Limburg al!quote:
Don't bother; Grees en ik doen alles onder de rivieren in een moeitequote:
Oh joy!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als we het tegenover elkaar tegelijk doen, is de kans op een dubbele kaakbreuk zeer wel aanwezig
Heerlijk he
Dan hoop ik dat de rest van de kiezers sociaal stemt. Heb je er toch nog wat aan.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't bother; Grees en ik doen alles onder de rivieren in een moeite
En misschien dat ze er bij Ing in de regio ook nog net een staartje van meekrijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't bother; Grees en ik doen alles onder de rivieren in een moeite
Friesland heeft niet veel nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
En misschien dat ze er bij Ing in de regio ook nog net een staartje van meekrijgen.
Een naschokje.
Die zitten in de buurt van gas.quote:
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef Cat22 het volgende:
Dan hoop ik dat de rest van de kiezers sociaal stemt. Heb je er toch nog wat aan.
Dan doet Greez aansluitend nog wel ff een klein sprongetje in haar achtertuin. Jij ook weer blij!quote:
Ik dacht meer aan links, steun voor de mensen met minder eigen middelen en zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop het nietIs dat erg
Althans: niet het sociaal in de traditionele zin van het woord, want daar vind ik weinig sociaal aan. Leuk he; wie had dat gedacht van ElisaB
Bullshit asfalt! Je mag klagen, maar alleen als je meedoetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Maakt niks uit wat je stemt het is toch al een puinhoop
nou eigenlijk sta ik altijd open voor argumentenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
Ow, het was niet de bedoeling dat we antwoord zouden geven
Sorry Ynske
Ja nee, niet stemmen helptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef asfalthooligan het volgende:
waarom niet?quote:
das mijn gebiedquote:
Eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bullshit asfalt! Je mag klagen, maar alleen als je meedoet
Ik ben een beetje allergisch voor links, maar ik word altijd erg enthousiast van het verdelen van de middelen over de mensen die het hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik dacht meer aan links, steun voor de mensen met minder eigen middelen en zo.
Tsja, logischquote:Als ik in die positie zat dan zou ik in ieder geval zorgen dat mijn stem terechtkomt bij de partij die mijn belang het beste behartigt.
Ja, en toch niet helemaal. Ze hoeven mijn belangen niet zo hard te behartigen. Dat doe ik zelf wel. Maar ik vind het wel prettig dat mijn afdrachten écht terecht komen bij de mensen die zelf niet (geheel) in staat zijn om in het onderhoud te voorzien.quote:En dat uitgangspunt geldt natuurlijk voor iedereen, vandaar het gevarieerde kieslandschap.
Doe jij dan ff met je tetten klepperen, dan is dat ook weer gedektquote:
Dat mag je echt alleen zeggen als je stemt. Echt zonde, dan mag je stemmen en dan doe je het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Doe ff de kieswijzerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef Ynske het volgende:
nou eigenlijk sta ik altijd open voor argumenten
dit keer is t echt totaal langs me heengegaan qua stemmen
die is er nietquote:
Dan moet je ook niet piepen dat het een puinhoop is, als het je toch niet boeitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef asfalthooligan het volgende:
Ben er nooit zo mee bezig boeit me vaak ook weinig
Maar je roept wel dat het een zooitje isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef asfalthooligan het volgende:
Doe deze maar evenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is er niet![]()
alleen uit 2007
en anders die voor ondernemers
Cultuur blijf ik belangrijk vinden, maar ook onderhoud dingen enzo, idd klaarstaan voor mensen met minder inkomen, maar omgekeerd vind ik dat we daar niet in door moeten slaan.
tis gewoon lastig
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet piepen dat het een puinhoop is, als het je toch niet boeit
GMTAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je roept wel dat het een zooitje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wat vind je precies een zooitje?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik ben nog veel allergiesjer voor mensen die het gewoon eigenlijk wel prettig vinden dat een ander vroeg op staat voor ze.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
Ik ben heel erg voor steun voor mensen met minder eigen middelen.
Maar ik ben enorm allergisch voor steun voor mensen die door eigen schuld dikke bult minder eigen middelen hebben. Ik vind het lastig.
Hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef asfalthooligan het volgende:
doe je toch een van die tweequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef Ynske het volgende:
die is er niet![]()
alleen uit 2007
en anders die voor ondernemers
Tjeetje... die vind ik altijd lastig. Wat is nou 'cultuur'?quote:Cultuur blijf ik belangrijk vinden, maar ook onderhoud dingen enzo, idd klaarstaan voor mensen met minder inkomen, maar omgekeerd vind ik dat we daar niet in door moeten slaan.
tis gewoon lastig
hmm dan kom ik uit bij PNLquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe deze maar even
http://provincie.kieskompas.nl/
Wow. Het is ook niet mijn favo onderwerp, maar de politiek bepaalt hoe gelden verdeeld worden en welke voorzieningen in standblijven of niet. Vind ik toch best een big deal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef asfalthooligan het volgende:
nouja wat ik er iig onder versta is dat theater/musea etc niet een ondergeschoven kindje word, het is juist voor kinderen heel belangrijk om ook via die weg te lerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
doe je toch een van die twee
[..]
Tjeetje... die vind ik altijd lastig. Wat is nou 'cultuur'?
Ik zou het zelf geschreven kunnen hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nog veel allergiesjer voor mensen die het gewoon eigenlijk wel prettig vinden dat een ander vroeg op staat voor ze.
Misschien moet je ervoor in de grote stad gewoond hebben. Ik heb in wijken gewoond waar het serieus not-done was om een (wit) betaalde baan te hebben. Dat vond met zéér sukkelig. Je hoorde gewoon een uitkering te hebben en daarnaast zwart te werken. Niet teveel natuurlijk, want het leven moest ook nog wel een beetje leuk zijn.
Ik werk graag en ik betaal graag belasting, maar ik ben vrij zwart / wit in wat ik vind van mensen die op kosten van de gemeenschap leven terwijl dat niet hoeft.
Tsja... niet helemaal PC, maar ik geloof dat ik dat ook niet zo heel erg ben
Dichtste bij Christen Unie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Kieswijzer gedaan en ik sta het dichtst bij de PVDA en het verst van de PVV
En toch is het raar dat sommige musea zichzelf niet gewoon kunnen bedruipen, ze vangen toch toegangsgeld?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja wat ik er iig onder versta is dat theater/musea etc niet een ondergeschoven kindje word, het is juist voor kinderen heel belangrijk om ook via die weg te leren
ondanks dat ik zelf in een situatie gezeten heb dat ik niet kon werken, kan ik er niet tegen, om dat gevoel te hebben om een handje op te houden, liever een baan die niet helemaal aansluit dan blijven zitten op de bank.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het zelf geschreven kunnen hebben.
Heb er serieus wel eens ruzie om gehad met een kennisje dat het maar stom vond dat ik niet elk weekend met haar mee kon stappen. Zij had een uitkering - en vond dat prima, terwijl ze gemakkelijk kon werken maar ze lachte er om - en haar werden diverse grote kostenposten kwijt gescholden, waardoor ze per saldo haast meer over hield per maand dan ik
Ze kon het niet geloven, ik heb mijn bankafschriften er bij gepakt en laten zien wat ik WEL allemaal moest betalen, wat haar kwijtgescholden werd. Met wat zwart geklus er bij hield ze echt meer over om aan zichzelf te besteden. Het is echt van de zotte
Die staat op 4 bij mij, met de ouderenpartijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dichtste bij Christen Unie.![]()
Maar goed dat de kieswijzer niet bindend is.
Ik CDAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Kieswijzer gedaan en ik sta het dichtst bij de PVDA en het verst van de PVV
dat vind ik idd niet juist, dan moet er gekeken worden naar de situatie waar het mis gaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch is het raar dat sommige musea zichzelf niet gewoon kunnen bedruipen, ze vangen toch toegangsgeld?
Da's inderdaad zo krom als een hoepel. Je moet het geld niet klakkeloos verdelen en een kritische blik en wat minder ruime vergoedingen vind ik prima. Het is gewon altijd zo jammer dat de handige harries met zwart werken een dikke boterham verdienen terwijl de alleenstaande ouders of chronisch zieken tussen wal en schip vallen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het zelf geschreven kunnen hebben.
Heb er serieus wel eens ruzie om gehad met een kennisje dat het maar stom vond dat ik niet elk weekend met haar mee kon stappen. Zij had een uitkering - en vond dat prima, terwijl ze gemakkelijk kon werken maar ze lachte er om - en haar werden diverse grote kostenposten kwijt gescholden, waardoor ze per saldo haast meer over hield per maand dan ik
Ze kon het niet geloven, ik heb mijn bankafschriften er bij gepakt en laten zien wat ik WEL allemaal moest betalen, wat haar kwijtgescholden werd. Met wat zwart geklus er bij hield ze echt meer over om aan zichzelf te besteden. Het is echt van de zotte
En door niet te stemmen wordt dat beter denk je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik weet het ja.
Vaak word er veel beloofd ,maar gewoon weinig waar gemaakt vind ik
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ondanks dat ik zelf in een situatie gezeten heb dat ik niet kon werken, kan ik er niet tegen, om dat gevoel te hebben om een handje op te houden, liever een baan die niet helemaal aansluit dan blijven zitten op de bank.
Gauw alle thema's weer aanklikken (ook de zaken die ik niet zo belangrijk vind). Dan staat CDA op 1.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die staat op 4 bij mij, met de ouderenpartij
Ik voel me een bejaarde nu
ik vind t zelfs vaak best lastig, om af te wegen waar en hoe je het het meeste eens bent, en wat je meer en minder belangrijk vind. maar niet gaan dat gaat er bij mij niet in. dat is net zoiets als klagen dat er statiegeld op flessen zit, en de flessen niet inleverenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow. Het is ook niet mijn favo onderwerp, maar de politiek bepaalt hoe gelden verdeeld worden en welke voorzieningen in standblijven of niet. Vind ik toch best een big deal.
Ja, idd, ik vond het ook vreselijk om werkloos te zijn, dan maar minder prettig werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Tussen 'niet kunnen' en 'niet willen' zit nog een heel gebied dat ze vaak maar overslaan voor het gemak.
Hoe minder ik mee laat tellen hoe meer ik richting 50+ en ouderenpartij gaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gauw alle thema's weer aanklikken (ook de zaken die ik niet zo belangrijk vind). Dan staat CDA op 1.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik idd niet juist, dan moet er gekeken worden naar de situatie waar het mis gaat.
vooral ook omdat andere bedrijven het wel kunnen
maar ik vind wel bv dat scholen naar voorstellingen moeten kunnen gaan, juist omdat er tegenwoordig bevolkingsgroepen zijn die niet naar dat soort zaken gaan, ik vind dat dat ook wel bij je opvoeding hoort
Als je niet stemt hebben ze weer minder invloed, dus logisch dat er dan minder geregeld kan wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Misch niet slim ,maar er worden al jaren veel dingen geroepen en belooft ,maar of je nu stemt of niet het word vaak toch weer anders
maar wat denk je hiermee dan te bereikenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Misch niet slim ,maar er worden al jaren veel dingen geroepen en belooft ,maar of je nu stemt of niet het word vaak toch weer anders
Ook als alleenstaande ouder kun je prima werken hoor....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's inderdaad zo krom als een hoepel. Je moet het geld niet klakkeloos verdelen en een kritische blik en wat minder ruime vergoedingen vind ik prima. Het is gewon altijd zo jammer dat de handige harries met zwart werken een dikke boterham verdienen terwijl de alleenstaande ouders of chronisch zieken tussen wal en schip vallen.
Tuurlijk wel. Maar het lijkt me heel vervelend als je alleen maar werkt om je kinderopvang te betalen. En dat hoor ik vaker in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ook als alleenstaande ouder kun je prima werken hoor....
Gewoon gaan stemmen AHquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef asfalthooligan het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar het lijkt me heel vervelend als je alleen maar werkt om je kinderopvang te betalen. En dat hoor ik vaker in mijn omgeving.
Maar dat geldt voor ons allemaal. De tijd dat de bomen tot de hemel groeiden zijn voorbij. De BV-Nederland is een verliesleidende toko, maar juist daarom moet je gaan stemmen. Dan kan je meebeslissen waar dat wat er te verdelen is naartoe gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze willen hier in friesland van alles verbeteren ,maar fabrieken gaan dicht omdat ze vinden dat het ergens anders goedkoper kan gevolg weer veel mensen op straat
Openbaar vervoer In die dorpen is het hartstikke slecht geregeld en word ook niet beter en zelfs duurder.
Voorzieningen pinautomaten bijvoorbeeld moet je hier vaak 5 km voor rijden ,want ja het is te duur anders.
Onderhoud van wegen gebeurt vaak veel te weinig willen ze ook aanpakken ,maar er is geen geld
Voor mensen met weinig inkomen word er weinig gedaan vind ik en het word alleen maar duurder ,maar er komt amper wat bij.
No shitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:57 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Klopt.. en als je kijkt wat ik ooit vergoed kreeg aan kinderopvang... Dat was meer dan wat ik verdiende
Nah, zal jij weer hebben. Ik ken heul Brabant Nu niet. Jij wel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:00 schreef vamperotica het volgende:
Ik sta schijnbaar t dichtst bij Brabant Nu en t verst van de PVV
Nope nog nooit van gehoord!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, zal jij weer hebben. Ik ken heul Brabant Nu niet. Jij wel?
Ik ben een slechte stemmer (mijn beeb is trouwens nog erger, maar daarover wellicht later). Ik heb geen verstand van de gemeentelijke en provinciale politiek (overigens ook niet echt heel veel van de landelijke). Dus ik doe maar wat
Doe als mijn beeb; stem zonder brilquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:16 schreef vamperotica het volgende:
Nope nog nooit van gehoord!![]()
Ik kijk vooral wat ik niet wil dat er gebeurd en kies dan van de overgeblevenen eentje uit
Ja dat woord kloptquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:11 schreef nieslief het volgende:
Nou nou ik sta het dichtst (klopt dat woord??) bij de PvdA en het verst van de VVD
quote:
Nope, vanavond pas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:03 schreef Oognip het volgende:
Zijn er al mensen die hun stem al hebben uitgebracht?
Stem je altijd SP?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef nokwanda het volgende:
Straks als ik uit mijn werk kom eerst naar het stembureau voor ik naar huis ga. Stemwijzer heb ik niet nodig. Ik stem SP.
Vertel? Goed nieuws gehad? Lekker gegeten? Goeie sex gehad, roep het maar en laat ons niet in spanning!quote:
Are you tokking to mie?quote:
Deze, gok ik?quote:
Hier net zo. Pagan heeft zich rot geflyerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef nokwanda het volgende:
Straks als ik uit mijn werk kom eerst naar het stembureau voor ik naar huis ga. Stemwijzer heb ik niet nodig. Ik stem SP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |