België, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Luxemburgquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend en ik willen een vakantie boeken en hij wil graag naar het buitenland maar ik wil niet vliegen/lang in de bus zitten/trein/boot
Goed dat je het zegt! Dadelijk even mijn stempas opgraven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef Ynske het volgende:
pfff moeten morgen gaan stemmen he?
zou niet weten wie wat waar en hoe
zal ik gewoon bij iedereen een vakje inkleurenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Dadelijk even mijn stempas opgraven.![]()
En ik zal ook wel blijven zweven tot in het stemhokje.
Is Luxemburg leuk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
België, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Luxemburg
rondom Bourscheid is t echt heel mooiquote:
Ehh, ik zou gewoon thuis blijven als je NIET wil vliegen én niet lang in de trein / bus / boot wil... want wat blijft er dan nog over?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend en ik willen een vakantie boeken en hij wil graag naar het buitenland maar ik wil niet vliegen/lang in de bus zitten/trein/boot
*in gedachten houdt*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ik even aan 'ervaringen' bij elkaar gegoogled heb is het gewoon wel nuttig, maar kies niet de goedkoopste en niet de duurste, en ga niet voor mensen die zonder foto's of tekeningen maar wat raak bieden.
En ook genoeg mensen die 'net nieuw zijn op Werkspot, maar uiteraaaaaaard prima werk leveren'.
Nieuw op werkspot, kortom; geen rating en referenties daar. Bedrijven/vakmansen die er al even op staan hebben gewoon een rating van mensen die ze ingehuurd hebben en het werk beoordelen.
In Den Haag, via een recruiter dus weet niet precies waar. En Oracle, MySQL en MSSQL. Lekker allround dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie serieus Baaf z'n posts nu pas, net als Cat haar 'nerd' post![]()
FOK!![]()
![]()
![]()
Maar waar Baafje? En wat voor DBA? Oracle? SQL?
Fietsenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehh, ik zou gewoon thuis blijven als je NIET wil vliegen én niet lang in de trein / bus / boot wil... want wat blijft er dan nog over?
Dank jequote:
Jij ook succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Ynske het volgende:
@barbaaf, k duim voor je
hier net ook eentje de deur uitgedaan
Tamara S als recruiter? Niet meer G. of één van zn onderdelen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In Den Haag, via een recruiter dus weet niet precies waar. En Oracle, MySQL en MSSQL. Lekker allround dus
[..]
Fietsen
[..]
Dank je
Je zat bij MI toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef Barbaaf het volgende:
Niet meer bij G. inderdaad, heb het wel gehad met het mismanagement daar, wat ook de reden is dat ik er weg wil.
Nederlandquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehh, ik zou gewoon thuis blijven als je NIET wil vliegen én niet lang in de trein / bus / boot wil... want wat blijft er dan nog over?
Geen enkele arts zal dit voor een patient verzwijgen, of het moet eentje zijn die z'n diploma op de bonnetjes van de Douwe Egberts heeft gespaardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weet je inderdaad niet, maar nu is ze ontzettend gefrustreerd omdat ze niet weet wat ze hebt. Dat is misschien nog wel erger dan de uitslag. Dan kan ze zich er bij neerleggen. Maar misschien speelt er wel veel meer mee waar ik geen weet van heb.
En dan gaat het tegen vallenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Heb vandaag zo lekker gewerkt. Soms heb je van die dagenHeb nu gewoon bijna ZIN om morgen weer te gaan werken
Ging ze weer daten in het donker?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo alweer levend en wel gesignaleerd?
Naja volgens haar dus wel maar goed ik weet er ook het fijne niet vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll en DVH hebben een bod gedaan![]()
Cat heeft een stomme broert![]()
En hier wil ik ook nog ff op reageren...
[..]
Geen enkele arts zal dit voor een patient verzwijgen, of het moet eentje zijn die z'n diploma op de bonnetjes van de Douwe Egberts heeft gespaard
Nee, ze kwam gisteren toch ziekjes thuis van der werkquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ze kwam gisteren toch ziekjes thuis van der werk
Waarschijnlijk wel, jaquote:
Ing!quote:
Heb je DVJ met kind geschopt?quote:
Wie was het dan?quote:
Ait.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een tsjikkie dat tickets voor Iron Maiden koopt, baby
Ach gos.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Loveless85 het volgende: