Zoiets?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef ToT het volgende:
Bij elk standbeeld en eventueel persoon een lul en/of snorretje en brilletje tekenen!
Er ontbreken 5 pagina'squote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef aight1 het volgende:
Je had hem ook op marktplaats of bol.com kunnen zetten en er geld voor kunnen krijgen.
Al gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef ToT het volgende:
Oh en doe inspiratie op uit het Youp van 't Hek-boek topic!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef Hoigast het volgende:
Verkapt ''kijk mij een Mac hebben'' topic.
Monteren etcetera, dan is dat handig ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef ElmoFan het volgende:
TS heeft een mac en heeft een apart numpad nodig
Verstuurd vanaf mijn iPhone.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:42 schreef trolololo het volgende:
Vanmiddag als ik terug ben.
Zit nog op school
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:20 schreef LimboFan het volgende:
Op pagina 67 een kat tekenen, dan die pagina uitscheuren en op de voorkant plakken.
Ze hoefden hem niet meer terug, omdat er 5 pagina's ontbrakenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:49 schreef Dastan het volgende:
Waarom heb je dat boek eigenlijk gekocht en niet gehuurd?
Wat is er met die 5 pagina's gebeurd dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ze hoefden hem niet meer terug, omdat er 5 pagina's ontbraken
Die heeft de vorige eigenaar meegenomenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er met die 5 pagina's gebeurd dan?
En jij moet er voor boeten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef trolololo het volgende:
[..]
Die heeft de vorige eigenaar meegenomen
Hij mag het boek houden, hoe zie jij dat als een boete?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij moet er voor boeten?
Overigens, ben jij dit? http://www.chaskor.ru/art(...)_glavnyj_geroj_15891
Ik kreeg hem mee, dus nee geen boetequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij mag het boek houden, hoe zie jij dat als een boete?
Ja ik dacht houden en boete betalen omdat hij hem gemold zou hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij mag het boek houden, hoe zie jij dat als een boete?
Nee, kcv is voor de eckte gymnasiasten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef ElmoFan het volgende:
Heet het5 trouwens niet CKV? Cultuur en kunstvorming ofzoiets
Nee, je kan kiezen tussen CKV of KCV.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef ElmoFan het volgende:
Heet het5 trouwens niet CKV? Cultuur en kunstvorming ofzoiets
Nee, met gewoon VWO kun je ook KCV kiezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, kcv is voor de eckte gymnasiasten.
Zeker niet. Jij bent in de war met kunst algemeen ofwel ckv2 (vroeger). Kcv kun je niet volgen zonder een klassieke taal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, je kan kiezen tussen CKV of KCV.
[..]
Nee, met gewoon VWO kun je ook KCV kiezen.
Ik zit zelf in VWO5, ik heb zelf nog moeten kiezen tussen KCV en CKV dus ik zal het echt wel weten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker niet. Jij bent in de war met kunst algemeen ofwel ckv2 (vroeger). Kcv kun je niet volgen zonder een klassieke taal.
Of mijn school doet het gewoon anders, dat hoeft niet direct achterlijk te zijn? Heb je die klassieke talen nodig bij KCV? Blijkbaar niet, want ik ken 2 mensen die KCV hebben en die hebben Grieks en Latijn gehad en staan allebei een onvoldoende op KCV. En andere mensen die geen klassieke talen hebben staan gewoon voldoende.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
Dat slaat nergens op. Dan is je school achterlijk op vele manieren. Op normale scholen krijg je geen kcv zonder een klassieke taal.
Hier dus ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef Vegaburger het volgende:
op mijn school is het iig zo dat als je atheneum doet krijg je ckv, bij gymnasium kcv.
Dan heb je al een nutteloze dode taal en dan moet je ook nog eens per se KCV gaan doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hier dus ook
Nog maar 1 toets en dan ben ik af van KCV
Dat liever niet, ik wil er best andere mishandelende dingen mee doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef Vegaburger het volgende:
ik moet nog een heel boek leren voor 8 maart
kcv
wil je op het boek poepen?
voor mij?
Het is wel heel vreemd om de Griekse en Latijnse cultuur te leren als je de basis niet kent. Je kunt die drie jaar m.i. enkel nuttig besteden als je gedurende de eerste drie jaar in de onderbouw de hoofdlijnen van de klassieken al hebt geleerd. Anders is het een beetje zonde van de tijd. In dat geval is ckv een veel betere invulling.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Of mijn school doet het gewoon anders, dat hoeft niet direct achterlijk te zijn? Heb je die klassieke talen nodig bij KCV? Blijkbaar niet, want ik ken 2 mensen die KCV hebben en die hebben Grieks en Latijn gehad en staan allebei een onvoldoende op KCV. En andere mensen die geen klassieke talen hebben staan gewoon voldoende.
Bij CKV doe je sowieso helemaal niks. En ik denk dat ze het bij ons op school wel moesten veranderen naar dat je ook KCV kon kiezen zonder dode talen, want we hebben maar 1 leerling in de 5e die Grieks heeft, latijn zijn er iets meer maar ook sowieso niet meer dan 4-5. Dan zou je ook een heel klein KCV klasje hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is wel heel vreemd om de Griekse en Latijnse cultuur te leren als je de basis niet kent. Je kunt die drie jaar m.i. enkel nuttig besteden als de eerste drie jaar in de onderbouw de hoofdlijnen van de klassieken al hebt geleerd. Anders is het een beetje zonde van de tijd. In dat geval is ckv een veel betere invulling.
wedden om mijn kcv boek dat het luktquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zie het maar met een tien af te sluiten.
Ik geloof het eigenlijk wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:46 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
wedden om mijn kcv boek dat het lukt?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef LimboFan het volgende:
[..]
En dan nu een plakje kaas op pagina 26
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef LimboFan het volgende:
[..]
En dan nu een plakje kaas op pagina 26
CKV stopt eind 4e KCV heb je nog een stukje door in de 5e.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:06 schreef gewoonfaye het volgende:
5vwo en dan KCV of CKV?
Ik had het in de vierde
Hij mag dat boek toch houden, mongool.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef Flappings het volgende:
En dan aan het eind van je schooljaar een huilie topic maken, omdat je moet betalen voor het boek.
Goed bezig TS.
Niet heel het topic gelezen, sorry daarvoor klapjostie.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij mag dat boek toch houden, mongool.
Doe dat dan voordat je reageert, downie.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef Flappings het volgende:
[..]
Niet heel het topic gelezen, sorry daarvoor klapjostie.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Schrijf een ode aan Muffin op de 1e pagina.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |