Dan heb je al een nutteloze dode taal en dan moet je ook nog eens per se KCV gaan doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hier dus ook
Nog maar 1 toets en dan ben ik af van KCV
Dat liever niet, ik wil er best andere mishandelende dingen mee doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef Vegaburger het volgende:
ik moet nog een heel boek leren voor 8 maart
kcv
wil je op het boek poepen?
voor mij?
Het is wel heel vreemd om de Griekse en Latijnse cultuur te leren als je de basis niet kent. Je kunt die drie jaar m.i. enkel nuttig besteden als je gedurende de eerste drie jaar in de onderbouw de hoofdlijnen van de klassieken al hebt geleerd. Anders is het een beetje zonde van de tijd. In dat geval is ckv een veel betere invulling.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Of mijn school doet het gewoon anders, dat hoeft niet direct achterlijk te zijn? Heb je die klassieke talen nodig bij KCV? Blijkbaar niet, want ik ken 2 mensen die KCV hebben en die hebben Grieks en Latijn gehad en staan allebei een onvoldoende op KCV. En andere mensen die geen klassieke talen hebben staan gewoon voldoende.
Bij CKV doe je sowieso helemaal niks. En ik denk dat ze het bij ons op school wel moesten veranderen naar dat je ook KCV kon kiezen zonder dode talen, want we hebben maar 1 leerling in de 5e die Grieks heeft, latijn zijn er iets meer maar ook sowieso niet meer dan 4-5. Dan zou je ook een heel klein KCV klasje hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is wel heel vreemd om de Griekse en Latijnse cultuur te leren als je de basis niet kent. Je kunt die drie jaar m.i. enkel nuttig besteden als de eerste drie jaar in de onderbouw de hoofdlijnen van de klassieken al hebt geleerd. Anders is het een beetje zonde van de tijd. In dat geval is ckv een veel betere invulling.
wedden om mijn kcv boek dat het luktquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zie het maar met een tien af te sluiten.
Ik geloof het eigenlijk wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:46 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
wedden om mijn kcv boek dat het lukt?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef LimboFan het volgende:
[..]
En dan nu een plakje kaas op pagina 26
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef LimboFan het volgende:
[..]
En dan nu een plakje kaas op pagina 26
CKV stopt eind 4e KCV heb je nog een stukje door in de 5e.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:06 schreef gewoonfaye het volgende:
5vwo en dan KCV of CKV?
Ik had het in de vierde
Hij mag dat boek toch houden, mongool.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef Flappings het volgende:
En dan aan het eind van je schooljaar een huilie topic maken, omdat je moet betalen voor het boek.
Goed bezig TS.
Niet heel het topic gelezen, sorry daarvoor klapjostie.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij mag dat boek toch houden, mongool.
Doe dat dan voordat je reageert, downie.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef Flappings het volgende:
[..]
Niet heel het topic gelezen, sorry daarvoor klapjostie.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Schrijf een ode aan Muffin op de 1e pagina.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |