Die heeft de vorige eigenaar meegenomenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er met die 5 pagina's gebeurd dan?
En jij moet er voor boeten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef trolololo het volgende:
[..]
Die heeft de vorige eigenaar meegenomen
Hij mag het boek houden, hoe zie jij dat als een boete?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij moet er voor boeten?
Overigens, ben jij dit? http://www.chaskor.ru/art(...)_glavnyj_geroj_15891
Ik kreeg hem mee, dus nee geen boetequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij mag het boek houden, hoe zie jij dat als een boete?
Ja ik dacht houden en boete betalen omdat hij hem gemold zou hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij mag het boek houden, hoe zie jij dat als een boete?
Nee, kcv is voor de eckte gymnasiasten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef ElmoFan het volgende:
Heet het5 trouwens niet CKV? Cultuur en kunstvorming ofzoiets
Nee, je kan kiezen tussen CKV of KCV.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef ElmoFan het volgende:
Heet het5 trouwens niet CKV? Cultuur en kunstvorming ofzoiets
Nee, met gewoon VWO kun je ook KCV kiezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, kcv is voor de eckte gymnasiasten.
Zeker niet. Jij bent in de war met kunst algemeen ofwel ckv2 (vroeger). Kcv kun je niet volgen zonder een klassieke taal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, je kan kiezen tussen CKV of KCV.
[..]
Nee, met gewoon VWO kun je ook KCV kiezen.
Ik zit zelf in VWO5, ik heb zelf nog moeten kiezen tussen KCV en CKV dus ik zal het echt wel weten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker niet. Jij bent in de war met kunst algemeen ofwel ckv2 (vroeger). Kcv kun je niet volgen zonder een klassieke taal.
Of mijn school doet het gewoon anders, dat hoeft niet direct achterlijk te zijn? Heb je die klassieke talen nodig bij KCV? Blijkbaar niet, want ik ken 2 mensen die KCV hebben en die hebben Grieks en Latijn gehad en staan allebei een onvoldoende op KCV. En andere mensen die geen klassieke talen hebben staan gewoon voldoende.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
Dat slaat nergens op. Dan is je school achterlijk op vele manieren. Op normale scholen krijg je geen kcv zonder een klassieke taal.
Hier dus ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef Vegaburger het volgende:
op mijn school is het iig zo dat als je atheneum doet krijg je ckv, bij gymnasium kcv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |