ja is nogal normaal bij mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tis wel elke keer uit aan uit aan :s
als je gothic bent nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Ja, maar het word niet gerespecteerd
LOL, nee ben gewoon normaal, ook geen emoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
als je gothic bent nietik ben bang voor mensen met zwart
Inderdaad, die mensen moeten zich eens normaal gedragen. Ze lijken altijd zo dood. En zijn van top tot teen met zwart bedekt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
als je gothic bent nietik ben bang voor zulke mensen
Is altijd zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Tamashii het volgende:
Achterlijk dat dit topic nog open is en TS geen ban heeft van hier tot Tokio...
oow oke grote jongenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
LOL, nee ben gewoon normaal, ook geen emo
Ik liet alleen een zwarte gitaar zijn
Ja, inderdaad, zo lelijk, wij hebben er ook een paar op school.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef potienza het volgende:
[..]
Inderdaad, die mensen moeten zich eens normaal gedragen. Ze lijken altijd zo dood. En zijn van top tot teen met zwart bedekt.
zouden jullie wel graag willen maar pech je krijg je zin niet siemasquote:
dat zoiezoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef potienza het volgende:
[..]
Inderdaad, die mensen moeten zich eens normaal gedragen. Ze lijken altijd zo dood. En zijn van top tot teen met zwart bedekt.
ik wil je niet weg hoor schatjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zouden jullie wel graag willen maar pech je krijg je zin niet siemas
ik zeik mensen niet af en zeg geen erge dingen jhahahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |