okee vodka drinken en zalm vissen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef Oostblokker het volgende:
in de zomer ben ik in polen voor 8 weken owyaaaa
dankje dat je het me leert johquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Oh en trouwens, een kalashnikov is een AK-47
Of niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
Bye, kom na je evolutie weer terug wil je.
Wel als ze onbeperkt internet in het buitenland op haar mobiel heeft....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef Hatsekiedee het volgende:
in de zomer 8 weken geen topics van ts?
[..]quote:
Te dronken om te fokken dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ja ik eet kapot veel zalm daarna komt wodka
sikimi gotunden kuyar, burnundan cikaririmquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
Bye, kom na je evolutie weer terug wil je.
Enkeltje Auschwitz?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef Oostblokker het volgende:
in de zomer ben ik in polen voor 8 weken owyaaaa
er bestaat altijd een kans om opgepakt te wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
weet niet wat dat is xd
als ik die baan aaneemword ik tog niet gepakt he
Werk je graag in een naai-atelier?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
weet niet wat dat is xd
Nee joh, ben je gek. Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
weet niet wat dat is xd
hahaaah jatogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Wel als ze onbeperkt internet in het buitenland op haar mobiel heeft....
Wel sneu voor die Poolse jongens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
sgatje dan heb ik geen interenet dan zit ik met poolse jongens in 1 huis
poolse jongens zijn lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Ik heb ervaring met Poolse jongens in een huis.
Vreselijk ranzig hoe ze die huizen achterlaten, en ze weten niet hoe je moet koken!
werken daar aleen mannenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef cool15 het volgende:
de baan heeft te maken met het vervoer en bewaking van pakketjes
Kan best zijnquote:
niet alleenquote:
als ik ga verhuizen doe je het ook voor mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Kan best zijn
Maar ik moest vroeger huizen leeg halen waar polen in hadden gewoond en dat was niet altijd even schoon
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Kan best zijn
Maar ik moest vroeger huizen leeg halen waar polen in hadden gewoond en dat was niet altijd nooit schoon
nee ik hou het bij de dierenwinkelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
niet alleen
maar de bewaking heeft te maken met iets illigaals en ik weet niet hjoe ver je wilt gaan
Ja precies dat bedoel ik!quote:
Ok dan doe ik het!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
als ik ga verhuizen doe je het ook voor mij
krijg je extra leuke dingen te doen met mij
het betaalt 5000 per klusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee ik hou het bij de dierenwinekl
hahaahhahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Ja precies dat bedoel ik!
[..]
Ok dan doe ik het!
maar ben skeer me pa betaald jij mag samen met mij in de auto die spullen wegzetten van de verhuizingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
In dat geval vraag ik 20 euro per uur!
geeft niks ik heb t toch druk nuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oow jouw heb ik lang niet gesproken
hoe gaat ie johik mag jouw nooit overslaan of vergeten
Ooh je pa is rijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
maar ben skeer me pa betaald jij mag samen met mij in de auto die spullen wegzetten van de verhuizing
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
geeft niks ik heb t toch druk nu
gwn je ding blijven doen jeweet
je moet een silveren kovertje van rond de 20 kilo vervoeren naar een nog later genoemde locatiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
damnn ikwil het ik wil geld ik moet geld hebben geld is allesals ik het maar krijg doe ik veel voor
hoooooooooooooooooooooooooooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Beach het volgende:
Maar ik ga nu ik hoop te genieten van je volgende topic okee Oostblokker
dat mag toch niet dalijk word deze kutpool gepaktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef cool15 het volgende:
[..]
je moet een silveren kovertje van rond de 20 kilo vervoeren naar een nog later genoemde locatie
wil je beveijlegen of couriren
je word opgepikt door een zwart busjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dat mag toch niet dalijk word deze kutpool gepakt ik ben al 2 keer betrapt in de auto door polietie
ik blijf bij dierenwinekelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
je word opgepikt door een zwart busje
je hoeft maar 20 meter te lopen als je courier bent
anders blijf je in het busje
okequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik blijf bij dierenwinekel![]()
![]()
![]()
maar als je me wil helpen met bukken mag dat
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Zullen we trouwen in gemeenschap van goederen??
hahah zoo jij zeg dat makelijkquote:
als ik drink ga ik ook gek doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahah zoo jij zeg dat makelijkmaar als ik zoo praat kom ik als een sletje over wat ik niet ben wodka doet dat
Oh, is het nu al je ex?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dan wil ik trouwen maar ben nog verliefd op me ex
trouw je liever geen geldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dan wil ik trouwen maar ben nog verliefd op me ex
oquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
sgatje dan heb ik geen interenet dan zit ik met poolse jongens in 1 huis
hahaha jatogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef cool15 het volgende:
[..]
als ik drink ga ik ook gek doen
maar dan moet wel 2 vlessen door zijn geschoten
daarom maar blowenquote:
nee, kkgothicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Oh, even 'offtopic':
Is deze gitaar vet of niet?
dit
ja had ermee 1 jaar en 5 maandjes als hij zonder reden uitmaaktquote:
neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Oh, even 'offtopic':
Is deze gitaar vet of niet?
dit
Oh, raar. Hij ging ondertussen wel met andere meisjes ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ja had ermee 1 jaar en 5 maandjes als hij zonder reden uitmaakt![]()
ken ik ook dom doen maar verschil is dat ik niet met jongens ben
maai hem neerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ja had ermee 1 jaar en 5 maandjes als hij zonder reden uitmaakt![]()
ken ik ook dom doen maar verschil is dat ik niet met jongens ben
naja ik vetrouwde hem maar zoo zei hij dusjaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, raar. Hij ging ondertussen wel met andere meisjes ofzo?
ja is nogal normaal bij mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tis wel elke keer uit aan uit aan :s
als je gothic bent nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Ja, maar het word niet gerespecteerd
LOL, nee ben gewoon normaal, ook geen emoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
als je gothic bent nietik ben bang voor mensen met zwart
Inderdaad, die mensen moeten zich eens normaal gedragen. Ze lijken altijd zo dood. En zijn van top tot teen met zwart bedekt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
als je gothic bent nietik ben bang voor zulke mensen
Is altijd zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Tamashii het volgende:
Achterlijk dat dit topic nog open is en TS geen ban heeft van hier tot Tokio...
oow oke grote jongenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
LOL, nee ben gewoon normaal, ook geen emo
Ik liet alleen een zwarte gitaar zijn
Ja, inderdaad, zo lelijk, wij hebben er ook een paar op school.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef potienza het volgende:
[..]
Inderdaad, die mensen moeten zich eens normaal gedragen. Ze lijken altijd zo dood. En zijn van top tot teen met zwart bedekt.
zouden jullie wel graag willen maar pech je krijg je zin niet siemasquote:
dat zoiezoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef potienza het volgende:
[..]
Inderdaad, die mensen moeten zich eens normaal gedragen. Ze lijken altijd zo dood. En zijn van top tot teen met zwart bedekt.
ik wil je niet weg hoor schatjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zouden jullie wel graag willen maar pech je krijg je zin niet siemas
ik zeik mensen niet af en zeg geen erge dingen jhahahahahaha
mehquote:
Ik dacht dat jij mensen niet beoordeelde op uiterlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Emo's
Alto's
Gangsters
Polski meisjes
Duckface
Mensen
Klopt, daaromz eg ik ook mensenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mensen niet beoordeelde op uiterlijk?
Hè wiewatwaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef Oostblokker het volgende:
er is 1 ding mis dat je voor ajax bentverder ben je okee je weet
Omdat ze geestelijk nog niet de leeftijd heeft bereikt om op internet te mogen.quote:
scherp oog.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Goede edit hoor, ik zag je ajax haat wel.
ikquote:
ik hou niet van ajax maar je heb der wel relaxte mensenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Goede edit hoor, ik zag je ajax haat wel.
ga nu maar met barbies spelen als je niet mag wa doe je dan hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ze geestelijk nog niet de leeftijd heeft bereikt om op internet te mogen.
zoals ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik hou niet van ajax maar je heb der wel relaxte mensen
niet haten op barbies liefjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ga nu maar met barbies spelen als je niet mag wa doe je dan hier
Ze heeft het over jou, niet over haarzelf.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahahquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef cool15 het volgende:
[..]
zoals ik
voetbal boeit me eigenlijk niet
Ik verveel mij tijdens mijn baan. Ken je dat woord? Baan. Dat betekent werk. Dat doen volwassen mensen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Thats my name, whats my name whats my name - rihanna
ze heeft werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik verveel mij tijdens mijn baan. Ken je dat woord? Baan. Dat betekent werk. Dat doen volwassen mensen.
wat voor gare shit luister jij hahaahaahhhhaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Thats my name, whats my name whats my name - rihanna
ha ha lady gaga is vele beter ofniequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
wat voor gare shit luister jij hahaahaahhhha
Born this wayyyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
ha ha lady gaga is vele beter ofnie
nog ergerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
niks maar ik moest aan dat lied denken sorry dat je dacht dat ik naar dat soort muziek luisterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
wat voor gare shit luister jij hahaahaahhhha
het ergstequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Zo fijn dat nummerquote:
quote:
nee katy perry en die shit is zeker goedquote:
nega is de hardstequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee katy perry en die shit is zeker goed
ahhaahahahahaha rap rap rap dat is alles waar ik naar luister
nega is de shit
don't be a drag, just be a queenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee katy perry en die shit is zeker goed
ahhaahahahahaha rap rap rap dat is alles waar ik naar luister
nega is de shit
Pics van jou schijtend op Lady Gaga.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef Oostblokker het volgende:
mensen praten over lady gaga shit mensen moeten op haar schijten
1man1poolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef Oostblokker het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef Oostblokker het volgende:
Ik wil ook wel een maken voor jouquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pics van jou schijtend op Lady Gaga.
kut bietelsquote:
Oké, PM maar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een maken voor jou
Kleur, het is kleurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaloezie is een lelijke geur.
ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef Oostblokker het volgende:
steen en spinal ik zal knielen voor hun als ik ze tegenkwam
Ik ken ze wel, als je jouw nummer even PMt dan vertel ik je waar hij hangtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef Oostblokker het volgende:
steen en spinal ik zal knielen voor hun als ik ze tegenkwam
Jij weet wel meer niet over mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wist niet dat dit jouw fetisj was?
utrechtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, als je jouw nummer even PMt dan vertel ik je waar hij hangt
Pics van je snoezige zomerjurkje.quote:
Oeps, vergeten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Pics van je snoezige zomerjurkje.
dan zou ik als ik jou was mezelf van kant makenquote:
Je maisetende poes is freakyquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik niet
ik ben nega trouwens een paar keer tegen gekomen
Nee, geen sarcasme.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch hoop ik.
Maar rock en classic rock is ten minste echte muziek!
het enige goeie van hemquote:
dalijk word ik door vreemde jongens gestalktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, als je jouw nummer even PMt dan vertel ik je waar hij hangt
En nu is ie weer konijn!quote:
ja klopt maar:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch hoop ik.
Maar rock en classic rock is ten minste echte muziek!
Mijn hand lijkt op die van hemquote:
Haha kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja klopt maar:
Your musical compatibility with ZonderSuiker is VERY LOW
beetje jammer dat
Goed hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe maak je het deze mooie avond?
Mijn vriendjes zitten niet op FOK!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
krijg je van je vriendjes geen genoeg aandacht op fok
DAN NOG IS HET EEN BAGGER TOPIC JIJ ACHTERLIJKE PREIPOTERquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oow daarom reageer je elke keer weer leuk met anderen mensen
ja ik moet er van huilen, van blijdschap jeweet lieve schatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oow daarom reageer je elke keer weer leuk met anderen mensen
en jij help dit topic omdat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef K-Cash het volgende:
[..]
DAN NOG IS HET EEN BAGGER TOPIC JIJ ACHTERLIJKE PREIPOTER
zullen we iets drinken dan beetje leuk naar de maan kijken dan hopa wiepa in de kutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef K-Cash het volgende:
[..]
DAN NOG IS HET EEN BAGGER TOPIC JIJ ACHTERLIJKE PREIPOTER
Nu wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niks avondbagger dit is al vanaf vanochtend.
jij weet het latinoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef cool15 het volgende:
ik vind oostblokkers topics wel gezellig altijd
mag ik komen ipv hemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zullen we iets drinken dan beetje leuk naar de maan kijken dan hopa wiepa in de kut
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zullen we iets drinken dan beetje leuk naar de maan kijken dan hopa wiepa in de kut
oh maar nu ben ik er een beetje snapjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niks avondbagger dit is al vanaf vanochtend.
Puur goudquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
o ja maar ik stop zo met posten, straks kom ik in de top 100 jweets.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh maar nu ben ik er een beetje snapje
nee hoor ik vind hem gewoon een toffe gast hij is de enige hier en nog 2 jongens die aardig doen tegen mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik voel iets bloeien tussen jou en cool15
dank uquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee hoor ik vind hem gewoon een toffe gast hij is de enige hier en nog 2 jongens die aardig doen tegen mij
welke andere twee nog meer dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee hoor ik vind hem gewoon een toffe gast hij is de enige hier en nog 2 jongens die aardig doen tegen mij
gehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef cool15 het volgende:
[..]
dank u
ik find you ook een van de toffere chicks hier
Nee, een duckface is hoe je kunt kijken, het hoeft niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen belachelijk maken om hun uiterlijk
je lipjes zo tuiten noemen ze duckfacequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
omdat ik geen duckface heb hoezo zeg dat iedereen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen belachelijk maken om hun uiterlijk
en lelijk is ook anders maar dat is weer iets andersquote:
Jezus dat is echt belachelijk dat je haar foto hier zo post,quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee, een duckface is hoe je kunt kijken, het hoeft niet.
Ik vind het lelijk.
Andere mensen vinden het mooi.
Dus kijk gewoon normaal
Niks mis mee inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef aight1 het volgende:
ik sta ook altijd duckface op foto's wat haten jullie
cool15.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
niet alleen
maar de bewaking heeft te maken met iets illigaals en ik weet niet hjoe ver je wilt gaan
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus dat is echt belachelijk dat je haar foto hier zo post,sorry maar ik kan hier niet om lachen ofzo.
[..]
ik rot nooit opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef opastokvis het volgende:
[..]
cool15.
cool15 is een echte baas
cool15 grote hosselhaas
cool15 die doet iets met drugs
cool15 stopt dat in zijn uggs
stoere gozer, hosselman
met zijn gangster kleren an
iedereen wil zijn als jij
cool15 die is vogelvrij
iemand wil cool15 dood
daarom zeult ie nu met lood
tis een kwestie van geduld
dan is zijn lijf met lood gevuld
cool15 stoere hosselman
poolse sletjes lust ie ook pap van
maar voor hij daarvan kan genieten
ligt hij al lang onder die sprieten.
stoere gozer.
echt.
wanneer ben je opgerot?
Nou... of ze zo geboren is weet niemandquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Nee sorry echt ik meen hetZij is ook maar zo geboren...
Ik denk van wel...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Nou... of ze zo geboren is weet niemand
ik kijk normaal maar volegensmij heb je niks te doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee, een duckface is hoe je kunt kijken, het hoeft niet.
Ik vind het lelijk.
Andere mensen vinden het mooi.
Dus kijk gewoon normaal
Maak eens een foto van jou zonder makeupquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik kijk normaal maar volegensmij heb je niks te doen
Jij ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik kijk normaal maar volegensmij heb je niks te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |