netjes wel dat ze ook even naar jou informerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef WheeleE het volgende:
Zo. Hallo allemaal![]()
.
Dag 2 overleefd. Collega Sip was weer aan het snotteren vandaag. Hij leek niet zo stevig op z'n benen te staan, dus ik informeerde of het wel ging. Hij meldde dat het een stuk beter ging dan de afgelopen 8 maanden. Juist. Ik snap er niet zoveel meer van, maar uiteindelijk ging hij behoorlijk uitgeteld om een uurtje of 2 naar huis.
De vertrouwenspersoon van de afdeling kwam naderhand nog bij miij langs om te informeren hoe het met mij ging, in relatie tot m'n collega. Even mijn hart gelucht, aangenaam. Ik heb genoeg werk te doen, dus ik hou me niet zo met hem bezig.
Klassiekerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Marvelous het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)och-niet-zo-verzwakt
Zoek het mooie uit dit stuk
Ron, hou je mond!
Ja, al had ik liever gehad dat mijn teamleiders eerder iets concreets hadden gedaan. Maargoed, het lijkt voorzichtig aan de goede kant op te gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
netjes wel dat ze ook even naar jou informeren
Alle verlangens!quote:
Ik had moeite met het woord 'meteorologische' lezen. Soort van imaginair stotterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef Lovechild het volgende:
De meteorologische lente is vandaag begonnen!
Oliebollenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag allerlei bollen gekocht om in de plantenbakken te doen
Laat de lente maar beginnen
Boheemen!quote:
quote:
Gelukkig heb je ons weer gevondenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons weer gevonden. Waren we zo goed verstopt dan?
* WheeleE zwaaitquote:
de straalverbinding hapertquote:
Waar zit je dan?quote:
53 Graden N, 05 graden Equote:
Heb ik vanmorgen op CS gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:17 schreef Atreidez het volgende:
Heb je ook een stemburo daar?
Ik heb iig net braaf me burgerplicht vervuld.
Nopequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:17 schreef Atreidez het volgende:
Heb je ook een stemburo daar?
Ik heb iig net braaf me burgerplicht vervuld.
Wat doe je met je koffie? Zipt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hier zojuist ook gestemd, heerlijk zo'n stemburo recht tegenover je huis...
*koffie zipt...nee rij...koffie zipt...nee rij..koffie zipt...rij weg hoppa opstaan en gaan!
Echt wel! Winzippenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Zippen is geen woord mutsEr is welgeteld 1 Google hit die het woord in die zin gebruikt.
Echt niet? Ik dacht dat het echt 'aan je thee/koffie zippen' was . Hoe kom ik daar nou weer aan dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Zippen is geen woord mutsEr is welgeteld 1 Google hit die het woord in die zin gebruikt.
Dat is'sippen'. Behalve in Amsterdam. Daar is het wel 'zippen'quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Echt niet? Ik dacht dat het echt 'aan je thee/koffie zippen' was . Hoe kom ik daar nou weer aan dan?![]()
Oh dat verklaart het...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is'sippen'. Behalve in Amsterdam. Daar is het wel 'zippen'
Amsterdammers.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MissMSX het volgende:
Dat is'sippen'. Behalve in Amsterdam. Daar is het wel 'zippen'
Westland... Amsterdam... samesamequote:
Zo kun je het ook zeggen jaquote:
in het zuiderpark?? is z'n klein paviljoentje dat dor gesstelijk gehandicapten gerunt wordt.. ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Lovechild het volgende:
Mede-Hagenezen, HELP!![]()
Op 3 april gaan we een feestje vieren en ik zoek een locatie. Het gaat puur om de ruimte, geen catering oid, maar wel stroom zodat we zelf voor catering kunnen zorgen. Er komen ong 30 mensen waarvan het merendeel kinderen tussen de 1 en 10 jaar en als het weer het een beetje toelaat is het wel fijn als er voor die kinderen plek is om buiten te spelen. Het hoeft niet noodzakelijkerwijs in DH te zijn, in de omgeving mag ook. En dan last but not least; geen honderden euro's. Is er iemand die een tip heeft?
Ik had dus als eerste optie het scoutingclubhuis van onze jongens. Maar die verhuren het niet voor deze doeleinden. Dan had ik een heel toffe tweede optie maar die is zo'n beetje ieder weekend van dit jaar al verhuurd
Oh ja, weet geloof ik wel waar je het over hebt. Eens kijken of ik een website ofzoiets kan ontdekken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in het zuiderpark?? is z'n klein paviljoentje dat dor gesstelijk gehandicapten gerunt wordt.. ??
Als 't ook buiten Den Haag mag zou je de scouting in Zoetermeer kunnen proberen. Die hebben een clubhuis dat ook wordt verhuurd voor feesten en partijen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Lovechild het volgende:
Mede-Hagenezen, HELP!![]()
Op 3 april gaan we een feestje vieren en ik zoek een locatie. Het gaat puur om de ruimte, geen catering oid, maar wel stroom zodat we zelf voor catering kunnen zorgen. Er komen ong 30 mensen waarvan het merendeel kinderen tussen de 1 en 10 jaar en als het weer het een beetje toelaat is het wel fijn als er voor die kinderen plek is om buiten te spelen. Het hoeft niet noodzakelijkerwijs in DH te zijn, in de omgeving mag ook. En dan last but not least; geen honderden euro's. Is er iemand die een tip heeft?
Ik had dus als eerste optie het scoutingclubhuis van onze jongens. Maar die verhuren het niet voor deze doeleinden. Dan had ik een heel toffe tweede optie maar die is zo'n beetje ieder weekend van dit jaar al verhuurd
Oh oke daar dus!quote:
op de noordzee..quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke daar dus!
En uhm waar is dat okal weer en waarom zit je daar?
Haha, volgens mij niet, At!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:34 schreef Atreidez het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Nog maar 2 daagjes te gaan.. Moest verdomme wel gewoon dikke laag ijs van de auto afkrabben. Zaten we vorig jaar in maart niet met 20 graden op een terras
Maar pas wel aan het einde van de maand dus, want:quote:Na het koude begin van de maand volgden een paar dagen met voor de tijd van het jaar normale temperaturen. De tweede helft van de maand waren de meeste dagen zacht tot zeer zacht. Het weer was wel wisselvallig met regelmatig regen, veel zon zagen we alleen op enkele dagen. Op de 24e werd in het zuidoosten de eerste warme dag van het seizoen genoteerd (maximumtemperatuur 20,0 °C of hoger). Op de 25e werd op veel plaatsen in de oostelijke helft van het land de 20,0 °C overschreden. De landelijk hoogste temperatuur, 21,7 °C, werd die dag gemeten op de vliegbasis Twente
quote:De eerste tien dagen van de maand werd nog gekenmerkt door lage temperaturen, ruim beneden de normale waarden voor de tijd van het jaar, en sneeuw. Dit koude weer was een voortzetting van een hardnekkige en sneeuwrijke winter. Tijdens de nachten vroor het in dit tijdvak op de meeste plaatsen licht tot matig. De zon was wel vaak van de partij. De landelijk laagste temperatuur, -8,7 °C, werd gemeten in het Groningse Nieuw Beerta op 7 maart. In totaal telde maart in De Bilt tien vorstdagen (minimumtemperatuur lager dan 0,0 °C), tegen negen normaal.
Wat voor werk doe je danquote:
Heb ik ook aan zitten denkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:07 schreef Atreidez het volgende:
Oh, ik dacht dat ze een zeemeermin was
Vanavond kunnen we weer met ze alle genieten
Oh Oh Tirol start vanavond op tv
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het zout zuiveren uit het water
Dat klinkt best wel als stoer werk. Olieboorplatformlaborante? Chemisch analist ter zee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
voor de douche!
(reversed osmosis)
en gas produceren
Filmpjequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel als stoer werk. Olieboorplatformlaborante? Chemisch analist ter zee?
Wat voel ik me dan saai als ICT-ambtenaarquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wat voel ik me dan saai als ICT-ambtenaar
gas komt uit de grond, wordt verwerkt gaat de pijlijn in en je kan thuis kokenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wacht maar tot ze een keer uitlegt hoe en wat.... ze heeft het mij uitgelegd maar daar ik echt niet technisch ben begreep ik er niet erg veel van. Maatje van mij begreep het beter
en wat krijgen we ervoor terug ??quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef WheeleE het volgende:
Overdag ging het vandaag wel aardig, maar daarna is het niks geworden. Lichtelijk uitgeteld, weinig anders gedaan dan eten maken c.q. opwarmen. Nu onderuit op de bank met een bak koffie, hopen dat mijn lijf zich een beetje gedraagd.
Iemand een lichaam over dat ik mag lenen?
Het mijne?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat krijgen we ervoor terug ??
Nee als je het zo uitlegt snap ik het welquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gas komt uit de grond, wordt verwerkt gaat de pijlijn in en je kan thuis koken
das zo moeilijk niet
ik pasquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het mijne?En uiteraard mijn eeuwige dank. Een reservelichaam mag ook overigens.
quote:
Gisteren via uitzendinggemist gekeken.... ik zit nog steeds op Art (vanaf afl1) maar Karin ga ik inmiddels ook steeds meer verdenken.quote:
Ik heb het nog niet kunnen kijken. Goed te weten dat Art en Karin er blijkbaar nog inzittenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gisteren via uitzendinggemist gekeken.... ik zit nog steeds op Art (vanaf afl1) maar Karin ga ik inmiddels ook steeds meer verdenken.
Het is echt de moeite om hem alsnog te kijken.... ondanks dat je nu weet dat Art en Karin er nog inzitten zegt dit nietsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet kunnen kijken. Goed te weten dat Art en Karin er blijkbaar nog inzitten
Dit dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het is echt de moeite om hem alsnog te kijken.... ondanks dat je nu weet dat Art en Karin er nog inzitten zegt dit niets
Het was wel een goede aflevering waarbij ik echt veel 'mol' acties gezien/gehoord heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dusdat ze er nog inzitten is de minst boeiende info
wat vind je moeilijk eten??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef no1uknow het volgende:
Hoi mede-Hagenezen
Vraagje, welk restaurant in de stad/in het centrum is een beetje toegankelijk qua voedsel? Ik wil met m'n vriendinnetje uit eten maar ze is een beetje moeilijk wat eten betreft. Geen moeilijke/exotische dingen dus.
Alvast bedankt
Ja dat bedoel ik dus inderdaad ook onder het kopje exotisch en heeft dus niet de voorkeur. Gewoon een restaurant waar ze een scala aan gerechten serveren met vlees, pasta's en dat soort dingen, juist geen gekke gerechten/zaken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat vind je moeilijk eten??
de mac is natuurlijk niet zo moeilijk
de standaard die hier meesal omhoog komt is " de connaisseur"
het hangt natuurlijk ook af van je budget
en met niet exotisch bedoel je dus ook niet chinees/japans(Sushi) ??
Burger king?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:43 schreef no1uknow het volgende:
Oh en een beetje romantisch natuurlijkDus geen McDonalds
waar zit dat dan??quote:
Whut?quote:
quote:
Ik begrijp het echt nietquote:
Wie produceert er hier gas en dat kun je dan gebruiken om te koken?quote:
quote:
ik vind het wel geinigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef MissMSX het volgende:
Jah duh! Ik snap wie het is, maar ik bergijp niet waarom een werkaccount
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef MissMSX het volgende:
Jah duh! Ik snap wie het is, maar ik bergijp niet waarom een werkaccount
heheh DAT jahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ik dacht al hahhaha. Zo kunnen we wel in een oogopslag zien of ze aan het werk (herstel...op het werk) is of thuis.
quote:
Lekker carnavalligquote:
Ja niet dan? Ik ben ook niet van de carnaval, maar het is wel een lekker deuntje toch?quote:
Ooooh oke :-)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het is echt de moeite om hem alsnog te kijken.... ondanks dat je nu weet dat Art en Karin er nog inzitten zegt dit niets
Ik heb echt een hekel aan carnaval. Mensen gaan altijd zo overdreven doen en zeker als ze een bakkie op hebben. Daar ik dronken mensen vaak ook vervelend vind is het dus geen succesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja niet dan? Ik ben ook niet van de carnaval, maar het is wel een lekker deuntje toch?
Hoe langer je wacht des te eerder je natuurlijk ergens tegen de uitkomst aanlooptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Lovechild het volgende:
![]()
[..]
Ooooh oke :-)
Ik baalde gewoon een beetje, zit ik alle kanalen waar ik erachter kan komen te mijden, kom ik hier waar het tnt volgens mij nog helemaal nooit over WIDM ging en dan dit. Maar goed, ik zeur niet meer. Heb nog steeds de kans niet gehad, ben benieuwd
Haha ik kwam gewoon even zwaaienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja niet dan? Ik ben ook niet van de carnaval, maar het is wel een lekker deuntje toch?
Is wel zo maar ik wil het graag in rust kijken en dat is niet altijd zo makkelijk te regelen in mijn huis ;-)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoe langer je wacht des te eerder je natuurlijk ergens tegen de uitkomst aanloopt.
Ik schrok gisteren ook toen erachter kwam dat ik het had gemist (want voetbal) en ik vervolgens het net op moest om naar uitzendinggemist te gaan. Maar gelukkig ging het goed
ik vind het overbodig. Heb ik toch ook niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het wel geinig
1 voor op werk, 1 voor thuis
scheer je weg rotterdammer!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik vind het overbodig. Heb ik toch ook niet.
EN Miss MSX lijkt mequote:
Wat is dat? Mannen die mijn vrouw achtervolgen?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat? Mannen die mijn vrouw achtervolgen?
No worries blijkbaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat? Mannen die mijn vrouw achtervolgen?
Afgesproken werk. Hoe doorzichtig.quote:
Hoi! MissMSXquote:
Hoe achterdochtigquote:
Verder wat?quote:
wat doe je, hoe oud ben je en waarom kom je in KSCquote:
Ik fokquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat doe je, hoe oud ben je en waarom kom je in KSC
een dame dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik fok
Dat vraag je niet aan een dame
Omdat het daar zo gezellig is
Define 'redelijk'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
een dame dusdan ben je op redelijke leeftijd!
In dat geval: Bijna het hele plein is goed te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uitMeer van dit soort suggesties?
dames zijn minstens dertig jaar toch?quote:
Zo hee! Grote meid!quote:
quote:
Ah, dat verklaart de blijheid. Welkom terug op het vasteland!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
74-urige werkweek zit er weer op
iets minder zelfs.. 5 Dagen van 12 uur, een dag van 3 uur en vandaag 10 uurquote:
Respectquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iets minder zelfs.. 5 Dagen van 12 uur, een dag van 3 uur en vandaag 10 uur
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iets minder zelfs.. 5 Dagen van 12 uur, een dag van 3 uur en vandaag 10 uur
Turkse bruiloft?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:08 schreef WheeleE het volgende:
Heeft iemand hier enige idee waarom er op een zaterdagmiddag in Transvaal een aantal auto's constant toeterend door de straat rijden? Voetbal van een of andere buitenlandse competitie ofzo?
Hmm, ja zou kunnen. Zo zag het er niet direct uit, maar alles is mogelijk hier in de buurtquote:
Wat ik begreep zijn ze opgepakt doordat de politie HTM medewerkers via de porto een signalement hebben gegeven en een collega RR bestuurder hun herkend hadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:14 schreef Atreidez het volgende:
Niet echt waar je t verwacht![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)s_beroven_vrouw.html
Mooi!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat ik begreep zijn ze opgepakt doordat de politie HTM medewerkers via de porto een signalement hebben gegeven en een collega RR bestuurder hun herkend had
Das eigenlijk best handig zo'n opsporingsbericht aan de HTM medewerkers...die rijden door de hele stad. Koppel de taxi chauffeurs hier ook aan en je kan geen kant meer uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat ik begreep zijn ze opgepakt doordat de politie HTM medewerkers via de porto een signalement hebben gegeven en een collega RR bestuurder hun herkend had
wat fijn dat mini en kleine pluis het zo goed met elkaar kunnen vinden!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo ook wieder zuruck in Nederland. Ff een paar daagjes mn oma lastig gevallen en onthaastSjeeh wat woont mn oma in een uitzichtloos dorpje. Wel lekker om even tot rust te komen, al ben ik na een paar dagen weer blij dat ik weer terug mag naar de grote stad
Heb ook ff lekker mn auto kunnen "inrijden". Verbaasde me hoe hard het tufje nog kan en hoe stabiel het op de weg ligt. Moet alleen ff wennen als ik ga invoegen dat ik m niet meer zo er tussen kan plempen en m wel ff wegtrek. Het wegtrekken heeft ietsje meer tijd nodig
En mini pluis en kleine pluis hebben het zo naar hun zin gehad. Mini pluis leefde gewoon helemaal op in het bos daar....zo leuk om te zien. En ze deden ook alles samen. Lekker sampies door de weilanden rennen enzo
Jups...Duitsland. Ben voor de helft Duitserquote:Op maandag 7 maart 2011 06:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat fijn dat mini en kleine pluis het zo goed met elkaar kunnen vinden!
en.. woont je oma in het buitenland dan??
Ik hoop voor je van niet daar het gisteren heerlijk weer was (en vandaag weer....)quote:Op maandag 7 maart 2011 11:07 schreef WheeleE het volgende:
Ik voel me nu wel heel stom. Ik zie nu pas Barretje en BarreLtje hier in het topic.
Heb ik nu echt onder een steen gelegen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je van niet daar het gisteren heerlijk weer was (en vandaag weer....)
De zon schijnt, maar met deze temperaturen is er nog steeds niks heerlijks aanquote:Op maandag 7 maart 2011 11:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik hoop voor je van niet daar het gisteren heerlijk weer was (en vandaag weer....)
Ik zie echt alleen maar blauw lucht en zon... zo verraderlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef Atreidez het volgende:
Middag
[..]
De zon schijnt, maar met deze temperaturen is er nog steeds niks heerlijks aan
prima hierquote:Op maandag 7 maart 2011 16:25 schreef tuintegel het volgende:
Het is inderdaad nog best koud buiten!!!
Iedereen een goed weekend gehad?
Ik zou om negen uur komen , maar ik heb chep (als ik het goed gedaan heb) een pmberichtje gestuurd dat ik gister nog wat dozen heb gekregen van een vriendin en daarmee red ik het netquote:Op maandag 7 maart 2011 18:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
prima hier
hoe laat kom jij vanavond langs??
ok!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik zou om negen uur komen , maar ik heb chep (als ik het goed gedaan heb) een pmberichtje gestuurd dat ik gister nog wat dozen heb gekregen van een vriendin en daarmee red ik het net.
De overige dingetjes kunnen gewoon los mee straks.
Toch alsnog bedankt dat ik ze had mogen lenen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok!Oh echt ik ben er gewoon een kneus mee , sorrie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook gewoon te druk in mijn hoofd met alles hoor nu , wel leuk druk !Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
Ik was heel optimistisch vanochtend en liet mijn sjaal en handschoenen thuis. Van die handschoenen had ik toch wel een beetje spijt tijdens m'n lunchrondje. Enigszins frisjesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:25 schreef tuintegel het volgende:
Het is inderdaad nog best koud buiten!!!
Iedereen een goed weekend gehad?
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Lovechild het volgende:
13,5 kilo
Gewoon al dertieneneenhalve kilo!!!
13,5 kilo
13,5 kilo
Da's logisch als je je ons kunt herinnerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:06 schreef Lovechild het volgende:
Thanks allen![]()
Ik droomde vannacht over een meet. Weet niet meer precies hoe/wat/wie. Kan me Flapp en GotC herinneren. Het was iig mega-gezellig!
Jij maakte een vrij opvallende entree waar we erg om moesten lachen en waardoor de toon gelijk was gezet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's logisch als je je ons kunt herinneren
Hee maar....echt knap joh, 13,5 kilo![]()
Voelt goed?
Ik? Hij die zich altijd stilletjes op de achtergrond beweegt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:11 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jij maakte een vrij opvallende entree waar we erg om moesten lachen en waardoor de toon gelijk was gezet.
Ja, voelt zeker goed! Kijk weer een beetje blijer in de spiegel!
Het heeft best even geduurd voordat het goede gevoel kwam hoor, maar nu is het besef er eindelijk dat het me echt aan het lukken is en dat ik er misschien nog heel veel moet maar dat wat er af is ook zeker niet mis is. En het motiveert natuurlijk om gewoon door te gaan en de rest er ook af te krijgen.
Je was verkleed ofzo, of je had een boa omgedaan. Het was iets met rood iig. En ook iets waarvan ik je dat irl nog even niet zie doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik? Hij die zich altijd stilletjes op de achtergrond beweegt?
Die rest ga je er natuurlijk ook vanaf krijgen! Je bent nu al zo ver, de rest wordt niet anders dan je nu gewend ben
Mental imagesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Flap met een boa? Zijn er ook foto's genomen?
zoiets :quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Flap met een boa? Zijn er ook foto's genomen?
je houdt niet zo van slangen??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, nee....dat zie je mij irl inderdaad niet doen
Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:11 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jij maakte een vrij opvallende entree waar we erg om moesten lachen en waardoor de toon gelijk was gezet.
Ja, voelt zeker goed! Kijk weer een beetje blijer in de spiegel!
Het heeft best even geduurd voordat het goede gevoel kwam hoor, maar nu is het besef er eindelijk dat het me echt aan het lukken is en dat ik er misschien nog heel veel moet maar dat wat er af is ook zeker niet mis is. En het motiveert natuurlijk om gewoon door te gaan en de rest er ook af te krijgen.
Hey, psssssssssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey, psssssssssssstWHOA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey, psssssssssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Dat is tijgertje van Oh Ohquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is tijgertje van Oh Oh
edit; hamburger mmmmmmmmmm
neuh.. nouja weet ik het .. ik vond dat wijf nog dommer dan de restquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Een slissende tijger,... niet gezien?
Ze zijn idd niet slimquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. nouja weet ik het .. ik vond dat wijf nog dommer dan de rest
Haar voordeel is dat ze er het normaalst uitzietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. nouja weet ik het .. ik vond dat wijf nog dommer dan de rest
ik vond dat ook niet normaal hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haar voordeel is dat ze er het normaalst uitziet
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vond dat ook niet normaal hoor
Ik zei dan ook 'normaalst' en niet 'normaal'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vond dat ook niet normaal hoor
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef Lovechild het volgende:
Er is hier een jongedame al de hele ochtend over MissMSX en baby aan het babbelen. Welke kant we opmoeten voor haar huis, dat ze de baby een knuffel wil geven en dat als ik klaar ben met mijn thee wij vast daarheen gaan
quote:
babyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef Lovechild het volgende:
Er is hier een jongedame al de hele ochtend over MissMSX en baby aan het babbelen. Welke kant we opmoeten voor haar huis, dat ze de baby een knuffel wil geven en dat als ik klaar ben met mijn thee wij vast daarheen gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleurtjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
maar ok.. we weten weer op wat voor soort types RB valt
kleurtjes? is zij gekleurd? dacht dat het ook zonnebank was...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kleurtjeshoewel dat de laatste tijd wel minder wordt.
Het werd voor mij ook te krap dag. Maar afspreken binnenkort lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gaat wat krap dag worden denk ik, maar een ander keertje kan vast wel
Ik weet wel dat ze eerder weg is, de reden weet ik niet. Ach kindje hoeft geen probleem te zijn hoor. Alhoewel ik met haar geen relatie zou willenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je weet dat ze eerder wegging omdat ze haar kind te erg miste?
Ik ook, al is geschokt niet het juiste woord bij mij, meer iets van 'hoe kun je het doen'. Zeker bij die meisjes die je in de programma's ziet van '16 and pregnant'. Ik bedoel... heb je dan geen hersens?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:13 schreef Lovechild het volgende:
Naja, kind of niet maakt ook niet zoveel uit.
Op de een of andere manier blijf ik altijd een soort van geschokt als zulke jonge meiden al een kind hebben.
Ik had ook jouw schema in m'n hoofdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het werd voor mij ook te krap dag. Maar afspreken binnenkort lijkt me leuk.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Frequent zonnebanken zal je huid geen goed doen iigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:46 schreef tuintegel het volgende:
Hoe oud is zij dan en hoe oud is haar kind? Zo jong ziet ze er niet uit ... Of dat komt door de zonnebank.
Wel een leuke vertypingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:55 schreef Lovechild het volgende:
Wie weet kom je 'r tegen![]()
Ik denk idd ook begin 20, zoiets als die andere kinderen. Euh andere meiden, lol. Dat was een serieuze vertyping
Je wordt oud! wen er maar aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:05 schreef Atreidez het volgende:
Wat een dipdag.. Ben al door 3 verschillende personen met U aangesproken
Ik vind dat ze U daar ernstig tekort mee doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:05 schreef Atreidez het volgende:
Wat een dipdag.. Ben al door 3 verschillende personen met U aangesproken
http://zappen.blog.nl/rtl(...)t-tatjana-liefhebberquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:33 schreef tuintegel het volgende:
Ik dacht echt dat ze een jaar of 24 of 25 is .
Het is een apart figuur iig
Maar met 24 ben je geen kind meer.
Ach het is een beetje leedvermaak dit soort tv vind ik .
Tja ach het is hun leven en niet de mijne denk ik dan maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:58 schreef Lovechild het volgende:
Geen kind meer dus. Maar volwassen?
In ieder geval jong genoeg om niet met U aangesproken te worden
Had beter thuis kunnen blijven voor jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:12 schreef GotC het volgende:
Thuis
Vanmorgen m'n sleutels vergeten..stond in Gouda: '....*zoekt*...KUT!'
Gelukkig had Flap ze bij de buren afgegeven
Wat? De leraar van vanmiddag?!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had beter thuis kunnen blijven voor je
Zitten nog steeds op leraar te wachten....
Vanavond ja. Komt net binnen, helaas....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat? De leraar van vanmiddag?!
Vanavond hoop ik?
Oh ja hoor. Kan me er alleen helemaal niks bij voorstellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:06 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tja ach het is hun leven en niet de mijne denk ik dan maar.
Moet morgen maar een halve dag werken dus het zal idd wel kutweer wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Helemaal vergeten dat ik morgen vrij was, dan zal het weer wel slechter worden, mijn excuus alvast
.
Lachen, op Curacao een jaar of vijf terug stond Barry Hay naast ons om negen uur in de ochtend bloody mary's weg te tikken. Dat je dat kunt haha geef mij maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Moet morgen maar een halve dag werken dus het zal idd wel kutweer worden
Zo begint dat Royal Beach Concert toch nog een beetje boeiend te worden. Bryan Adams komt ook, dies wel lachen. Golden Earring en Elton John kan ik dan weer minder waarderen.
enig idee tot wanneer ie er blijft staan??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Trouwens, deze staat er nog steeds:
http://www.nufoto.nl/foto(...)nd-scheveningen.html
Zag m vandaag toen ik met de hondjes ging. Staat een e-mailadres op waar je foto's van de piano naar toe kunt sturen. Heb er op de redactie ook al een aantal gehad. Het is echt heel grappig, dat ding werkt echt als een magneet. Iedereen loopt er op af en gaat ff kijken. Geen idee waar het voor is, maar een stunt is het zeker. De piano ligt op het Zuiderstrand thv van Duindorp/ de windmolen.
Geen idee. Weet nu wel dat het een project is van een student visuele communicatie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
enig idee tot wanneer ie er blijft staan??
zo..quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zojuist ben ik gebeld met de tussenstand... 2 x stabilisatiestang, nieuwe band, nieuwe lagers en de remmen...900 euro armer
Het is voor een goed doel zullen we maar denkenquote:
datzelfde examen weer??quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel zullen we maar denken
De eerste drie hoofdstukken alweer doorgenomen... als het weer nou nog iets beter zou worden kan ik nog ff naar buiten.
Yep, ... ik heb nog steeds mijn theorie niet..... praktijk gelukkig welquote:
Je hebt mooi weer gehad op je vrije dagquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Yep, ... ik heb nog steeds mijn theorie niet..... praktijk gelukkig welOp een gegeven moment ga ik die wetten door elkaar halen, zo frustrerend!
Tja, god mag mij niet....quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt mooi weer gehad op je vrije dag
Oef flinke aanslag. Daarom heb ik een nieuwe gekochtquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zojuist ben ik gebeld met de tussenstand... 2 x stabilisatiestang, nieuwe band, nieuwe lagers en de remmen...900 euro armer
Huh? Een stralend zonnetje is niet goed genoeg?quote:
Stralend zonnetje?? Hier niet hoor .. blijkbaar scheelt dat een hoop die paar kilometer richting de kustquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Een stralend zonnetje is niet goed genoeg?
was dat dan??quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
IN de hoefkade ??quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:14 schreef Zwollesjappie het volgende:
Hallo mensen ik ben opgegroeid in hoefkade hier in Den Haag, daarna naar leidschendam verhuist toen naar zoetermeer en nu woon ik in zwolle maar ik mis Den Haag altijd nog, het is een toffe mooie stad, de binnenstad is mooi en groot, niet te modern als rotterdam en niet dat je het idee hebt dat het instort als in amsterdam
Den Haag 070
Als je die lijn doorzet zit je straks in Groningenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:14 schreef Zwollesjappie het volgende:
Hallo mensen ik ben opgegroeid in hoefkade hier in Den Haag, daarna naar leidschendam verhuist toen naar zoetermeer en nu woon ik in zwolle maar ik mis Den Haag altijd nog, het is een toffe mooie stad, de binnenstad is mooi en groot, niet te modern als rotterdam en niet dat je het idee hebt dat het instort als in amsterdam
Den Haag 070
Ommenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef Zwollesjappie het volgende:
Omdat het bedrijf ging verhuizen bij het malieveld naar Amsterdam, en we hadden een caravan bij Zwolle mooie omgeving daar enzo, Ommen is mooi dalfsen.. en een zusterbedrijf zat ook in Zwolle en toen moest ik ook mee.![]()
Maar ik heb hier weer een leuk leven opgebouwd, alleen ik laat altijd nog wel goed horen dat ik uit Den Haag kom qua accent.
Wanneer gaan we ?quote:
Zaaldijk is erg he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ommen![]()
Zaaldijk in Lemelen![]()
![]()
Die zullen ons nooit vergeten hahaha
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze hebben zo'n ding uitgevonden....en das heel gaaf dan kan je praten met mensen die heel ver weg zijn van je. Dan kan je bijvoorbeeld de garage contacten zonder dat je er daadwerkelijk heen hoeft te lopen, scheelt heel veel tijd en onnodig loopwerk. Geloof dat ze het een telefoon noemen
Krijg je daar niet allemaal enge ziektes van? Zoiets hoorde ik laatstquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze hebben zo'n ding uitgevonden....en das heel gaaf dan kan je praten met mensen die heel ver weg zijn van je. Dan kan je bijvoorbeeld de garage contacten zonder dat je er daadwerkelijk heen hoeft te lopen, scheelt heel veel tijd en onnodig loopwerk. Geloof dat ze het een telefoon noemen
Mannenmaand? Ik kom wel terug als het vrouwenmaand is.quote:
Zoooooooooo weet wat je zegt hahaha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Bij mij was het iemand van het SMT dus die ga ik morgen nog ff aanpakken....gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, dat heb ik de afgelopen twee dagen ook gehad. Leek verdorie wel of ik groot ASJEBLIEFT RIJ TEGEN ME AAN op de auto had staan. Waren ook allemaal bejaarden
Vroeger gaf ik er ook geen reet om ... deuken in mijn wagen en 10 cm as op de bodem. Op een gegeven moment wordt je dat ook zatquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef WheeleE het volgende:
Waarom rijden jullie dan van die mooie auto's? Gewoon in een oud barrel rijden, dan is een deukje niet zo erg. Of in een Hummer met bullbar. Dan durven anderen niet in de buurt te komen.
Omdat oude barrels uit elkaar vallen. Zag het mannetje van de garage op een gegeven moment vaker dan mn omaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef WheeleE het volgende:
Waarom rijden jullie dan van die mooie auto's? Gewoon in een oud barrel rijden, dan is een deukje niet zo erg. Of in een Hummer met bullbar. Dan durven anderen niet in de buurt te komen.
ah beterschapquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef GotC het volgende:
BleghSnotterig, hoofdpijn, keelpijn..
Maar ik ZAL en MOET de CPC lopen
Bloedinfuusquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ah beterschap![]()
Kreeg net foto's te zien van de arm van mijn oma...helemaal zwart. Had iemand een bloedinfuus aangelegd wat niet in een ader zat. Bloed zo in haar arm gelopen. Niemand die ook even kwam controleren ofzo.....
Dat moet er raar uitgezien hebben.... De arm van oma is wel zwart maar er hangt geen 'zak' aan/onder zeg maar. Het is gewoon een 'oude vrouwenhuid' rimeplig als alle oma handjes. Het zal vast wel goedkomen maar toch...het leek wel een olifantenarmpjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Bloedinfuus(sorry, klonk schattig)
Mja..beetje slordig idd. Maar gelukkig neemt het lichaam het weer opIs gewoon een extreme blauwe plek zeg maar
Heb t ook weleens meegemaakt. Man kreeg PC (packed cell=bloed), netjes 2x controle gedaan (meer hoeft niet, tot het is ingelopen), liep effe langs toevallig, zag dat hij een hele.. 'zak' onder z'n bovenarm had hangen, vol met bloed. Ook helemaal zwart.
Die man: 'Ja, voelde wel wat, maar dacht dat t zo hoorde'. Tsja
Heb jij je sms niet gezien dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:34 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]
Wanneer gaan we ?PM niet gezien gisteren trouwens? Anders t weekend ff kijken als je tijd hebt..
Heerlijke discussie over die Uggs. Die Matsoe Matsoe ook "Sowieso moet je niet bang wezen dat die weg zijn. Dan moet je juist blij wezen. Gordon!"quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef WheeleE het volgende:
Fascinerend interessant, op een foute manier leuk. Heerlijk leedvermaak over iq's onder de 80. Morgen bij de koffie weer fijn evalueren met collega's.
Heerlijke quotes gisteren van Joey...Uggs..dat zijn wijvenschoenen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heerlijke discussie over die Uggs. Die Matsoe Matsoe ook "Sowieso moet je niet bang wezen dat die weg zijn. Dan moet je juist blij wezen. Gordon!"
Heerlijk nutteloos leedvermaak
Ja, daarna pas weerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef Flappekz het volgende:
Heb jij je sms niet gezien dan?
Zondag heb ik sowieso geen tijd, want CPC...zaterdag weet ik nog niet
In dat geval verwacht ik wel een mooie tijd natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef Flappekz het volgende:
Wat een goddelijk hardloopweer. Zondag net zo, maar dan met een klein buitje tussen 1 en 2 zou perfect zijn
Ik heb maar 1 doel. De finish halen....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In dat geval verwacht ik wel een mooie tijd natuurlijk
Dat gaat je zeker lukkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 doel. De finish halen....
Je komt ons vast aanmoedigenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat gaat je zeker lukkenRB heeft vertrouwen in je
Ik was t eigenlijk net van plan te zeggen! Welk cafe komen jullie vlak langs?quote:
Geen idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik was t eigenlijk net van plan te zeggen! Welk cafe komen jullie vlak langs?
Overmorgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef tuintegel het volgende:
oh CPC dat is morgen of overmorgen?
Fijn weekend allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |