netjes wel dat ze ook even naar jou informerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef WheeleE het volgende:
Zo. Hallo allemaal![]()
.
Dag 2 overleefd. Collega Sip was weer aan het snotteren vandaag. Hij leek niet zo stevig op z'n benen te staan, dus ik informeerde of het wel ging. Hij meldde dat het een stuk beter ging dan de afgelopen 8 maanden. Juist. Ik snap er niet zoveel meer van, maar uiteindelijk ging hij behoorlijk uitgeteld om een uurtje of 2 naar huis.
De vertrouwenspersoon van de afdeling kwam naderhand nog bij miij langs om te informeren hoe het met mij ging, in relatie tot m'n collega. Even mijn hart gelucht, aangenaam. Ik heb genoeg werk te doen, dus ik hou me niet zo met hem bezig.
Klassiekerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Marvelous het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)och-niet-zo-verzwakt
Zoek het mooie uit dit stuk
Ron, hou je mond!
Ja, al had ik liever gehad dat mijn teamleiders eerder iets concreets hadden gedaan. Maargoed, het lijkt voorzichtig aan de goede kant op te gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
netjes wel dat ze ook even naar jou informeren
Alle verlangens!quote:
Ik had moeite met het woord 'meteorologische' lezen. Soort van imaginair stotterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef Lovechild het volgende:
De meteorologische lente is vandaag begonnen!
Oliebollenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag allerlei bollen gekocht om in de plantenbakken te doen
Laat de lente maar beginnen
Boheemen!quote:
quote:
Gelukkig heb je ons weer gevondenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons weer gevonden. Waren we zo goed verstopt dan?
* WheeleE zwaaitquote:
de straalverbinding hapertquote:
Waar zit je dan?quote:
53 Graden N, 05 graden Equote:
Heb ik vanmorgen op CS gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:17 schreef Atreidez het volgende:
Heb je ook een stemburo daar?
Ik heb iig net braaf me burgerplicht vervuld.
Nopequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:17 schreef Atreidez het volgende:
Heb je ook een stemburo daar?
Ik heb iig net braaf me burgerplicht vervuld.
Wat doe je met je koffie? Zipt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hier zojuist ook gestemd, heerlijk zo'n stemburo recht tegenover je huis...
*koffie zipt...nee rij...koffie zipt...nee rij..koffie zipt...rij weg hoppa opstaan en gaan!
Echt wel! Winzippenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Zippen is geen woord mutsEr is welgeteld 1 Google hit die het woord in die zin gebruikt.
Echt niet? Ik dacht dat het echt 'aan je thee/koffie zippen' was . Hoe kom ik daar nou weer aan dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Zippen is geen woord mutsEr is welgeteld 1 Google hit die het woord in die zin gebruikt.
Dat is'sippen'. Behalve in Amsterdam. Daar is het wel 'zippen'quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Echt niet? Ik dacht dat het echt 'aan je thee/koffie zippen' was . Hoe kom ik daar nou weer aan dan?![]()
Oh dat verklaart het...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is'sippen'. Behalve in Amsterdam. Daar is het wel 'zippen'
Amsterdammers.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef MissMSX het volgende:
Dat is'sippen'. Behalve in Amsterdam. Daar is het wel 'zippen'
Westland... Amsterdam... samesamequote:
Zo kun je het ook zeggen jaquote:
in het zuiderpark?? is z'n klein paviljoentje dat dor gesstelijk gehandicapten gerunt wordt.. ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Lovechild het volgende:
Mede-Hagenezen, HELP!![]()
Op 3 april gaan we een feestje vieren en ik zoek een locatie. Het gaat puur om de ruimte, geen catering oid, maar wel stroom zodat we zelf voor catering kunnen zorgen. Er komen ong 30 mensen waarvan het merendeel kinderen tussen de 1 en 10 jaar en als het weer het een beetje toelaat is het wel fijn als er voor die kinderen plek is om buiten te spelen. Het hoeft niet noodzakelijkerwijs in DH te zijn, in de omgeving mag ook. En dan last but not least; geen honderden euro's. Is er iemand die een tip heeft?
Ik had dus als eerste optie het scoutingclubhuis van onze jongens. Maar die verhuren het niet voor deze doeleinden. Dan had ik een heel toffe tweede optie maar die is zo'n beetje ieder weekend van dit jaar al verhuurd
Oh ja, weet geloof ik wel waar je het over hebt. Eens kijken of ik een website ofzoiets kan ontdekken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in het zuiderpark?? is z'n klein paviljoentje dat dor gesstelijk gehandicapten gerunt wordt.. ??
Als 't ook buiten Den Haag mag zou je de scouting in Zoetermeer kunnen proberen. Die hebben een clubhuis dat ook wordt verhuurd voor feesten en partijen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Lovechild het volgende:
Mede-Hagenezen, HELP!![]()
Op 3 april gaan we een feestje vieren en ik zoek een locatie. Het gaat puur om de ruimte, geen catering oid, maar wel stroom zodat we zelf voor catering kunnen zorgen. Er komen ong 30 mensen waarvan het merendeel kinderen tussen de 1 en 10 jaar en als het weer het een beetje toelaat is het wel fijn als er voor die kinderen plek is om buiten te spelen. Het hoeft niet noodzakelijkerwijs in DH te zijn, in de omgeving mag ook. En dan last but not least; geen honderden euro's. Is er iemand die een tip heeft?
Ik had dus als eerste optie het scoutingclubhuis van onze jongens. Maar die verhuren het niet voor deze doeleinden. Dan had ik een heel toffe tweede optie maar die is zo'n beetje ieder weekend van dit jaar al verhuurd
Oh oke daar dus!quote:
op de noordzee..quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke daar dus!
En uhm waar is dat okal weer en waarom zit je daar?
Haha, volgens mij niet, At!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:34 schreef Atreidez het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Nog maar 2 daagjes te gaan.. Moest verdomme wel gewoon dikke laag ijs van de auto afkrabben. Zaten we vorig jaar in maart niet met 20 graden op een terras
Maar pas wel aan het einde van de maand dus, want:quote:Na het koude begin van de maand volgden een paar dagen met voor de tijd van het jaar normale temperaturen. De tweede helft van de maand waren de meeste dagen zacht tot zeer zacht. Het weer was wel wisselvallig met regelmatig regen, veel zon zagen we alleen op enkele dagen. Op de 24e werd in het zuidoosten de eerste warme dag van het seizoen genoteerd (maximumtemperatuur 20,0 °C of hoger). Op de 25e werd op veel plaatsen in de oostelijke helft van het land de 20,0 °C overschreden. De landelijk hoogste temperatuur, 21,7 °C, werd die dag gemeten op de vliegbasis Twente
quote:De eerste tien dagen van de maand werd nog gekenmerkt door lage temperaturen, ruim beneden de normale waarden voor de tijd van het jaar, en sneeuw. Dit koude weer was een voortzetting van een hardnekkige en sneeuwrijke winter. Tijdens de nachten vroor het in dit tijdvak op de meeste plaatsen licht tot matig. De zon was wel vaak van de partij. De landelijk laagste temperatuur, -8,7 °C, werd gemeten in het Groningse Nieuw Beerta op 7 maart. In totaal telde maart in De Bilt tien vorstdagen (minimumtemperatuur lager dan 0,0 °C), tegen negen normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |