Dat was dus gisteren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:44 schreef The_Sperminator het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt bij de kapper voor a.s. zaterdag.
Paar mm.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:42 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Dat was dus gisteren.En, hoe zit je haar nu?
Gemillimeterd? Baasquote:Op zondag 6 maart 2011 17:06 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Paar mm.Het ziet er hip uit en het scheelt me 20 minuten geklooi met gel.
Je hebt als Sugar Lee Hooper look-a-like carnaval gevierd!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:06 schreef The_Sperminator het volgende:
Paar mm.Het ziet er hip uit en het scheelt me 20 minuten geklooi met gel.
Gemillimeterd inderdaad.quote:
Dit is niet gemillimeterd toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:22 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Je hebt als Sugar Lee Hooper look-a-like carnaval gevierd!
[ afbeelding ]
Inderdaad, dat is gewoon kaal.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:22 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dit is niet gemillimeterd toch?
Dat kost toch ruim 30 euro daar? Dat vind ik wel belachelijk duur...quote:Op zondag 6 maart 2011 20:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Ben persoonlijk wel tevreden met mijn eigen nieuwe kapsel, veel complimentjes altijd. Was aanvankelijk gemillimeterd aan de zijkant dat gelijkelijk overliep in het dezelfde lengte als bovenop.
Gedaan bij kinki kappers, best duur maar het wel waard.
¤38quote:Op maandag 7 maart 2011 01:05 schreef Balisto het volgende:
[..]
Dat kost toch ruim 30 euro daar? Dat vind ik wel belachelijk duur...
Het probleem met dit soort kapsels is dat het me zelf nooit lukt om het zo in model te brengen. Zeker niet als het wat langer groeit.
Dat kapsel heb ik al twaalf jaar, niet heel hipquote:Op zondag 6 maart 2011 20:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Ben persoonlijk wel tevreden met mijn eigen nieuwe kapsel, veel complimentjes altijd. Was aanvankelijk gemillimeterd aan de zijkant dat gelijkelijk overliep in het dezelfde lengte als bovenop.
Gedaan bij kinki kappers, best duur maar het wel waard.
Dat soort kapsels doen het uitstekend bij een hoog contrast en goede belichting foto. In het echt zie je eruit als een ontzettende dorkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:40 schreef Yu-Kee het volgende:
Maar goed, hippe kapsels voor The_Sperminator:
[ afbeelding ]
Ik laat mijn haar ook altijd knippen voor rond de 30 euro. Ik ga maar ongeveer 1 keer per half jaar en alleen maar om even een klein stukje eraf te laten knippen, maar toch, ik vind dat een normale prijs hoor!quote:Op maandag 7 maart 2011 01:05 schreef Balisto het volgende:
Dat kost toch ruim 30 euro daar? Dat vind ik wel belachelijk duur...
Het probleem met dit soort kapsels is dat het me zelf nooit lukt om het zo in model te brengen. Zeker niet als het wat langer groeit.
Ja, inderdaad vooral die linker vind ik ook vreselijk en één foute windvlaag en je hebt een probleemquote:Op maandag 7 maart 2011 08:31 schreef speknek het volgende:
Dat soort kapsels doen het uitstekend bij een hoog contrast en goede belichting foto. In het echt zie je eruit als een ontzettende dork.
Ik vind het inderdaad ook niet echt een bijzonder en vernieuwend kapsel. Ik vind het trouwens wél een leuk kapsel voor jongens/mannen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:01 schreef speknek het volgende:
Dan heb je een slechte foto geplaatst, want van wat ik zie is het hetzelfde kapsel als veel mannen dus al ruim een decennium dragen.
(en mijn usericon op gebaseerd is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |