maar dat is dan vaak weer duurderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat voor materiaal zoek je dan? Marmer? Terracotta?
Enkeltje Kiev?quote:
Hoeft geen slecht plan te zijn, transport is ook niet eens heel duur.quote:
Steen/Beton of glas. Of RVS/Metaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
Wat voor materiaal zoek je dan? Marmer? Terracotta?
Ik heb katten, plastic bakken van een meter hoog is geen succes. Ook niet met een laagje verf.quote:
Check, ik snap t.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Steen/Beton of glas. Of RVS/Metaal.
[..]
Ik heb katten, plastic bakken van een meter hoog is geen succes. Ook niet met een laagje verf.
Aaah.quote:
Eigen schuld danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
Heb al sinds donderdag last van mn pols en heup, kut drank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eigen schuld danT was niet eens mijn schuld, ik werd mee getrokken en kreeg als dank een glas bier in mn nek/haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Je was zelf toch ook strontlazarus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was niet eens mijn schuld, ik werd mee getrokken en kreeg als dank een glas bier in mn nek/haar
Ik kon ondanks mn gladde schoenen en de met bierbezaaide vloer, anders nog prima lopen en dansen. Daarna heb ik nog flink door gezopen, dus dat kwam pas later echt.quote:
Hij draait nog.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
oj, bedenkt me net nu ik jou zie L-E, dat ik nog naar Black Swan wil
Weet ik, maar iedereen is al geweest of gaat al met iemandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar iedereen is al geweest of gaat al met iemand
Usenet heeft hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar iedereen is al geweest of gaat al met iemand
De tragiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bios is beterquote:
quote:
Ze wil je.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]wil em wel met een vriendin kijken die em volgens mij nog niet heeft gezien, maar de laatste keer met haar was een beetje raar
Was dat lange verhaal van de vorige keerquote:
Je moet ook niet de zaterdagavondfilm van 21 uur nemen, dat klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bios is niet beter, mensen die praten, kutkoters die popcorn gooien
De matinee om 13u30 op woensdag is beterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet ook niet de zaterdagavondfilm van 21 uur nemen, dat klopt.
Ik ben er een paar dagen niet geweest, heb ik iets gemist?quote:
Beetje schizofreen aan t worden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
-Ja, gaat wel, dank je. Koud buiten, moe en slaperig, je kent het wel he. Maar toch wel redelijk goed hoor.
Geen idee wat jij mist.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er een paar dagen niet geweest, heb ik iets gemist?
Sex, definitely.quote:
Ik weet wat er mis ging, Samzz is dr AED diploma kwijtquote:
Dat is nu een van de zaken waar ik nooit voor zou willen betalen.quote:
Ik had zojuist een offerte opgemaakt. Helaas.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nu een van de zaken waar ik nooit voor zou willen betalen.
Tsja, geen enkele vrouw is dat ooit waardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had zojuist een offerte opgemaakt. Helaas.
Wat breng je dat complimenteusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, geen enkele vrouw is dat ooit waard
Vrouwen zijn onbetaalbaarquote:
Dat staat genoteerd, Don Juan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, geen enkele vrouw is dat ooit waard
En wederom...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwen zijn onbetaalbaarDus ze zijn nooit waard wat ik kan betalen. (zo beter?)
Dit praat ik niet meer goed he?quote:
Himself in full person *making gentle bow*quote:
Nee. Als je gaat praten over "vrouwen zijn (...) niet waard" dan komt het nooit meer goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit praat ik niet meer goed he?
[..]
Himself in full person *making gentle bow*
En dan bedoel ik dus eigenlijk alleen maar te zeggen dat ik het niet respectvol vind om ervoor te betalen. Komt alleen zo rottig mn vingers uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Als je gaat praten over "vrouwen zijn (...) niet waard" dan komt het nooit meer goed
Aftekenkaartjes toch alleen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet wat er mis ging, Samzz is dr AED diploma kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |