De versie voor de mannen nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een romantische film zit dat juist heel minimaal
statief is beterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik doe een oog open en zie de cameramen?
Dan krijg zelfs IK spontaan een slappe.
Ik zal zorgen dat jij de camera niet ziet en hulpmiddelen voor handen hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik doe een oog open en zie de cameramen?
Dan krijg zelfs IK spontaan een slappe.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Delan het volgende:
[..]
ik blijf wel lekker dromen! das veul lekkerder en zonder druk
Wel met AB voor panning en zoomingquote:
We hebben een kennerquote:
Hoezo? Ben je ook drie jaar getrouwd vandaag?quote:
Wat doe je dan hier ? Spionquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je ook drie jaar getrouwd vandaag?
Jij bent op schrikkeldag getrouwd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je ook drie jaar getrouwd vandaag?
Leedvermaak, en maîtresses regelen.quote:
quote:
quote:
quote:
Een arrogantie die jij je niet kan veroorloven.quote:
achja, was zelf ook veel weg de laatste tijd, maar merk wel dat t tempo extreem laag ligt. (zie OPquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef xFriendx het volgende:
De helft lijkt wel weg en de andere helft heeft amper nog tijd, so it seems.
en me alsnog PM'en.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een arrogantie die jij je niet kan veroorloven.
Want 1 maart bestond 3 jaar geleden niet en is vervangen door 29 feb?quote:
En terecht. Want jij bent lekker.quote:
De website laadt hier niet, maar wat een prijsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef Nouk84 het volgende:
Takke tandjes; ik zoek hoge plantenbakken, voor in huis. Ik dacht; Google is my Friend!
Kom ik tegen wat ik leuk vind: http://www.trendyplantenbakken.nl/plantenbakken/krappa-1380 311,70! Fuck, dat was niet helemaal wat ik in gedachten had!
Moet ik het dan op yvonne doen ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een arrogantie die jij je niet kan veroorloven.
Be my guestquote:
Leen Bakker, Ikea en Kwantum hebben dat ook wel. Alleen veel goedkoper.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef Nouk84 het volgende:
Takke tandjes; ik zoek hoge plantenbakken, voor in huis. Ik dacht; Google is my Friend!
Kom ik tegen wat ik leuk vind: http://www.trendyplantenbakken.nl/plantenbakken/krappa-1380 311,70! Fuck, dat was niet helemaal wat ik in gedachten had!
Je zou willen dat je CL kon krijgenquote:
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef CherryLips het volgende:
er gaan echt hartstochtelijke PM's over en weer.
In plastic en niet ongeveer 1 meter hoog.. Ik zoek dus 1 meter hoog, en liever geen plastic/pvc...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
Leen Bakker, Ikea en Kwantum hebben dat ook wel. Alleen veel goedkoper.
Ik zoek ook iets van plastic 1.70 dikke tettenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In plastic en niet ongeveer 1 meter hoog.. Ik zoek dus 1 meter hoog, en liever geen plastic/pvc...
realdoll.comquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef skippy22 het volgende:
Ik zoek ook iets van plastic 1.70 dikke tetten
Tuincentra, Xenos, genoeg keus. Voor een euro of 50 moet je iets moois kunnen scoren...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In plastic en niet ongeveer 1 meter hoog.. Ik zoek dus 1 meter hoog, en liever geen plastic/pvc...
Ik wou bijna wat zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuincentra, Xenos, genoeg keus. Voor een euro of 50 moet je iets moois kunnen scoren...
Nog niet gekeken, maar aangezien Intratuin bij de duurdere tuincentra behoort, weet ik niet of ik het daar vind. Maar goed, ik wil dan ook zo weinig mogelijk betalenquote:
Meestal dus in plastic...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef El_Matador het volgende:
Tuincentra, Xenos, genoeg keus. Voor een euro of 50 moet je iets moois kunnen scoren...
En met goede metaal verf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |