ik lees echt een heleboel chinees hier, haha, ben dan geloof ik ook een echte vrouw, hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Brera is ook leukwel de 1750TBi nemen trouwens, de anderen zijn te zwaar
Ja, laat ff weten hoe t met jouw projectje gaat, ben wel heel benieuwd namelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]komt goed lieverd...
Eerst mijn eigen baan ff gaan doen...
mogen ze wel s opschieten met duidelijkheid geven vind ik dan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet nog niet eens of mijn contract verlengd wordt. En het loopt op de 28ste af.
Is ingediend en wacht op verdere stappen... Heb het nog druk genoeg nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, laat ff weten hoe t met jouw projectje gaat, ben wel heel benieuwd namelijk.
Er staat een mininum tijd voor, anders is het automatisch verlengen. Dat hangt ook af van het soort contract en de lengte.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet nog niet eens of mijn contract verlengd wordt. En het loopt op de 28ste af.
Wel leuke landen las ik tussen de regels door?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is ingediend en wacht op verdere stappen... Heb het nog druk genoeg nu.
4 verre landen in 3 weken...
Officieel hadden ze dat al moeten. Minimaal een maand voor het aflopen van het contract. Maar goed het bedrijf waar ik werk is nogal laks met dat soort dingen. En mijn leiding gevende is nog erger.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef Delan het volgende:
[..]
mogen ze wel s opschieten met duidelijkheid geven vind ik dan!
Je hebt 250% gelijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef Delan het volgende:
[..]
ik lees echt een heleboel chinees hier, haha, ben dan geloof ik ook een echte vrouw, haha
dan mag ik toch aannemen dat je je baan houd! ze moeten zich wat dat betrefd toch wel aan regeltjes houden denk ik zo anders staan ze niet sterkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Officieel hadden ze dat al moeten. Minimaal een maand voor het aflopen van het contract. Maar goed het bedrijf waar ik werk is nogal laks met dat soort dingen. En mijn leiding gevende is nog erger.![]()
Die gaat pas functioneringsgesprekken doen als P&O hem dwingt
Gelukkig heb je de wet achter je staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Officieel hadden ze dat al moeten. Minimaal een maand voor het aflopen van het contract. Maar goed het bedrijf waar ik werk is nogal laks met dat soort dingen. En mijn leiding gevende is nog erger.![]()
Die gaat pas functioneringsgesprekken doen als P&O hem dwingt
Daggutwel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel leuke landen las ik tussen de regels door?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
als ik het plaatje zien dan zou ik mee kunnen oordelen maar helaas zie ik niks, hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt 250% gelijk!
Een plaatje zegt zoveel meer, zeg ik als geoloog...
[ afbeelding ]
PURE SEKS OP WIELEN!![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daggutwel!![]()
![]()
Hey, ik heb niks te doen de komende maand, assistent nodig? Tegen onkostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Klopt, volgens mij is het een maand. En die termijn is al verstreken. Gisteren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er staat een mininum tijd voor, anders is het automatisch verlengen. Dat hangt ook af van het soort contract en de lengte.
http://www.alfaromeopic.c(...)era-concept-1-lg.jpgquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Delan het volgende:
[..]
als ik het plaatje zien dan zou ik mee kunnen oordelen maar helaas zie ik niks, haha
euh, hey, als er iemand als assistente meegaat dan ben ik het he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, ik heb niks te doen de komende maand, assistent nodig? Tegen onkosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wil gewoon wat Zuid-Amerikaanse cultuur snuiven zeker?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, ik heb niks te doen de komende maand, assistent nodig? Tegen onkosten
niet slechtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.alfaromeopic.c(...)era-concept-1-lg.jpg
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Delan het volgende:
[..]
als ik het plaatje zien dan zou ik mee kunnen oordelen maar helaas zie ik niks, haha
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef Delan het volgende:
[..]
euh, hey, als er iemand als assisstente meegaat dan ben ik het he?
Jij bent ook een assistent...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Volgens de wet is je contract nu verlengdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij is het een maand. En die termijn is al verstreken. Gisteren.![]()
Als het niet verlengd wordt zal ik dat echt erg vinden.Helaas is die kans er wel.
Zwart leer.quote:
Kleinquote:
Donder op met die nepauto man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |