heeeeeeeee liefie!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef El_Matador het volgende:
Joe is goed bezig. Baan, een auto (wat voor 1?) en ook al (bijna) een huis...
Gaat er nog iemand van jullie carnavallen trouwens?
prima, maar dit weekend word 'm niet en volgend weekend heb ik ventje weer hier, dus zal een doordeweekse avond worden denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aha, toen was ik er nietGaan we binnenkort wat drinken trouwens?
Oeh, dat zou mooi uitkomen... Kom ik lekker bij jou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:11 schreef Delan het volgende:
[..]
heeeeeeeee liefie!!
ik niet dus, haha, ben wel heel misschien maandag met de carnaval vrij!
metallic zwarte seat ibiza, 1.4 16v sport (eind 2003)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef El_Matador het volgende:
Joe is goed bezig. Baan, een auto (wat voor 1?) en ook al (bijna) een huis...
Gaat er nog iemand van jullie carnavallen trouwens?
Ooh door de week is prima, zit anders toch maar bij mn oudersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
prima, maar dit weekend word 'm niet en volgend weekend heb ik ventje weer hier, dus zal een doordeweekse avond worden denk ik.
GOEIE keus!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
metallic zwarte seat ibiza, 1.4 16v sport (eind 2003)
euh, je mag sowieso naar me toe komen dan hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeh, dat zou mooi uitkomen... Kom ik lekker bij jou.
Ff kijken hoe laat en vanaf waar ik dinsdag vlieg...
Precies!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef Delan het volgende:
[..]
euh, je mag sowieso naar me toe komen dan hoor!! mn 2 monstertjes zijn er dan niet dus we hebben het rijk helemaal voor onszelf alleen!! er hoeft op het werk maar 1 kindje af te vallen en dan ben ik vrij, maar dat kan ik goed pas op de dag zelf horen. maar goed, anders moet ik tot 18.oo werken vanaf 14.00 en hebben we daarna nog de hele avond toch?
ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik m'n eerste bekeuring hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
regel erbovenquote:
Impressive, sluit het ook echt aan bij je CV? Dan kan je de 147 snel vervangen door een vierdeuren Maserquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
Zojuist in mijn inbox:
Job Details
Job Reference: HH/WS/823
Job Title: Product Manager - Geological Modelling Software
Job Type: P (P = Permanent, C = Contract)
Job Location: Netherlands Delft
Job Salary: From:90K To:120K EUR
Job Start Date: ASAP
Job Open To: EU Nationals or Dutch work permit holders
Job Overview:
A Global Company focused on innovative subsurface software for the upstream Oil & Gas industry seeks a Product Manager to drive the Company's proprietary software product development utilizing your geological domain expertise and understanding of market requirements.
Een baan die niet mijn ambitie heeft, maar wel goedbetaald en in Delft. VANDAAG reageren stond er in de mail.quote:
ik zeg DOEN!! delft? nederland, ik zeg DOEN!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Impressive, sluit het ook echt aan bij je CV? Dan kan je de 147 snel vervangen door een vierdeuren Maser
Anders heb ik wel interessequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Impressive, sluit het ook echt aan bij je CV? Dan kan je de 147 snel vervangen door een vierdeuren Maser
Liever een Breraquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DELFT!!!!! DOEN!!! das dichtbijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een baan die niet mijn ambitie heeft, maar wel goedbetaald en in Delft. VANDAAG reageren stond er in de mail.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Delan het volgende:
[..]
ik zeg DOEN!! delft? nederland, ik zeg DOEN!!
Brera is ook leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever een Brera
Ik zou de job kunnen, maar het trekt me niet.
i know!! maar een jaar duurt zolangquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]komt goed lieverd...
Eerst mijn eigen baan ff gaan doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |