Proeven mag ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij wil gewoon wat Zuid-Amerikaanse cultuur snuiven zeker?
Je snapt hem niet...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Delan het volgende:
[..]
de beste en nu zonder spelfout, euh dacht ik, haha
Dat zei ik je al jonguh...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Proeven mag ookmaar ja
heb er nu 2 vrienden rondreizen en zie/hoor alleen maar super toffe dingen. Dus kan maar zo zijn dat mijn vervolg locatie daar is
Als het gaat lukken natuurlijk.
Dat is ze al een paar keer eerder gebeurd dat ze iemand een contract moesten gevenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Delan het volgende:
[..]
dan mag ik toch aannemen dat je je baan houd! ze moeten zich wat dat betrefd toch wel aan regeltjes houden denk ik zo anders staan ze niet sterk
Gelukkig welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de wet achter je staan
Beter dan de Volvo waar ik nu in rijdquote:
Ja, weet ik. Je had gelijkquote:
Ze moeten het toch nu al verlengen? Dus niks andere mogelijkhedenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ze al een paar keer eerder gebeurd dat ze iemand een contract moesten gevenTe laat met duidelijkheid geven.
Indien het niet verlengd wordt vraag ik of er nog andere mogelijkheden zijn.
[..]
Gelukkig wel
Mooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens de wet is je contract nu verlengd
Nu nog gelijk krijgen... Caracas is link hoorquote:
Ik heb iig de wet mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze moeten het toch nu al verlengen? Dus niks andere mogelijkheden
Een stad die ik dan wel zou overslaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu nog gelijk krijgen... Caracas is link hoorde gevaarlijkste hoofdstad ter wereld.
Rio is ook gevaarlijk, grote delen van Mexico ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een stad die ik dan wel zou overslaanIk wil wel graag naar een plek welke in ontwikkeling is, maar heb geen zin om in een (halve) oorlog terecht te komen
Een vriendin van me heeft er een hele tijd gewoon, zij vond het nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rio is ook gevaarlijk, grote delen van Mexico ook
Als je dat avontuur niet aandurft, kan je beter wegblijven...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een stad die ik dan wel zou overslaanIk wil wel graag naar een plek welke in ontwikkeling is, maar heb geen zin om in een (halve) oorlog terecht te komen
Klopt. Maar Caracas is gevaarlijker dan Rio...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rio is ook gevaarlijk, grote delen van Mexico ook
Ik zou rustig morgen naar Egypte vertrekken, maar Caracas is toch ff wat anders voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je dat avontuur niet aandurft, kan je beter wegblijven...
Dat is overal zo. In Libië is het ook niet overal oorlog.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft er een hele tijd gewoon, zij vond het nog wel meevallen.
als je niet heel bij me terug komt dan doe ik je wat!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. Maar Caracas is gevaarlijker dan Rio...
Caracas-Rio-Buenos Aires-Bogota... wat een trip
Dan maak je hem af?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef Delan het volgende:
[..]
als je niet heel bij me terug komt dan doe ik je wat!!!!
Ik ga bij Joran op bezoek.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef Delan het volgende:
[..]
als je niet heel bij me terug komt dan doe ik je wat!!!!
Ik ben precies 19 cm groter dan jijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Delan het volgende:
[..]
gedeeltelijk maar nog net niet helemaal, want dan heb ik niks meer aan hem
Ik word Pokerking, weet je.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, doe m de groetjes! maar verwacht niet teveel bezoek dan he van mij arme sloeber
kan ik tenminste wel recht in die mooie lieve oogjes van je kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben precies 19 cm groter dan jij
Die haal je eraf?
Zodat Joran hem leeg kan halen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Delan het volgende:
[..]
ik zal mn rekeningnummer wel vast even sturen
Vrijdag of zaterdag? Allebei andere ogen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Delan het volgende:
[..]
kan ik tenminste wel recht in die mooie lieve oogjes van je kijken
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Delan het volgende:
[..]
gedeeltelijk maar nog net niet helemaal, want dan heb ik niks meer aan hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
maak vriendjes met hem, poker samen een flinke buit bij elkaar, stort het op mijn bankrekening, haal ik het er van af (net voordat hij dat doet), vlieg ik naar je toe en met het geld wat je verdiend hebt met pokeren haal ik je weg daar!!!!!quote:
Tussen 6 plankjes komt die automatisch bij je terugquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Delan het volgende:
[..]
maak vriendjes met hem, poker samen een flinke buit bij elkaar, stort het op mijn bankrekening, haal ik het er van af (net voordat hij dat doet), vlieg ik naar je toe en met het geld wat je verdiend hebt met pokeren haal ik je weg daar!!!!!
Dat klinkt heel romantischquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Delan het volgende:
[..]
maak vriendjes met hem, poker samen een flinke buit bij elkaar, stort het op mijn bankrekening, haal ik het er van af (net voordat hij dat doet), vlieg ik naar je toe en met het geld wat je verdiend hebt met pokeren haal ik je weg daar!!!!!
allemaal mooi en lief!! ik kijk daar doorheen he? wet wie erachter zit, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijdag of zaterdag? Allebei andere ogen..
Wij gaan een film maken ouwe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt heel romantischwerk het verder uit in en schrijf er een boek over
Ik ga flink wat mensen laten schrikken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Delan het volgende:
[..]
allemaal mooi en lief!! ik kijk daar doorheen he? wet wie erachter zit, dat scheelt weer
Valt vast te romantiseren.quote:
ben romantisch en fantasierijk dus dat zou goed moeten gaan komen! nu nog tijd om het te doen! haha en dat heb ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt heel romantischwerk het verder uit in en schrijf er een boek over
Ik weet wel wat ik wil filmenquote:
hahaha, ja dat weet ik wel zeker!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga flink wat mensen laten schrikken...![]()
In een romantische film zit dat juist heel minimaalquote:
Tijd moet je maken. L-E kan je vast tips gevenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Delan het volgende:
[..]
ben romantisch en fantasierijk dus dat zou goed moeten gaan komen! nu nog tijd om het te doen! haha en dat heb ik niet
En ik doe een oog open en zie de cameramen?quote:
ik blijf wel lekker dromen! das veul lekkerder en zonder drukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijd moet je maken. L-E kan je vast tips geven
Minimalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een romantische film zit dat juist heel minimaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |