Taaramae, Tondo, Carrara, Kiserlovski, Brajkovic, Klöden, Martin en SamSan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef franklop het volgende:
Tondo en Moncoutie erachteraan? (heb geen geluid)
Zitten in dezelfde groep, Mollema maakt tempoquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:47 schreef thettes het volgende:
Mollema moet nu op LL wachten? of is ie er weer?
Zit gewoon de hele tijd in die groep, maar lijkt niets extra's te kunnen. Zat ook al de hele klim met zijn truitje open.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:47 schreef thettes het volgende:
Mollema moet nu op LL wachten? of is ie er weer?
Klopt, gaat geen kans maken op een overwinningquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zit gewoon de hele tijd in die groep, maar lijkt niets extra's te kunnen. Zat ook al de hele klim met zijn truitje open.
ik vond het erg grappig in de herhaling.. kloden ligt voor, maar er zit niet echt veel vaart meer in, hij kijkt om van: "huh ga ik winnen?" o fuck daar komt nog zo'n oranje gek aan...... probeert nog een trap extra te geven, maar dat lukt niet echt, Sanchez komt eroverheen maar vloekt al omdat ie ziet dat de streep 2 meter te vroeg kwam...quote:
Hij verliest zelfs van Pieterquote:
Vacansoleil-DCM.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom heet Vacansoleil VCD in de uitzending?
Sanchez wilde op de 1 km streep al gaan, maar werd door Tondo (overigens geheel toevallig) geblokt en kon zijn demarrage niet afmakenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef SuikerVuist het volgende:
Had het niet zo saai verwacht. Wel grappig dat Samu Sanchez veel te laat aan ging. Dat dan weer wel.
Vreemd overigens dat Wuyts niet wist dat Kiserlovski zou worden uitgespeeld als 1 van de kopmannen van Astana.
Het was de bedoeling om LL af te zetten en die moest het dan alleen uitzoeken. Het viel me nog mee dat ook Mollema er nog bij zat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:42 schreef UltraR het volgende:
Vind het wel wat tegenvallend dat Garate niet bij kon blijven en met name Ten Dam en Weening in geen velden of wegen te bespeuren waren.
Ik had hier meer van gehoopt.
Weening heeft toch nog wat kopwerk gedaan aan de voet van de klim.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:42 schreef UltraR het volgende:
Vind het wel wat tegenvallend dat Garate niet bij kon blijven en met name Ten Dam en Weening in geen velden of wegen te bespeuren waren.
Ik had hier meer van gehoopt.
http://www.rabosport.nl/w(...)20in%20finale#nieuwsquote:De na een harde val aan het begin van de rit niet geheel fitte Spanjaard van de Raboploeg werd negende en verloor achttien seconden. Hij staat nu in het klassement ook negende, op 28 seconden.
Dat zal vandaag moeten blijken in de tijdrit. Normaal gesproken wel, ja. Al denk ik dat het een goede keus was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:34 schreef eentwee het volgende:
Jammer dat Van Garderen zich hier moet opofferen voor Martin, die zou hier toch ook een prima klassement kunnen rijden.
quote:Van Den Broeck: 'Ik had geen versnelling in de benen'
* vrijdag 11 maart 2011
*
* Auteur: Hugo Coorevits
Jurgen Van Den Broeck had zich de eerste etappe van de waarheid wellicht anders voorgesteld. Want de Belgische hoop op een eindzege in Parijs-Nice begint vandaag met een achterstand van 29 seconden op leider Andreas Klöden. 'Ik had de benen niet', zei hij doodeerlijk.
'Ik zat in de beklimming waar ik moest zitten, ik volgde alle bewegingen van op de eerste lijn en ik maakte ook tactisch geen fouten. Maar ik had geen antwoord in huis toen mensen als Tony Martin, Andreas Klöden en Samuel Sanchez wegreden. Toen ze versnelden, moest ik me in het zadel laten ploffen. Ik had geen versnelling in de benen. Ik weiger ook excuses te zoeken. Als dit soort toppers op tien kilometer van het einde de kaarten op tafel legt, ga je mee.'
Top vijf
De nummer vijf van de Tour 2010 werd vooral na zijn tweede plaats in de Ruta del Sol hier door iedereen bekeken als dé kandidaat-eindwinnaar. Hoewel hij er zelf anders over dacht en blijft denken.
'Het zijn jullie journalisten die beweren dat ik hier een top vijf ga rijden. Ik kwam naar Parijs-Nice om een mooie, leuke ronde te koersen, zonder druk op mijn schouders. Ik zie wel waar het schip strandt. De 'Koers naar de Zon' is eigenlijk nog maar pas begonnen.'
Niets te verwijten
Met de 27 kilometer lange tijdrit van vandaag staat VDB alweer voor een nieuwe uitdaging. 'Elke chrono is tegenwoordig belangrijk voor mij, maar deze van Parijs-Nice is dat nog net iets meer. Ik geef in de chrono alles wat ik in mijn lijf heb, en dat doe ik ook de volgende twee dagen. Alles kan nog, er is geen man overboord. Nog niet zo lang geleden werd Parijs-Nice zelfs in de afdaling van de slotklim beslist, in Nice zelf. Op de Promenade des Anglais.'
Lees het volledige interview in Het Nieuwsblad van 11 maart
Wedden dat hij top 10 rijdt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:02 schreef DeeBee het volgende:
Naar verwachting vind ik voor VDB2, ik denk dat hij vorig jaar zelfs iets boven z'n niveau reed ongeveer, zie hem in de Tour ook niet echt als favo/top 10.
'Wedden' doen we al in het prono-topic toch (waar ik hem niet op m'n lijstje heb voor P-N, klopt)?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:22 schreef Beregd het volgende:
[..]
Wedden dat hij top 10 rijdt?
VDBII is al twee jaar opeenvolgend uitstekend in de tour.
Podiumplaats vind ik niet waarschijnlijk, maar buiten de top 10 nog minder.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Wedden' doen we al in het prono-topic toch (waar ik hem niet op m'n lijstje heb voor P-N, klopt)?![]()
Hij is zeker erg goed in de Tour geweest, ik denk alleen niet dat hij zich (veel) kan/zal verbeteren, omdat er net als vorig jaar ook gewoon veel prima ging voor hem (niet liggen rollen of iets...ook al hoort dat ook bij het spelletje, wat dat betreft doet hij het zeker beter dan Gesink tot nu toe in de Tour). Ik denk gewoon dat vorig jaar uitzonderlijk was en niet z'n 'basis'-resultaat zal zijn de komende jaren in de Tour, maar dat dit net wat lager ligt... Maar misschien zit ik er in juni naast en staat hij op het podium... Dan feliciteer ik je als eerste!
On-topic: Der Panzerwagen favoriet vanmiddag of krijgt Kloden vleugels met dat geel om?Denk dat Martin en Brajkovic wel kort zullen eindigen...
Ja, ik zie niet in waarom VDB2 geen nieuwe Zubeldia zou kunnen zijn, dus iemand die uiteindelijk toch altijd vrij simpel in die top 10 eindigt zonder echt uitgesproken podiumkandidaat te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:47 schreef Beregd het volgende:
[..]
Podiumplaats vind ik niet waarschijnlijk, maar buiten de top 10 nog minder.
Zou hem dit jaar ook beter moeten l;iggen, aangezien hij vorig jaar nog het meeste tijd verloor tegen de klok.
Leipheimer ook. Grote kans dat The Shack het dagklassement pakt. Die gaan knallen vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:33 schreef DeeBee het volgende:
On-topic: Der Panzerwagen favoriet vanmiddag of krijgt Kloden vleugels met dat geel om?Denk dat Martin en Brajkovic wel kort zullen eindigen...
Wat voor koers heb jij gezien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:04 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Mollema had overigens veel meer voor L.L. Sanchez kunnen doen, vreemd dat hij een min of meer vrije rol leek te hebben(?) Vreemd, omdat z'n tijdrijderscapaciteiten te beperkt zijn om hier een klassement te rijden en Sanchez een podiumkandidaat is.
Ah, ok. Dat heb ik dan gemist. Niet in beeld gezien iig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
op het laatste stuk afdaling/vlak heeft hij zo'n beetje in zijn eentje al het achtervolgende werk gedaan ..
Zit ook een beetje te zappen tussen het Nieuws, het schaatsten en het wielrennen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Raar gevoel, om dadelijk rustig de koers te gaan kijken.
Met al die ellende in Japan![]()
En nu ook bij de finish, 1 minuut sneller dan Geraint Thomas.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:02 schreef Chielus het volgende:
[..]
Zit ook een beetje te zappen tussen het Nieuws, het schaatsten en het wielrennen.
Westra trouwens voorlopig snelste op het tussenpunt.
Daar heb ik nou echt totaal geen problemen mee. Wat moet ik dan? In een hoekje gaan zitten treuren, of het vliegtuig naar Japan pakken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Raar gevoel, om dadelijk rustig de koers te gaan kijken.
Met al die ellende in Japan![]()
beetje fatsoen? ..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:23 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daar heb ik nou echt totaal geen problemen mee. Wat moet ik dan? In een hoekje gaan zitten treuren, of het vliegtuig naar Japan pakken?
schaatsenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:02 schreef Chielus het volgende:
[..]
Zit ook een beetje te zappen tussen het Nieuws, het schaatsten en het wielrennen.
Westra trouwens voorlopig snelste op het tussenpunt.
Kreuziger verliest ook meer dan een minuut.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:28 schreef Beregd het volgende:
VDB verliest al meer dan een minuut bij het eerste tussenpunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |