Podiumplaats vind ik niet waarschijnlijk, maar buiten de top 10 nog minder.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Wedden' doen we al in het prono-topic toch (waar ik hem niet op m'n lijstje heb voor P-N, klopt)?![]()
Hij is zeker erg goed in de Tour geweest, ik denk alleen niet dat hij zich (veel) kan/zal verbeteren, omdat er net als vorig jaar ook gewoon veel prima ging voor hem (niet liggen rollen of iets...ook al hoort dat ook bij het spelletje, wat dat betreft doet hij het zeker beter dan Gesink tot nu toe in de Tour). Ik denk gewoon dat vorig jaar uitzonderlijk was en niet z'n 'basis'-resultaat zal zijn de komende jaren in de Tour, maar dat dit net wat lager ligt... Maar misschien zit ik er in juni naast en staat hij op het podium... Dan feliciteer ik je als eerste!
On-topic: Der Panzerwagen favoriet vanmiddag of krijgt Kloden vleugels met dat geel om?Denk dat Martin en Brajkovic wel kort zullen eindigen...
Ja, ik zie niet in waarom VDB2 geen nieuwe Zubeldia zou kunnen zijn, dus iemand die uiteindelijk toch altijd vrij simpel in die top 10 eindigt zonder echt uitgesproken podiumkandidaat te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:47 schreef Beregd het volgende:
[..]
Podiumplaats vind ik niet waarschijnlijk, maar buiten de top 10 nog minder.
Zou hem dit jaar ook beter moeten l;iggen, aangezien hij vorig jaar nog het meeste tijd verloor tegen de klok.
Leipheimer ook. Grote kans dat The Shack het dagklassement pakt. Die gaan knallen vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:33 schreef DeeBee het volgende:
On-topic: Der Panzerwagen favoriet vanmiddag of krijgt Kloden vleugels met dat geel om?Denk dat Martin en Brajkovic wel kort zullen eindigen...
Wat voor koers heb jij gezien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:04 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Mollema had overigens veel meer voor L.L. Sanchez kunnen doen, vreemd dat hij een min of meer vrije rol leek te hebben(?) Vreemd, omdat z'n tijdrijderscapaciteiten te beperkt zijn om hier een klassement te rijden en Sanchez een podiumkandidaat is.
Ah, ok. Dat heb ik dan gemist. Niet in beeld gezien iig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
op het laatste stuk afdaling/vlak heeft hij zo'n beetje in zijn eentje al het achtervolgende werk gedaan ..
Zit ook een beetje te zappen tussen het Nieuws, het schaatsten en het wielrennen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Raar gevoel, om dadelijk rustig de koers te gaan kijken.
Met al die ellende in Japan![]()
En nu ook bij de finish, 1 minuut sneller dan Geraint Thomas.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:02 schreef Chielus het volgende:
[..]
Zit ook een beetje te zappen tussen het Nieuws, het schaatsten en het wielrennen.
Westra trouwens voorlopig snelste op het tussenpunt.
Daar heb ik nou echt totaal geen problemen mee. Wat moet ik dan? In een hoekje gaan zitten treuren, of het vliegtuig naar Japan pakken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Raar gevoel, om dadelijk rustig de koers te gaan kijken.
Met al die ellende in Japan![]()
beetje fatsoen? ..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:23 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daar heb ik nou echt totaal geen problemen mee. Wat moet ik dan? In een hoekje gaan zitten treuren, of het vliegtuig naar Japan pakken?
schaatsenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:02 schreef Chielus het volgende:
[..]
Zit ook een beetje te zappen tussen het Nieuws, het schaatsten en het wielrennen.
Westra trouwens voorlopig snelste op het tussenpunt.
Kreuziger verliest ook meer dan een minuut.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:28 schreef Beregd het volgende:
VDB verliest al meer dan een minuut bij het eerste tussenpunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |