quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:03 schreef SuikerVuist het volgende:
Hoe laat wordt de aankomst verwacht vandaag?

Ergens tussen 16.52 en 17.22quote:

Helaas, zit ik net in college. Samenvatting erbij pakken dan maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:48 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ergens tussen 16.52 en 17.22
Wel opvallend dat Sagan het niet aankan. Waarschijnlijk toch te veel last van die val.

Dank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:00 schreef Chielus het volgende:
Ze rijden harder dan het snelste schema dus als het zo door gaat zijn ze er nog dik voor 17 uur.

Ze moeten nog wel wat klimmenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef TheArt het volgende:
Ze moeten nog maar 87 km, dus dat wordt een korte uitzending (hoogstens een uurtje).

http://nos.nl/sport/schaatsen/live/quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:38 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben aan het werk, ergens een livestream?

Dit is de goede (sport):quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef Agüero het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/

De lifeticker van de organisatie:quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef TheArt het volgende:
Dupont is echt aan het krasselen om in het wiel van Ut beest te blijven
EDIT: En hij rijdt ook Dupont gewoon uit het wiel

Een paar clubgenoten van me hebben laatst met 'm getraind. Hij zei dat ie rustig aan deed, die gasten hebben flink kapot zitten gaan, zo hard ging ie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:45 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens mij hebben we van Westra ook nog niet het beste gezien

opvallendquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef Agüero het volgende:
Vichot (FDJ) is gevallen en heeft opgevallen.

Tof vrijbuitersploegje zo in het voorjaar.quote:

Kiserlovski en Carrara even vooruit en vlak daarachter een pelotonnetje van een man of 25 a 30.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef franklop het volgende:
ff stiekem livestream aan, maar alels weer bij elkaar?

Klopt, Van Garderen voor Martin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef franklop het volgende:
Met HTC voorop voor Martin denk ik zo?

Taaramae, Tondo, Carrara, Kiserlovski, Brajkovic, Klöden, Martin en SamSan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef franklop het volgende:
Tondo en Moncoutie erachteraan? (heb geen geluid)

Zitten in dezelfde groep, Mollema maakt tempoquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:47 schreef thettes het volgende:
Mollema moet nu op LL wachten? of is ie er weer?

Zit gewoon de hele tijd in die groep, maar lijkt niets extra's te kunnen. Zat ook al de hele klim met zijn truitje open.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:47 schreef thettes het volgende:
Mollema moet nu op LL wachten? of is ie er weer?

Klopt, gaat geen kans maken op een overwinningquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zit gewoon de hele tijd in die groep, maar lijkt niets extra's te kunnen. Zat ook al de hele klim met zijn truitje open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |