Damnit!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
in before "je bent een scholier, geen student"
Wat jij wilt. Er valt toch altijd wel wat te zeikenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Whehe, tijdens het lezen zag ik het woord studentje veranderen in scholiertjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:17 schreef Romanov het volgende:
TS is student, want hogeschool.
Is het voor jullie nou echt zo moeilijker om iets te herinneren wat je op de basisschool hebt geleerd?
TS is fail EN dus scholier.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:17 schreef Romanov het volgende:
TS is student, want hogeschool.
Is het voor jullie nou echt zo moeilijker om iets te herinneren wat je op de basisschool hebt geleerd?
Oja, die "logica".quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
[..]
TS is fail EN dus scholier.
LEES OP.
quote:
Eerste wat er in de pageheader staat:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
IB-Groep bestaat niet meer faalhaas.
Ja dus? Dat is omdat mensen anders in de war rakenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:27 schreef Romanov het volgende:
[..]
Eerste wat er in de pageheader staat:
DUO -IB-Groep/Homepage.
Daaronder nog eens. In bold.
En dat voor een moderator?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
ja, zodat faalhazen als jij 't nog snappen
Het bestaat toch niet meer? Waarom dan in de war raken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is omdat mensen anders in de war raken
Zo te zien ben jij in ieder geval nooit met hen in aanraking geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:27 schreef Romanov het volgende:
[..]
Eerste wat er in de pageheader staat:
DUO -IB-Groep/Homepage.
Daaronder nog eens. In bold.
Sterker, ik ben momenteel met ze in aanraking.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij in ieder geval nooit met hen in aanraking geweest.
Nutteloze niet erkende naamswijziging.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef secondewijzer het volgende:
IB-Groep bestaat niet meer faalhaas.
je lul in 'n pot Duo Penotti steken telt nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef Romanov het volgende:
[..]
Sterker, ik ben momenteel met ze in aanraking.
En dat voor een moderatorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je lul in 'n pot Duo Penotti steken telt niet
DUO of IBG?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef Romanov het volgende:
[..]
Sterker, ik ben momenteel met ze in aanraking.
No shit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Nutteloze niet erkende naamswijziging.
Dat, maar dan heten ze nog wel de DUO nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Nutteloze niet erkende naamswijziging.
Fout.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:32 schreef Romanov het volgende:
[..]
Gezien ze gefuseerd zijn (niet overgenomen), allebei.
TS had plots wat meer te doen. Als ik het zo teruglees heb ik niets gemist overigensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef ukga het volgende:
Leukd at TS geen reacties geeft in zn eigen topic
Het constant zinloos uitschrijven van mijn persoon vind ik redelijk falen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
ja, TS, zeg nou eens wat die grote faal was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |