Afgelopen oktober ben ik wegens een onherstelbare fout van mijn hogeschool van de opleiding afgezet. De hogeschool gaf wel aan de fout te betreuren en heeft aangegeven mij in februari sowieso weer aan de opleiding toe te laten. Dat is ook gebeurd en ik ben nu weer een vrolijk SCHOLIERTJE.
Maar omdat het een opleiding betreft waarvoor geloot moet worden en je eigenlijk maar eenmaal per jaar aan een loting mag deelnemen, gaat DUO ervan uit dat ik dus weer aan de loting deelgenomen heb. Daarom ben ik inmiddels alweer tweemaal van de opleiding uitgeschreven, waarna ik weer een brief naar de hogeschool moet sturen dat ik uitgeschreven ben. De actie van de hogeschool hierop is dat ze mij weer inschrijven, ze hebben aangegeven dit ook te blijven doen. Maar DUO zorgt op deze manier wel weer voor extra werk voor mij en voor de hogeschool.
Klacht1: DUO
Klacht2: Extra werk voor luie student
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."