Tering, wat heb ik die site lang niet meer bezocht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
Wanneer weet je dat de zomer eraan begint te komen?
Als in je geschiedenis/bookmarks www.estofex.org komt te staan
1 april he!?!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef aloa het volgende:
Kaart voor 1 april![]()
Bijna 20 graden
[ afbeelding ]
Het zit je nog al diep he?,idiootquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef Straatcommando. het volgende:
''HIHIHI DE WINTUR KOMT TERUG LEKKUR OP MU SOLDERKAMER SITTE''
Lekker weer jong, gisteren ff voor een paar op de posbank gezeten, superb!
Mooi dan heb ik een snipperdagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef aloa het volgende:
Kaart voor 1 april![]()
Bijna 20 graden
[ afbeelding ]
Ligt er nou al niks meer op de alpen e.d. dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef Schuifpui het volgende:
Ik wil nog even winter in Europa, ga nog op wintersport.
Nou, dan moet je naar Noorwegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef Schuifpui het volgende:
Ik wil nog even winter in Europa, ga nog op wintersport.
Het hele seizoen was volgens mij al kut, de laatste week was juist weer ok, maar de vooruitzichten zijn niet zo best momenteel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ligt er nou al niks meer op de alpen e.d. dan?
Ik had stiekem wel even gekeken naar Scandinavië, maar het was vrij prijzig. Weekje Valtho was daarentegen maar ¤300. Wat doe jij in Noorwegen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Nou, dan moet je naar Noorwegen
Hier is het sinds gisteren flink aan het sneeuwen en er ligt nu ongeveer 30 cm!
Ja alleen dynamisch stelt het niets voor, maar goed iedere klap onweer is er 1quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Ook weer een kansje op onweer.
[ afbeelding ]
Inderdaad, het ziet er niet spectaculair uit... maar je weet maar nooit hoe het gaat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:54 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Ja alleen dynamisch stelt het niets voor, maar goed iedere klap onweer is er 1
Sweet baby jesusquote:
Oooooo dat zou echt te mooi voor woorden zijnquote:
ach ze weten zelf gewoon niet wat het uiteindelijk gaat wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef aloa het volgende:
Nieuwe run van GFS is een stuk minder warm voor 2 april. Hooguit 15 graden.
15 graden is ook goed te doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ach ze weten zelf gewoon niet wat het uiteindelijk gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |