quote:De Stem strijkt over zijn hart
1 maart om 14.55
Sharon krijgt een herkansing en moet in de Kamer van de Waarheid alle hartverscheurende verhalen vertellen.
Eerder gaf De Stem aan dat ze niet slaagde, omdat ze Sofia en Maik had overgeslagen. Later bleek dat Sharon wel degelijk op de hoogte was van hun emotionele ervaringen. De Stem strijkt over zijn hart en beloont haar met 1.500 euro.
werd tijd, houdt ze misschien ook op met dat gefriemel aan iedereen. word er helemaal ongemakklijk vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:36 schreef Conquer het volgende:
Ik dacht even dat Laura aan het janken was.
Ja, behoorlijk irritant. Snap niet dat de rest er nog niet gestoord van wordt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
werd tijd, houdt ze misschien ook op met dat gefriemel aan iedereen. word er helemaal ongemakklijk van
Ze moet gerard nog en Joanna (ze gaf Joanna een zoen ipv knuffel)quote:
Was ook een missie ja, ze mocht niemand aanraken, kon dus ook geen handjes schudden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:38 schreef Urb het volgende:
Bij de kick-off van Secret Story mocht Sofia juist niemand aanraken.
Was dit iemand ook een missie oid?
Was me nog niet opgevallen, heb toen niet alles meegekregen omdat ik het alleen via net5 volgte.
miss denkt ze dat ze die al wel heeft gehad?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze moet gerard nog en Joanna (ze gaf Joanna een zoen ipv knuffel)
Ja 2 minuten geloof ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:38 schreef Urb het volgende:
Bij de kick-off van Secret Story mocht Sofia juist niemand aanraken.
Was dit iemand ook een missie oid?
Was me nog niet opgevallen, heb toen niet alles meegekregen omdat ik het alleen via net5 volgte.
Ze had als lied: "All By Myself". Ze heeft in een internaat gezeten. Het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het nog steeds een rare missie voor Sophia.
Alle missies de afgelopen week stonden redelijk dicht bij het geheim van degene die de missie krijgen en zij moet alleen maar mensen knuffelen.
Zodat ze haar borstverkleining voelen?
Denk dat dit gewoon een extraatje is en dat ze geen geld of clue krijgt, maar een boodschap van haar man die ze zo mist.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het nog steeds een rare missie voor Sophia.
Alle missies de afgelopen week stonden redelijk dicht bij het geheim van degene die de missie krijgen en zij moet alleen maar mensen knuffelen.
Zodat ze haar borstverkleining voelen?
Ah oke, kreeg ze daar ook iets voor en/of sanctie als het niet lukte of?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was ook een missie ja, ze mocht niemand aanraken, kon dus ook geen handjes schudden.
Ja dat is ook een dikke faal, hiermee geven ze overduidelijk aan dat de regie heel niet oplet of iemand wel of niet een missie goed uitvoert. Ze doen dus maar wat, de prutsers!quote:
Elke keer als ik een cap maak is die er alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar zijn de die-hard streamers van weleer gebleven. Bij iedere knuffel een CAP maken. En die achter elkaar zetten.
Ik weet nog wel dat bij BB Roel een pakje sigaretten ongezien moest oproken. Ik had van alle 20 sigaretten de CAP.
Hier sla met kippesnitzel en aardappelen...............doet me denken, moet nodig naaar de keukenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
he gedver, nou krijg ik ook zin in tosti
G IS een kleffe tosti..quote:
Dat waren nog eens Cap tijden LSquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar zijn de die-hard streamers van weleer gebleven. Bij iedere knuffel een CAP maken. En die achter elkaar zetten.
Ik weet nog wel dat bij BB Roel een pakje sigaretten ongezien moest oproken. Ik had van alle 20 sigaretten de CAP.
Ja dakanniktonniehelpenofweldan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
beaverhausen! Nou sta ik net m'n tosti te bakken.....![]()
Hahaha.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Elke keer als ik een cap maak is die er al
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dakanniktonniehelpenofweldan!
Dat was toen bijna een sport met nachtploegen die de boel in de gaten hieldenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat waren nog eens Cap tijden LSMij niet meer gezien
Ik kan zijn uiterlijk toch niet veranderen?quote:
hij bedoelt Natasiaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:45 schreef Roguee het volgende:
Gerard: Straks zitten er van die Anastasia's enzo in het huis
Precies mijn gedachte!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef Greys het volgende:
Gerard is een veel aardiger mens dan we dachtenik dacht in het begin.
ze doet het wel schattigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef Greys het volgende:
Deze missie heeft haar volgens mij ook nog wel echt een oppepper gegeven.
Nou, wat je gelukkig noemt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef kahaarin het volgende:
Lol, dat bedoel ik nu met het niveau van de opdrachten, iedereen knuffelen of een missie van 3 dagen. Maar goed, er gebeurt iig wat.Gelukkig is de missie toch geslaagd van Sharon.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was toen bijna een sport met nachtploegen die de boel in de gaten hielden
Vingervlug cappen.
[ afbeelding ]
't is met een elastiekje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die knoop in haar haar wel leuk. Hoe doet ze dat? Mijn haar is veel te glad daarvoor, glijdt er steeds uit!
Ja dat deed ze in de keukenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef Gia het volgende:
Heeft ze Aaf geknuffeld? Die zat toch te eten!!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef Gia het volgende:
Heeft ze Aaf geknuffeld? Die zat toch te eten!!
1ste indruk geeft vaak een vertekent beeld over iemand.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef Greys het volgende:
Gerard is een veel aardiger mens dan we dachtenik dacht in het begin.
Of als ze te hard drukt, haar tiet ontploftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:48 schreef versabommie het volgende:
Ik zou een knuffel van Sofia eng vinden.. net of magere hein je met de zeis komt halen
Aan die peptalk van Gerard had ze idd echt wel wat heb ik het ideequote:
Gerard is top!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan die peptalk van Gerard had ze idd echt wel wat heb ik het idee
Hij deed het heel lief en niet overdreven klef.
Ja en heel oprecht deed hij het.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan die peptalk van Gerard had ze idd echt wel wat heb ik het idee
Hij deed het heel lief en niet overdreven klef.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:52 schreef Roguee het volgende:
Maik: Monique heeft meer gevoelens voor mij , dan ik voor haar.
Oei mo wat als je ouders dit zien
quote:
Als je gewoon op de nederlandse tv een chick drukt en daarbij ook nog doodleuk verteld dat je haar niet zo heel erg geweldig vind ben je de fucking baas.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
![]()
Hij wilde hem er alleen maar ff in duwen
Krijgt ze geld of een clue als het lukt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef kahaarin het volgende:
Ah, laatste knuf net, missie geslaagd.Ze zijn met geld aan het gooien nu.
![]()
Wacht maar tot Servio naar huis gaat donderdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef bollokus het volgende:
Alle roddels de wereld uit
1 maart om 15.44
Hoewel ze haar man vreselijk mist, besluit Sofia voorlopig toch in het Huis der Geheimen te blijven.
Ze roept de bewoners bijeen. Om alle roddels even de wereld uit te helpen: ik blijf. Het valt me zwaar dat ik mijn huwelijksreis opgaf, maar ik ga niet naar huis. De huisgenoten zijn blij met haar beslissing.
Ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef Papiergeld het volgende:
Nog iemand die t smerig vindt dat Sofia met d'r blote kont op het aanrecht zit?
Geen idee, achter had het over iets leuks, wie weet een berichtje van thuis oid?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef Roguee het volgende:
[..]
Krijgt ze geld of een clue als het lukt?
Alles wat Sofia aanraakt is smerig..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef Papiergeld het volgende:
Nog iemand die t smerig vindt dat Sofia met d'r blote kont op het aanrecht zit?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef Darklight het volgende:
[..]
Wacht maar tot Servio naar huis gaat donderdag
Als alex de BBQ mag aanspreken met zn merk, ipv een bewoner... telt dit ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:54 schreef Tamaartje het volgende:
Ben alleen benieuwd of die met Joanna telt?
i think thats the gamequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:56 schreef Urb het volgende:
Guidson bluft wel, respect!
Ze praten over fake-relatie en hij zegt " Wij zijn er ook nog eh! "
Ja en zij is dol op feestjes, dus.....???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
Ergens best een slimme missie voor haar van de redactie.
Leuk om te volgen voor ons en het pept haar nog echt wel op ook.
Dat heb ik denk gemist, wanneer zei die dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:56 schreef Urb het volgende:
Guidson bluft wel, respect!
Ze praten over fake-relatie en hij zegt " Wij zijn er ook nog eh! "
Die ligt gelijk een stuk beter.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
Ergens best een slimme missie voor haar van de redactie.
Leuk om te volgen voor ons en het pept haar nog echt wel op ook.
...of ze vindt het leuk om met maik te pratenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:55 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ze gaat toch porberen een echte hug te krijgen
Ik vond haar vanaf het begin echt heel leuk, maar sinds die valse samenzweringen met Servio is dat een stuk minderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:57 schreef delfse het volgende:
Ik denk ook dat Sofia leuker in de groep zou zijn zonder Servio.
Dat risico kunnen ze niet nemenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:57 schreef Kliertje41 het volgende:
Hoop dat ze als beloning iets van haar vent hoort gaat ze lekker toch nog hahaha
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:57 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja en zij is dol op feestjes, dus.....???
Morgenavond denk ik weer, de avond voor een exit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:57 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja en zij is dol op feestjes, dus.....???
Dat vind ik niet, want is deel van zijn geheim. Hij heeft er niet zo voor gekozen en dus ook niet van te voren over gehad hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgenavond denk ik weer, de avond voor een exit.
Hmz, dat Renate zei namens het vriendinnetje van Guido dat ze van hem hield had dus eigenlijk gewoon ook niet gemogen. Da's ook al oneerlijk voor de rest.
Zoveel mis je niet... Sofia verteld nu tegen iedereen hetzelfdequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef Stranger het volgende:
Eigenlijk is het best vervelend de CoS te lezen als je op je werk zit, het idee dat ik meer mis dan meekrijg.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef Conquer het volgende:
[ afbeelding ]
Welke uploadsite moet je gebruiken zodat hij het doet?![]()
Toen ze het net hadden over het feit dat ze die clue aan Mo & Maik linkten maar er achterkwamen dat dat wss niet klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:57 schreef minzo het volgende:
[..]
Dat heb ik denk gemist, wanneer zei die dat?
Dan zijn zo zo gammel voor de exit, volgens mij vanavond en sofia mag het zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgenavond denk ik weer, de avond voor een exit.
Hmz, dat Renate zei namens het vriendinnetje van Guido dat ze van hem hield had dus eigenlijk gewoon ook niet gemogen. Da's ook al oneerlijk voor de rest.
ik ga nog even een uurtje werken, 1 voordeel: ik werk 's midddags thuisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef Stranger het volgende:
Eigenlijk is het best vervelend de CoS te lezen als je op je werk zit, het idee dat ik meer mis dan meekrijg.
Dankje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebruik gewoon dit programma: http://www.gyazo.com
ik kon eerst aleen het forum lezen en de stream niet zien hier in la france.... eigenlijk was dat veel spannender als wat je zietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef Stranger het volgende:
nu is ze klaar he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
En daar was nog ff een goeie van Joanna.
[ afbeelding ]
Dankquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebruik gewoon dit programma: http://www.gyazo.com
Iets met Guido en olie dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:03 schreef Tamaartje het volgende:
Ik versta er geen ruk van.. alleen iets met Guido en
Maar dat had ten doel om Guido losser te maken dat hij zich geen zorgen hoeft te maken dat hij makkelijk een stapje verder kan gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:06 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat had ten doel om guido losser te maken dat hij zich geen zorgen hoeft te maken dat hij makkelijk een stpje verder kan gaan.
Dat zegt ze best vaak.. zweren op...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah daar heb je gelijk in
Joanna helpt Karim echt! Alleen zweren op je moeder vind ik wat eng
Joanna zweert sowieso op alles wat fakking los en vast zit..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah daar heb je gelijk in
Joanna helpt Karim echt! Alleen zweren op je moeder vind ik wat eng
ja hij denkt toch dat Joanna en Guido broer en zus zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:04 schreef Tamaartje het volgende:
Karim denkt dat het geheim van Joanna iets te maken heeft met Guido?
Ja dat werd dus niet duidelijk, ze hadden het de hele tijd over 'hem' maar wie dat nou was...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hij denkt toch dat Joanna en Guido broer en zus zijn?
Of is dat Joanna en Philip wat hij denkt?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:08 schreef minzo het volgende:
Aaah Mo krijgt weer eens geen aandacht. Gaat ze maar zielig doen
Ja het was niet helemaal duidelijk.. hoorde het niet goed maar hoorde wel een paar keer Guido vallen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hij denkt toch dat Joanna en Guido broer en zus zijn?
Of is dat Joanna en Philip wat hij denkt?
E-Mo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:08 schreef minzo het volgende:
Aaah Mo krijgt weer eens geen aandacht. Gaat ze maar zielig doen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:09 schreef versabommie het volgende:
Huilen, huilen, he-le-maal alleen.. sta op homofoob en droog je traantje af....
[ afbeelding ]
Het ging over Philip.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja het was niet helemaal duidelijk.. hoorde het niet goed maar hoorde wel een paar keer Guido vallen.
En 't past nog op de maat ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:09 schreef versabommie het volgende:
Huilen, huilen, he-le-maal alleen.. sta op homofoob en droog je traantje af....
[ afbeelding ]
Gerard doe je shirt uit man, ik zou dood gaan in die zon met een shirt aanquote:
Ok en nu iets nieuwsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef versabommie het volgende:
Vrouwen zijn geldwolven, inhalige geldwolven! Ze durven niet te drukken!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef versabommie het volgende:
Vrouwen zijn geldwolven, inhalige geldwolven! Ze durven niet te drukken!
Ik kan er niet meer tegen, eruit met dat kindvrouwtje. Hoogbegaafd me reet, ze id de domste naast Alexquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef Roguee het volgende:
Oh mo'Het vertrouwen...snik....in hem...snik....is gewoon....snik... WEG'
mijn....snik...snurf....zegen....sniksnik....NJA....snik...heeft...snurf...ze!quote:
quote:
Ze heeft genaaid met maik en voelt zich nu genaaidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef exify het volgende:
Wat is er nu weer met Mo gebeurd dan? Heb 't gemist
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
mijn....snik...snurf....zegen....sniksnik....NJA....snik...heeft...snurf...ze!
Ze mist haar dagelijkse portie aandacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef exify het volgende:
Hetzelfde als dat er vorig uur was, en een paar uur geleden, en gisteravond.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef exify het volgende:
Maik heeft haar gedrukt, Maik vind haar minder lief dan Mo zou willen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef exify het volgende:
Alweer, eh, nog steeds, eh .. WAT? Haha! jeeeeeeetje dat ze daar nog steeds mee bezig is.. wow je zou maar zo'n vriendin hebben als man.. wat een rampquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat er vorig uur was, en een paar uur geleden, en gisteravond.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef angeljacky het volgende:
[..]
He he eindelijk een cleu voor Aafke de piercer![]()
Zit hier ook met plaatsvervangende schaamte, wat een soepjurk dat kind, het is dat we weten dat ze 30 is maar anders zou ik denken dat het om een onzekere puber gaat, bah wat een aanstelleritus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef exify het volgende:
[..]
Alweer, eh, nog steeds, eh .. WAT? Haha! jeeeeeeetje dat ze daar nog steeds mee bezig is.. wow je zou maar zo'n vriendin hebben als man.. wat een ramp
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
Nou meisjes, ik denk dat het Nederlands publiek Mo méér zat is inmiddels dan Maik
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef angeljacky het volgende:
He he eindelijk een cleu voor Aafke de piercer![]()
Is al gebeurd tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Waar hebben ze het over andermans kluis krijgen?
Wat een commentaar zullen die krijgen over hun opvoedskills bij de plaatselijke supermarkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef Kliertje41 het volgende:
Ik hoop voor Mo dat haar ouders dit grote kind niet al 2 dagen zien janken wat een indruk zal dat geven aan hun
OMG smerig kindquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
Mijn god, ik schaam me gewoon om vrouw te zijn nu
"Maar schat, je hebt je benen toch niet wijd gedaan"?
"Neeee, gelukkig niet".
Wie liegt er nou?![]()
Jij ook al?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
"Neeee, gelukkig niet".
Wie liegt er nou?![]()
Ze "weettunietmeerprecies" toch? Uhuh! natuurlijk.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
"Neeee, gelukkig niet".
Wie liegt er nou?![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
Joanna: "Je moet eens ophouden met je door iedereen te laten naaien".
Whoehoehoeeeeeeeeee
Nou ze was er net heilig van overtuigd "dat ze haar benen niet wijd had gedaan" voor hem.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze "weettunietmeerprecies" toch? Uhuh! natuurlijk.....
http://www.secretstory.nl/videos/350/Mannen+versus+de+vrouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoezo iemand anders kluis krijgen er staat niks bij nieuws update heb ik iets gemist?
Heerlijk dit soort versprekingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
Joanna: "Je moet eens ophouden met je door iedereen te laten naaien".
Whoehoehoeeeeeeeeee
zo niet weten waar je het over hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Wie kan mij vertellen over waar ze het over hebben dat je een andere kluis krijgt? Waar hebben ze het over ik heb iets gemist geloof ik en er staat niks bij nieuws update.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
In het programma ook, ouders hebben er van kunnen meegenieten
Ook zo fijn dat de regels van dit spel zo lekker duidelijk zijn voordat ze ermee begonnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Wie kan mij vertellen over waar ze het over hebben dat je een andere kluis krijgt? Waar hebben ze het over ik heb iets gemist geloof ik en er staat niks bij nieuws update.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar was niet zo erg als dat we op youtube kunnen zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
In het programma ook, ouders hebben er van kunnen meegenieten
het is nooit haar schuld, alleen maar van een ander.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:24 schreef kahaarin het volgende:
Oh ja hoor..... Ze verwijt het de andere meiden nu, ze weet zeker ook niet meer dat alle dames inclusief Servio en Guido hebben geprobeerd om haar bij Maik uit bed te halen.....Suffe doos....
Ze gaat te veel met Joanna omquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef Olga het volgende:
[..]
het is nooit haar schuld, alleen maar van een ander.
Hahaha en dan zeggen dat het Maik stemmen gaat kostenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:24 schreef kahaarin het volgende:
Oh ja hoor..... Ze verwijt het de andere meiden nu, ze weet zeker ook niet meer dat alle dames inclusief Servio en Guido hebben geprobeerd om haar bij Maik uit bed te halen.....Suffe doos....
Nee, niet wijd, haar achterwerk naar achter gestoken was het toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ze was er net heilig van overtuigd "dat ze haar benen niet wijd had gedaan" voor hem.
Nee, zo kan je het ook noemen![]()
Ik was al lang over geschakeldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef Greys het volgende:
Jézus fuck
Ik ga echt ff op een andere stream over, dat gezeik is echt niet meer om aan te horen.
Dan klopt het iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, niet wijd, haar achterwerk naar achter gestoken was het toch?
Jammer dat ze haar in dat hok nu zielig vinden, niemand gaat kleine lieve Mo nomineren zo....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Hahaha en dan zeggen dat het Maik stemmen gaat kosten
Sorry meid die krijgt veel kudo's van ons hier
En dit dus!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Hahaha en dan zeggen dat het Maik stemmen gaat kosten
Sorry meid die krijgt veel kudo's van ons hier
En dat hij dat eerlijk gezegd heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:26 schreef mootie het volgende:
Het grote probleem is dat hij ooit, in een ver verleden eens iets met een man gedaan heeft? Wat een raar wijf...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:26 schreef versabommie het volgende:
Ik zou nu best in haar hoofd willen kijken.. letterlijk.. met een kettingzaag!
Maar acht ze is hoogbegaafd, das genoeg toch in het levenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ik vind het echt bijna sneu.
Die meid is met haar 30 jaar niets gewend vlgs mij.
Die gaat nog een flink aantal keer op der bekkie in RL
Grow up, life is a bitch
Die kettingzaag is zo te horen al in het huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:26 schreef versabommie het volgende:
Ik zou nu best in haar hoofd willen kijken.. letterlijk.. met een kettingzaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |