quote:De Stem strijkt over zijn hart
1 maart om 14.55
Sharon krijgt een herkansing en moet in de Kamer van de Waarheid alle hartverscheurende verhalen vertellen.
Eerder gaf De Stem aan dat ze niet slaagde, omdat ze Sofia en Maik had overgeslagen. Later bleek dat Sharon wel degelijk op de hoogte was van hun emotionele ervaringen. De Stem strijkt over zijn hart en beloont haar met 1.500 euro.
werd tijd, houdt ze misschien ook op met dat gefriemel aan iedereen. word er helemaal ongemakklijk vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:36 schreef Conquer het volgende:
Ik dacht even dat Laura aan het janken was.
Ja, behoorlijk irritant. Snap niet dat de rest er nog niet gestoord van wordt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
werd tijd, houdt ze misschien ook op met dat gefriemel aan iedereen. word er helemaal ongemakklijk van
Ze moet gerard nog en Joanna (ze gaf Joanna een zoen ipv knuffel)quote:
Was ook een missie ja, ze mocht niemand aanraken, kon dus ook geen handjes schudden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:38 schreef Urb het volgende:
Bij de kick-off van Secret Story mocht Sofia juist niemand aanraken.
Was dit iemand ook een missie oid?
Was me nog niet opgevallen, heb toen niet alles meegekregen omdat ik het alleen via net5 volgte.
miss denkt ze dat ze die al wel heeft gehad?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze moet gerard nog en Joanna (ze gaf Joanna een zoen ipv knuffel)
Ja 2 minuten geloof ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:38 schreef Urb het volgende:
Bij de kick-off van Secret Story mocht Sofia juist niemand aanraken.
Was dit iemand ook een missie oid?
Was me nog niet opgevallen, heb toen niet alles meegekregen omdat ik het alleen via net5 volgte.
Ze had als lied: "All By Myself". Ze heeft in een internaat gezeten. Het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het nog steeds een rare missie voor Sophia.
Alle missies de afgelopen week stonden redelijk dicht bij het geheim van degene die de missie krijgen en zij moet alleen maar mensen knuffelen.
Zodat ze haar borstverkleining voelen?
Denk dat dit gewoon een extraatje is en dat ze geen geld of clue krijgt, maar een boodschap van haar man die ze zo mist.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het nog steeds een rare missie voor Sophia.
Alle missies de afgelopen week stonden redelijk dicht bij het geheim van degene die de missie krijgen en zij moet alleen maar mensen knuffelen.
Zodat ze haar borstverkleining voelen?
Ah oke, kreeg ze daar ook iets voor en/of sanctie als het niet lukte of?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was ook een missie ja, ze mocht niemand aanraken, kon dus ook geen handjes schudden.
Ja dat is ook een dikke faal, hiermee geven ze overduidelijk aan dat de regie heel niet oplet of iemand wel of niet een missie goed uitvoert. Ze doen dus maar wat, de prutsers!quote:
Elke keer als ik een cap maak is die er alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar zijn de die-hard streamers van weleer gebleven. Bij iedere knuffel een CAP maken. En die achter elkaar zetten.
Ik weet nog wel dat bij BB Roel een pakje sigaretten ongezien moest oproken. Ik had van alle 20 sigaretten de CAP.
Hier sla met kippesnitzel en aardappelen...............doet me denken, moet nodig naaar de keukenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
he gedver, nou krijg ik ook zin in tosti
G IS een kleffe tosti..quote:
Dat waren nog eens Cap tijden LSquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar zijn de die-hard streamers van weleer gebleven. Bij iedere knuffel een CAP maken. En die achter elkaar zetten.
Ik weet nog wel dat bij BB Roel een pakje sigaretten ongezien moest oproken. Ik had van alle 20 sigaretten de CAP.
Ja dakanniktonniehelpenofweldan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
beaverhausen! Nou sta ik net m'n tosti te bakken.....![]()
Hahaha.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Elke keer als ik een cap maak is die er al
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dakanniktonniehelpenofweldan!
Dat was toen bijna een sport met nachtploegen die de boel in de gaten hieldenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat waren nog eens Cap tijden LSMij niet meer gezien
Ik kan zijn uiterlijk toch niet veranderen?quote:
hij bedoelt Natasiaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:45 schreef Roguee het volgende:
Gerard: Straks zitten er van die Anastasia's enzo in het huis
Precies mijn gedachte!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef Greys het volgende:
Gerard is een veel aardiger mens dan we dachtenik dacht in het begin.
ze doet het wel schattigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef Greys het volgende:
Deze missie heeft haar volgens mij ook nog wel echt een oppepper gegeven.
Nou, wat je gelukkig noemt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef kahaarin het volgende:
Lol, dat bedoel ik nu met het niveau van de opdrachten, iedereen knuffelen of een missie van 3 dagen. Maar goed, er gebeurt iig wat.Gelukkig is de missie toch geslaagd van Sharon.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was toen bijna een sport met nachtploegen die de boel in de gaten hielden
Vingervlug cappen.
[ afbeelding ]
't is met een elastiekje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die knoop in haar haar wel leuk. Hoe doet ze dat? Mijn haar is veel te glad daarvoor, glijdt er steeds uit!
Ja dat deed ze in de keukenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef Gia het volgende:
Heeft ze Aaf geknuffeld? Die zat toch te eten!!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef Gia het volgende:
Heeft ze Aaf geknuffeld? Die zat toch te eten!!
1ste indruk geeft vaak een vertekent beeld over iemand.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef Greys het volgende:
Gerard is een veel aardiger mens dan we dachtenik dacht in het begin.
Of als ze te hard drukt, haar tiet ontploftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:48 schreef versabommie het volgende:
Ik zou een knuffel van Sofia eng vinden.. net of magere hein je met de zeis komt halen
Aan die peptalk van Gerard had ze idd echt wel wat heb ik het ideequote:
Gerard is top!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan die peptalk van Gerard had ze idd echt wel wat heb ik het idee
Hij deed het heel lief en niet overdreven klef.
Ja en heel oprecht deed hij het.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan die peptalk van Gerard had ze idd echt wel wat heb ik het idee
Hij deed het heel lief en niet overdreven klef.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:52 schreef Roguee het volgende:
Maik: Monique heeft meer gevoelens voor mij , dan ik voor haar.
Oei mo wat als je ouders dit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |