Nouja, het haalt wel de financiele onschendbaarheid weg van mensen die er wel inblijven maar geen geheim heeft! En het geeft anderen de kans nog meer te cashen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:03 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde van de week iemand zeggen, volgens mij Alex, dat ze meerdere geheimen moesten opgeven. Dus die zijn inwisselbaar.
Een rare twist, dat wel. Ik vind, geheim geraden dus klaar.
Jamaar dat is ook goed! Ik bedoel wie zegt dat ze niet meer geheimen hebben.. Guidette's Schandknaperij is toch ook geen geheim al weet niemand dat in het huis?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef Urb het volgende:
Hmm aan aantal dames hebben op "de nederlandse antillen"? geweest/gewoont/werkt geloof ik, Mo, Laura, Joan en Aafke?
Oh nee da's een overeenkomst, geen geheim.![]()
Sharon is heel actief op zoek geweest naar mensen die het ook hadden meegemaakt, ik zou het vreemd vinden als ze elkaar niet konden dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef versabommie het volgende:
Met het oog op de verhalen die bewoners vertellen en indrukken lijkt het er op dat Net5 bewoners met overeenkomstige ervaringen / geheimen het hok heeft ingedaan. Hier alvast mijn beginnetje aan een lijst wat misschien de geheimen wat sneller inzichtelijk maakt:
• Ten tijde van Tsunami ter plaatse: Serpentio en Sharron (Bevestigd door Serpentio zelf!)
Tja Serpentio stond het vandeweek zelf te vertellen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sharon is heel actief op zoek geweest naar mensen die het ook hadden meegemaakt, ik zou het vreemd vinden als ze elkaar niet konden dan.
Er is ook een boek geschreven over de ervaringen van Nederlanders die de Tsunami van dichtbij hebben meegemaakt.
Vraag me af of servio's verhaal daar ook in staat?
Hij zal wel op veilige afstand op een waterbed gelegen hebben oidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja Serpentio stond het vandeweek zelf te vertellen!
ja boven op een berg whahaha en bij thuiskomst natuurlijk serpenteren dat het zo ingrijpend was hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zal wel op veilige afstand op een waterbed gelegen hebben oid
Dan weet ik niet wat hij stond te bazelen over die tsunami en waarom hij dan aan het liegen is!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef Enyma het volgende:
Ik weet niet wat Stervio gisteren heeft gebrabbeld maar ttv de tsunami was hij in mexico. Dat vertelde hij bij dat vragenspelletje vorige donderdag en je kan t ook checken op zn mexico-blog http://servio.web-log.nl/
Mss hoopt hij dat mensen zo op hem gaan drukken... Vind het wel erg misselijk als hij over zoiets liegt, dat wil je van je leven niet meemaken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat hij stond te bazelen over die tsunami en waarom hij dan aan het liegen is!
Daar zat ik dus ook aan te denken... zou zomaar kunnen. Is dat niet te googlen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:46 schreef PC eend het volgende:
Misschien zat er nog wat geld in de familie van alex en is hij dankzij een erfenis ook miljonair?
ja en vraag me ook af hoeveel guido heeft met die brilletjes van hem.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan te denken... zou zomaar kunnen. Is dat niet te googlen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |