abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:58:31 #1
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93493378
Met het oog op de verhalen die bewoners vertellen en indrukken lijkt het er op dat Net5 bewoners met overeenkomstige ervaringen / geheimen het hok heeft ingedaan. Hier alvast mijn beginnetje aan een lijst wat misschien de geheimen wat sneller inzichtelijk maakt:

• Ten tijde van Tsunami ter plaatse: Serpentio en Sharron (Bevestigd door Serpentio zelf!)

• Borstverkleining: Sharon en Maik (Sharon groot lichaam, kleine borstjes, paardrijden)

• Zwerver: Karim en de Cyhena ( Komop, iedereen dacht dat Karim zwerver was!)

• Hoogbegaafd: Ik gok nog op Karim, Philip, maar Net5 geeft Monique aan ( Karim is geniaal!)

• (semi) geheim homosueel: Maik, Guido

• Werkzaam in de sex industrie: Guido, Sofia

• Irritante stem: Sharon en Monique

• Anabolen: Maik, Jurien ( deze is pure gok!)

Vul gerust aan!!
Denk dat we daarmee op een beter spoor komen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 16:03:28 #2
135305 beequeen
Lost.
pi_93493564
Ik hoorde van de week iemand zeggen, volgens mij Alex, dat ze meerdere geheimen moesten opgeven. Dus die zijn inwisselbaar.
Een rare twist, dat wel. Ik vind, geheim geraden dus klaar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_93493640
Hmm aan aantal dames hebben op "de nederlandse antillen"? geweest/gewoont/werkt geloof ik, Mo, Laura, Joan en Aafke?

Oh nee da's een overeenkomst, geen geheim. :@
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:05:15 #4
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93493642
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:03 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde van de week iemand zeggen, volgens mij Alex, dat ze meerdere geheimen moesten opgeven. Dus die zijn inwisselbaar.
Een rare twist, dat wel. Ik vind, geheim geraden dus klaar.
Nouja, het haalt wel de financiele onschendbaarheid weg van mensen die er wel inblijven maar geen geheim heeft! En het geeft anderen de kans nog meer te cashen!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:10:56 #5
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93493888
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef Urb het volgende:
Hmm aan aantal dames hebben op "de nederlandse antillen"? geweest/gewoont/werkt geloof ik, Mo, Laura, Joan en Aafke?

Oh nee da's een overeenkomst, geen geheim. :@

Jamaar dat is ook goed! Ik bedoel wie zegt dat ze niet meer geheimen hebben.. Guidette's Schandknaperij is toch ook geen geheim al weet niemand dat in het huis?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 1 maart 2011 @ 16:11:56 #6
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93493934
dyslexie bingoqueen en laura
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_93494398
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef versabommie het volgende:
Met het oog op de verhalen die bewoners vertellen en indrukken lijkt het er op dat Net5 bewoners met overeenkomstige ervaringen / geheimen het hok heeft ingedaan. Hier alvast mijn beginnetje aan een lijst wat misschien de geheimen wat sneller inzichtelijk maakt:

• Ten tijde van Tsunami ter plaatse: Serpentio en Sharron (Bevestigd door Serpentio zelf!)
Sharon is heel actief op zoek geweest naar mensen die het ook hadden meegemaakt, ik zou het vreemd vinden als ze elkaar niet konden dan.
Er is ook een boek geschreven over de ervaringen van Nederlanders die de Tsunami van dichtbij hebben meegemaakt.
Vraag me af of servio's verhaal daar ook in staat?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93494409
laura kindermeisje in het gooi - Gerard miljonair
pi_93494461
heb ook ergens gelezen dat aafke ook opgegroeid is in een internaat en sofia ook. maar weet niet zeker of dat waar is.

en begreep dat Sharon geridderd is? weet ik ook niet zeker
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:23:57 #10
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93494506
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Sharon is heel actief op zoek geweest naar mensen die het ook hadden meegemaakt, ik zou het vreemd vinden als ze elkaar niet konden dan.
Er is ook een boek geschreven over de ervaringen van Nederlanders die de Tsunami van dichtbij hebben meegemaakt.
Vraag me af of servio's verhaal daar ook in staat?
Tja Serpentio stond het vandeweek zelf te vertellen!
pi_93494695
[quote]1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef versabommie het volgende:

• Borstverkleining: Sharon en Maik (Sharon groot lichaam, kleine borstjes, paardrijden)

• Zwerver: Karim en de Cyhena ( Komop, iedereen dacht dat Karim zwerver was!)

• Hoogbegaafd: Ik gok nog op Karim, Philip, maar Net5 geeft Monique aan ( Karim is geniaal!)

• (semi) geheim homosueel: Maik, Guido

• Werkzaam in de sex industrie: Guido, Sofia

• Irritante stem: Sharon en Monique

• Anabolen: Maik, Jurien ( deze is pure gok!)

• laura kindermeisje gooi - gerard miljonair

• meerdere meiden borstvergroting (maik?) borstverkleining
pi_93494786
Het zou me niet verbazen als Sharon ook Dyslexie heeft.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:30:57 #13
2018 PC eend
relativist
pi_93494836
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef versabommie het volgende:

[..]

Tja Serpentio stond het vandeweek zelf te vertellen!
Hij zal wel op veilige afstand op een waterbed gelegen hebben oid ;)
pi_93494913
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij zal wel op veilige afstand op een waterbed gelegen hebben oid ;)
ja boven op een berg whahaha en bij thuiskomst natuurlijk serpenteren dat het zo ingrijpend was haha
pi_93495002
Sorry verkeerde topic :@
pi_93495397
Ik weet niet wat Stervio gisteren heeft gebrabbeld maar ttv de tsunami was hij in mexico. Dat vertelde hij bij dat vragenspelletje vorige donderdag en je kan t ook checken op zn mexico-blog http://servio.web-log.nl/
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:43:29 #17
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93495461
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef Enyma het volgende:
Ik weet niet wat Stervio gisteren heeft gebrabbeld maar ttv de tsunami was hij in mexico. Dat vertelde hij bij dat vragenspelletje vorige donderdag en je kan t ook checken op zn mexico-blog http://servio.web-log.nl/
Dan weet ik niet wat hij stond te bazelen over die tsunami en waarom hij dan aan het liegen is!
pi_93495562
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dan weet ik niet wat hij stond te bazelen over die tsunami en waarom hij dan aan het liegen is!
Mss hoopt hij dat mensen zo op hem gaan drukken... Vind het wel erg misselijk als hij over zoiets liegt, dat wil je van je leven niet meemaken.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:46:20 #19
2018 PC eend
relativist
pi_93495589
Misschien zat er nog wat geld in de familie van alex en is hij dankzij een erfenis ook miljonair?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:47:22 #20
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_93495634
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:46 schreef PC eend het volgende:
Misschien zat er nog wat geld in de familie van alex en is hij dankzij een erfenis ook miljonair?
Daar zat ik dus ook aan te denken... zou zomaar kunnen. Is dat niet te googlen?
pi_93496035
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Daar zat ik dus ook aan te denken... zou zomaar kunnen. Is dat niet te googlen?
ja en vraag me ook af hoeveel guido heeft met die brilletjes van hem.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:26:31 #22
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_93497584
modellenwerk
guido
maik
sofia
cynthia
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:40:59 #23
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93498185
Filmwereld: Maik en de bollywoodmeneer (Karim?)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93498368
Monique en Joanna hebben beide zware borderline, om minste of geringste slaat hun stemming om.
Worden dagelijks wel een keer naar achteren geroepen, wat wel voor hun pilletjes ritaline zal zijn.
pi_93500091
Oja, Laura en Mo beiden aan korfbal gedaan toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')