Je hebt ze groot en klein. Maar ze zijn meestal legergroen. Je hebt vele soorten, explosief, brandstichtend, lichtkogels.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Thnx. Voor in zo'n ding dan als op onderstaande ( van google ) foto, of een grotere wellicht. Het oogt nogal groot op de foto.
[ afbeelding ]
Ah ok.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt ze groot en klein. Maar ze zijn meestal legergroen. Je hebt vele soorten, explosief, brandstichtend, lichtkogels.
Dat is waar. Maakt het wel ingewikkelder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
You would have to remove the air defence capability in order to establish a no-fly zone - so no illusions here - it would be a military operation, it wouldnt simply be telling people not to fly airplanes.
[/b]
Leuk 'speelgoed'.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vangen, Gadaf.
kom ik dit tegen via die link ( ik ff lam .. deed via google zoeken om google vertaling ff aan te doen ,.. is dus volgens mij een iets ander artikel ook ..)quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:27 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ah ok.
Foto komt trouwens hier vandaan.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[ afbeelding ]
A rebel takes stock of weapons and ammunition in a munitions storage hanger at a government military base which they have taken over in Ajdabiyah March 1, 2011.
uhm, vraag het dan? Vage journalist.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:28 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Hier een paar basic feiten uit #Benghazi, bevrijd Libie. 1. Er is geen voedsel schaarste hier, winkels nog vol.... 2. Er is 24 uur per dag electriciteit. Geen idee hoe ze dat doen, maar prima.
indd. plus dat gedoe met rusland dus ...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is waar. Maakt het wel ingewikkelder.
Lijkt me niet dat de stroom alleen in Tripoli gemaakt word. 1000 km is een eind weg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
uhm, vraag het dan? Vage journalist.
82mm mortiergranaat (zoals al eerder gezegd), ik vind het wel vreemd want zulke projectielen worden nooit maar dan ook nooit los opgeslagen... altijd in een kist. Dit in verband met het slaghoedje op de voorkant, er hoeft maar een klein tikje tegenaan te komen en het hele zaakje knalt. Lijkt me dus 'voor de foto' erbij gelegd...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:19 schreef yavanna het volgende:
Weet iemand wat dat ding links onder is?
[ afbeelding ]
Zo zo, hij is zowaar aan het journalisten geslagen. ( als het klopt )quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
5. Angst voor luchtaanvallen door Kadhafi straaljagers aanwezig, maar geen overdreven paniek of zo. Wel klinken er regelmatig schoten.
heb je daar bronnen van?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:25 schreef deleriouz het volgende:
Zwara, Nalut, Jadu, Yefren, Zintan is Berberland. Die hebben heel wat appeltjes te schillen met Gaddafi.
Moet je die niet eerst op scherp zetten o.i.d? Ik was ondersteunend voor artillerie-eenheid. Op die bommen moest eerst een ontsteker worden ingesteld, anders ontplofte die echt niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Russische 82mm mortiergranaat (zoals al eerder gezegd), ik vind het wel vreemd want zulke projectielen worden nooit maar dan ook nooit los opgeslagen... altijd in een kist. Dit in verband met het slaghoedje op de voorkant, er hoeft maar een klein tikje tegenaan te komen en het hele zaakje knalt. Lijkt me dus 'voor de foto' erbij gelegd...
nee je hij doet het in zijn broek , bijna vermoord op straat in egypte en nu de angst voor een paar bommen op zijn kopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:46 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zo zo, hij is zowaar aan het journalisten geslagen. ( als het klopt )
Ja, de meeste wel, (meestal moet je de slagpin er ook nog indraaien) maar dan nog is het een zeer onveilige en onkundige opslag van munitiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet je die niet eerst op scherp zetten o.i.d? Ik was ondersteunend voor artillerie-eenheid. Op die bommen moest eerst een ontsteker worden ingesteld, anders ontplofte die echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |