Totdat er toevallig een Amerikaanse journalist omkomtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef Dance99Vv het volgende:
Oke, tot nu toe zijn de internationale mogelijkheden , alleen humanitair.
hij was nog vrijgezel ging het gerucht (of de roddel)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
1vandaag liet nu de beelden zien o.a. van het eerder geplaatste artikel ..(De jonge Libische advocaat Saad Hamid bezoekt het graf van zn vader )
maar op zich wel de moeite waard om even te bekijken , zitten wel mooie beelden bij ....
binnnen 10 min. gaat het ergens anders over ( zit tegen de kop van Rutte nu aan te kijkensnel wegklikken
)
risico van het vakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Totdat er toevallig een Amerikaanse journalist omkomt
wut? werd dat net op 1 vandaag gezegd ???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hij was nog vrijgezel ging het gerucht (of de roddel)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wut? werd dat net op 1 vandaag gezegd ???
( ik heb het echt weggeklikt)
Ik weet niet hoeveel Italianen nog staan te wachten, maar als dat er nog veel zijn dan kan ik het me best voorstellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Italiaanse schepen hebben geweigerd vluchtelingen aan boord te nemen, alleen Italianen. AJE
Ze proberen hem te vervangen? Maar niemand van het regime mag reizen, dus hoe komt die man dan op z'n werk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef shomila het volgende:
LilianeKhalil Liliane Khalil
#Gaddafi regime informed #US State Dept #SecClinton that #Libya ambassador to #US, Ali #Aujuli, is terminated immediately for "defecting"
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
LilianeKhalil Liliane Khalil
#Libya's Deputy #UN Ambassador Dabbashi says #Gaddafi is trying to replace him & Amb. Shalgham.
3 minutes ago
Dat is de schuld van Ghaddafi. Had hij geen huurlingen....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Net op AJE een reportage van africaanse werkers ,die voor huurlingen aangezien worden en zich veiliger voelde onder het gadaffi regime, rasisme en donkerafrica haat neemt enge vormen aan.
sommige worden aangevallen en /of gevangen gezet.
klopt gisteren ook al artikel daarover op AJEquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Net op AJE een reportage van africaanse werkers ,die voor huurlingen aangezien worden en zich veiliger voelde onder het gadaffi regime, rasisme en donkerafrica haat neemt enge vormen aan.
sommige worden aangevallen en /of gevangen gezet.
die zit al ergens in america of in europa (our secret agent)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze proberen hem te vervangen? Maar niemand van het regime mag reizen, dus hoe komt die man dan op z'n werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |