quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Als je buiten moet werken is het wel te doen, dan ben je bezig, maar als je stilstaat is het wel fris ja.. ik moet eigenlijk wat snoeiwerk doen in de tuin, maar het gaat weer vriezen, dus ik wacht maar ff, anders vriest de boel weer kapotquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben blij dat ik heel de dag binnen zit, van buiten word je ook niet vrolijk.
Ach ja, als het straks allemaal geregeld is en je rijdt eenmaal is het zo weer vergetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef Barcaconia het volgende:
Ombouw naar grijs kenteken en belastingvrije invoer hebben nogal wat ingewikkeldheden met zich meegebracht. Grijs kenteken omdat ik nooit mensen meeneem en wel vaak veel spullen. In Amerika reed ik altijd met de bank plat en in Belgie scheelt het een hoop belasting...
Maargoed, het is allemaal gelukt en de belgische keuring komt er aan. Jammer dat het zo lang duurt allemaal.
zet je muts maar opquote:
Waarom heb je een grijs kenteken als hij toch belastingvrij is? Of bedoel je wat anders met "Belastingvrije invoer"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef Barcaconia het volgende:
Ombouw naar grijs kenteken en belastingvrije invoer hebben nogal wat ingewikkeldheden met zich meegebracht. Grijs kenteken omdat ik nooit mensen meeneem en wel vaak veel spullen. In Amerika reed ik altijd met de bank plat en in Belgie scheelt het een hoop belasting...
Maargoed, het is allemaal gelukt en de belgische keuring komt er aan. Jammer dat het zo lang duurt allemaal.
Belastingvrij rijden en belastingvrij invoeren zijn 2 heel verschillende dingen hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef L0we het volgende:
[..]
Waarom heb je een grijs kenteken als hij toch belastingvrij is?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef Freezer het volgende:
Invoer is belasting vrij... rijden waarschijnlijk niet.
De flappies horen opzij, twut!quote:
Sjit, edit failquote:
Ja, ik dacht al zoiets toen ik zijn post nog een keer lasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Belastingvrij rijden en belastingvrij invoeren zijn 2 heel verschillende dingen he
Werkt als een raketje trouwens dit; hij mag blijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:44 schreef Anne het volgende:
Het was niet van LeasePlan (al hebben zij er misschien ook wel eentje, geen zin om te koekeloeren);
Brandstof app van DirectLease
DirectLease introduceert de DirectLease Tankservice, een gratis app die duidelijkheid moet bieden in het aanbod van alle benzinestations in Nederland: van de prijs van brandstof (inclusief LPG!) tot de aanwezigheid van een vers broodje.
Gelukkig kennen de belgen nog wel regelingen voor privé grijs kenteken. Ik gebruik hem daar toch alleen maar voor dus zonde om nutteloos wegenbelasting te betalen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al zoiets toen ik zijn post nog een keer las.
Helaas hier niet meer, ik rij zelf ook grijs kenteken. Maar wel een die binnenkort belastingvrij wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gelukkig kennen de belgen nog wel regelingen voor privé grijs kenteken. Ik gebruik hem daar toch alleen maar voor dus zonde om nutteloos wegenbelasting te betalen.
Dat scheelt veel ja. Deze jeep wordt niet belastingvrij dus dan zo maar. Ik hoop dat de laadvloer netjes ingebouwd is anders moet ik daar dadelijk nog zelf mee aan de gang...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Helaas hier niet meer, ik rij zelf ook grijs kenteken. Maar wel een die binnenkort belastingvrij wordt
Jep; ik gooi er dagelijks kilo's van in de kachelquote:
Die lurkers zien ook alles hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef Freezer het volgende:
*mompelt iets met kastje voor de buurman.....*
?quote:
hij heeft een lekke band...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zie nu de OP pas trouwens
Oldsmobile curveddashGeniale voiture. Even mijn persoonlijk archief opengooien.
Ja, ik had ook al een stukkie gelezen in de Wiki idd, dat geluidje is echt kewlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:40 schreef Barcaconia het volgende:
Staat ook in de OP en zoals je op mijn chassisfoto kunt zien is het een lengterichting geplaatste 1-cilinder.
Je bent mij ff kwijt geloof ik; wát is er raar ??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie. Begin het een rare te vinden.
Ik bel de Kwikfit wel ff of ze tijd hebben vanmiddagquote:
Ben alleen bang dat ze ook de schokbrekers proberen te vervangen dan...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik bel de Kwikfit wel ff of ze tijd hebben vanmiddag
Never mind.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je bent mij ff kwijt geloof ik; wát is er raar ??
Schitterend geluid jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef Sounddragon het volgende:
Tsjoek.....tsjoek....tsjoek...tsjoek..tsjoek, tsjoektsjoektsjoeketsjoeketsjoeke..![]()
Echt geniaal, het zijn volgens mij 1566cc ééncilinders
Afgelopen London-Brighton deden er best veel mee. Stuk of 10-15 wel. Je kan duidelijk zien dat het een massageproduceerde auto was vroeger. Een zeer vroeg succes van de Amerikaanse industrie. Niet geëvenaard door welke andere bouwer van die periode dan ook, aangezien bijvoorbeeld DeDion-Bouton zijn carrosseriën vaak uitbesteedde en er dus altijd anders uitzien (op bestelling naar wens gemaakt).quote:
Nee, wel aan leren dat je remmen op zijn als je banden versleten zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Barcaconia het volgende:
Doen ze bij de kwikfit ook aan leren rembanden?
Vind ik ook goed, leer werkt toch al niet als remvoering dus dan is het verschil tussen met of zonder remmen ook niet groot meerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, wel aan leren dat je remmen op zijn als je banden versleten zijn
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:44 schreef Sounddragon het volgende:
Jouw wereld is momenteel niet groter als de huiskamer; wat heb jij daar aan leren banden?
Vraag hem, of het bedrijf waar hij voor werkt even naar zijn papieren, en dan mn. zijn bevoegdheid om aan gasinstallaties te mogen werken.. da's fijn om te weten voor de verzekering als er achteraf iets mis gaatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef invine het volgende:
Iemand ervaring met klussende polen? Komt er straks 1 mijn gaskachel aansluiten
Dat is inderdaad een klein 'nadeel', er zijn er best nog veel van (gezien de leeftijd). Erg leuk spul, maar niet heel erg exclusiefquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Afgelopen London-Brighton deden er best veel mee. Stuk of 10-15 wel. Je kan duidelijk zien dat het een massageproduceerde auto was vroeger. Een zeer vroeg succes van de Amerikaanse industrie. Niet geëvenaard door welke andere bouwer van die periode dan ook, aangezien bijvoorbeeld DeDion-Bouton zijn carrosseriën vaak uitbesteedde en er dus altijd anders uitzien (op bestelling naar wens gemaakt).
Lijkt me geen probleem. Alleen opletten dat als-ie weggaat per ongeluk ook niet de badkamer mee is gerenoveerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef invine het volgende:
Die gasten werken hard zolang je er bij blijft staan en ze in de gaten houdt. Wel de drankkast op slot houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef invine het volgende:
Staat hij niet in Word, bij de recente documenten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef Anne het volgende:
FFFFFFFFUUUUUUUUU.
Open ik een Word-document vanuit mijn mail, tik daar een hoop pagina's bij, sla hem op, sluit hem af en bedenk me dan ineens "huh? waar heb ik het eigenlijk opgeslagen?". Ja, niet dus.
Ik open hem weer vanuit mijn mail, heeft ie maar de helft bewaard.
*stampvoet*
Auto-opslaan is een prima funktiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef Anne het volgende:
FFFFFFFFUUUUUUUUU.
Open ik een Word-document vanuit mijn mail, tik daar een hoop pagina's bij, sla hem op, sluit hem af en bedenk me dan ineens "huh? waar heb ik het eigenlijk opgeslagen?". Ja, niet dus.
Ik open hem weer vanuit mijn mail, heeft ie maar de helft bewaard.
*stampvoet*
Als je rechtstreeks van internet opslaat en gaat bewerken slaat hij hem op in een temp map. Je instellingen van de PC kunnen zo staan dat bij afsluiten van het bestand direct uit de temp map verwijderd wordt om rotzooi op je PC te voorkomen. Dan heb je gewoon pech.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Staat hij niet in Word, bij de recente documenten?
Dat dus. Daarnaast kan ik niet eens in die mappen.. het is een wonder dat ik hier mag internetten zeg maar, de rest is allemaal afgesloten/beveiligd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je rechtstreeks van internet opslaat en gaat bewerken slaat hij hem op in een temp map. Je instellingen van de PC kunnen zo staan dat bij afsluiten van het bestand direct uit de temp map verwijderd wordt om rotzooi op je PC te voorkomen. Dan heb je gewoon pech.
Been there, done that....
Dat zal best, maar daar had ik in deze dus ook niks aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Auto-opslaan is een prima funktie
Das mooi kutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:04 schreef Barcaconia het volgende:
Zo ben ik al ooit 10 pagina's scriptie kwijtgeraakt op school. Hele middag zitten werken op een bestand dat ik dus ook uit mijn e-mail geopend had. Netjes elke 20 minuutjes opslaan. Uiteindelijk afsluiten, wil ik hem naar mijn e-mail kopiëren. Weg.
In zulk soort situaties werk ik altijd vanuit google docs. Opmaak ed is lastig, maar je document staat er iig veilig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:04 schreef Barcaconia het volgende:
Zo ben ik al ooit 10 pagina's scriptie kwijtgeraakt op school. Hele middag zitten werken op een bestand dat ik dus ook uit mijn e-mail geopend had. Netjes elke 20 minuutjes opslaan. Uiteindelijk afsluiten, wil ik hem naar mijn e-mail kopiëren. Weg.
Oke doeiquote:
Jawel, want dan had hij hem automatisch opgeslagen toen je hem afslootquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zal best, maar daar had ik in deze dus ook niks aan.
En direct weer verwijderd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, want dan had hij hem automatisch opgeslagen toen je hem afsloot
Ik heb geleerd van mijn fouten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef L0we het volgende:
[..]
In zulk soort situaties werk ik altijd vanuit google docs. Opmaak ed is lastig, maar je document staat er iig veilig!
Nee, op 49 of 51 moet je zijn.quote:
Ik had hem zelf al opgeslagen toen ik hem afsloot.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, want dan had hij hem automatisch opgeslagen toen je hem afsloot
Is geen gasinstallatie, of nouja de gaskachel moet aangepast worden zodat die netjes op de gaskraan aansluitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vraag hem, of het bedrijf waar hij voor werkt even naar zijn papieren, en dan mn. zijn bevoegdheid om aan gasinstallaties te mogen werken.. da's fijn om te weten voor de verzekering als er achteraf iets mis gaat
Ik ben er maar een maandje tussenuit geweest om te verhuizen....quote:
Waarom slaat ie dan maar de helft op ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had hem zelf al opgeslagen toen ik hem afsloot.
Geen idee. Dan was dat de laatste temporary file die ie toch nog kon vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom slaat ie dan maar de helft op ?
Maybe, maar normaliter staat de autosave file wel bij laatst geopende bestanden, niet?quote:
Gassssssssssssssssssssssssss.. en je slaapt daar dus ook neem ik aan? gas is geen water, dat zie je niet als het lekt, en je dweilt het niet even op of zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef invine het volgende:
[..]
Is geen gasinstallatie, of nouja de gaskachel moet aangepast worden zodat die netjes op de gaskraan aansluit
En ik woon in een studentenkamer/huis dus kan toch nergens anders heen dan erbij blijven
Dat denk ik ook; dat verklaart waarom er maar een deel van het werk in stond opgeslagenquote:
Ja, je hoeft niet kwaad te worden dat wij zo'n auto wel kunnen betalen hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef Tjabbo het volgende:
fuck man wat een kutforum. "he mijn papa geeft me 35k voor een auto. welke zal ik nemen"
Ja, en nou gaat ie weer niet lief doen tegen jou; goed bezigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef Tjabbo het volgende:
fuck man wat een kutforum. "he mijn papa geeft me 35k voor een auto. welke zal ik nemen"
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, je hoeft niet kwaad te worden dat wij zo'n auto wel kunnen betalen hoor.
![]()
Het was een gruwelijke zooi daar, nog erger dan je kunt dromen na het zien van deze foto's. Maar wat een gaaf spul stond daarbinnen zegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
inderdaad een teringbende![]()
Van zo'n bedrijf zou ik al niks van moeten
130 op de afsluitdijk weer welquote:
Wasda voor een mislukte:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor de smartfoon bezitters
1 | flikker op met je plaatjes" width="200" height="200" alt=" |
kalende meneer met geheugenverliesquote:
quote:
Nog maar 2 dagen werken deze weekquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, onder de lamp ben je idd ook kaal.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, onder de lamp ben je idd ook kaal.
vandaag is de dag na gisteren en de dag voor morgenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8e/tooooooooet_.html
Iemand deze al gezien vandaag?![]()
Geniaal hoe die knakker in gevechtshouding staat daarna
Albaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_body_hump_club.html![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)e7/moehahhahaha.html(ik blijf kinderen haten trouwens
)
was het maar zo een feestquote:
BAM heerlijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8e/tooooooooet_.html
Iemand deze al gezien vandaag?![]()
Geniaal hoe die knakker in gevechtshouding staat daarna
Wel slim bedacht. Hij haalt het gratis op, en gaat zelf cashen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:05 schreef densmee het volgende:
Nog Italiaans schroot of Frans pisbakkenstaal wat mensen kwijt moeten
wie heeft er nog oud ijzer voor mij?
Aston Martin Cygnet, dacht ik zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Weet jij welke auto dit is?
linkje?quote:
Hmmm....quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, het is érg stil hier, krijg ook de voicemail, ik denk dat ze op de terugweg naar Nijmegen zijn
Jah, kan goed- en slecht nieuws zijn; ik weet dat ze een eind moest rijden vanaf de rijschool naar de examenlocatie, en als je foon in je broekzak zit en je hebt 5 lagen kleding aan (die heb je nu wel nodig) en je hebt al 2 uur blauwbekken erop zitten, kan ik me voorstellen dat je lekker eerst naar de rijschool terug wilt voor je alles overhoop gaat halen met je kouwe vingertjes..quote:
Ok. Ik had hem ergens anders laten zien en 20 man kwam er al 2 dagen niet uit. Ik dacht toch niet dat het zo moeilijk was en dat blijkt dus wel. Je hebt het goedquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ze is net terug op de rijschool; gebak is besteld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Tetten?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:54 schreef Barcaconia het volgende:
Sjees; dat onderste piccie is toch onderhand wel aardig versletenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Er zijn betere maar dit was de eerste hit op google met bier en tieten in 1 plaatjequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sjees; dat onderste piccie is toch onderhand wel aardig versleten
Bij mij dezequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er zijn betere maar dit was de eerste hit op google met bier en tieten in 1 plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij mij dezeDaar staat geen bier opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel tieten
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Geen fysiek bier, maar dat glas met schuim zou toch maar in de weg staan op die fotoquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar staat geen bier op
Wel tieten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ze is net terug op de rijschool; gebak is besteld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik d8 dat je een heul eind moest bikkelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Anne het volgende:
WheheheDankjullie
!
En SD-tje, ik hoef heul niet ver naar het examencentrumDa's 2 straten van de rijschool vandaan
.
Maar ik had mijn telefoon niet meegenomen.
Nee, was alleen bij het AVB examenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik d8 dat je een heul eind moest bikkelen
Lucky you; tis nu best frips op den snelwegquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, was alleen bij het AVB examen. Dit was gewoon in Nijmegen zelf.
Dat heb ik gemerktquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lucky you; tis nu best frips op den snelweg![]()
ok, fijn je gekend te hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Anne het volgende:
Dan pleur ik nog liever mijn account door de shredder.
flikker zelf op joh, kutoldbiequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:37 schreef Tjabbo het volgende:
He Anne en nu opflikkeren naar die andere slowchatreeks
Alleen je account?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Anne het volgende:
Dan pleur ik nog liever mijn account door de shredder.
Nou, morgen en overmorgen, bijvoorbeeldquote:
voor in je quoteslijstje op je foboquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij is dat wel de goede term inderdaad
De Indexquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef densmee het volgende:
is er overigens ergens een lijstje te zien wie waar mod is?
foboquote:
Volgens de index nergens meer dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ik ben idd ook wel benieuwd waar ik mod ben!
Dan ga ik wel in SHO modden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens de index nergens meer dus
Ik weet nog wel een vrije plek sinds gisterenquote:
ze MISsen nog wel meer modsquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een vrije plek sinds gisteren
dat komt waarschijnlijk meer door die zoere lucht die daar ondertussen hangt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef Anne het volgende:
Volgens mij ben ik allergisch voor poetsenDe tranen staan in mijn ogen.
Wát voor lucht ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef densmee het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk meer door die zoere lucht die daar ondertussen hangt.
raar volkquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Anne het volgende:
Zuur op z'n Brabants/Limburgs.
Frietje zoervleis.
ik ga je niet nog een keer flieseterenquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:27 schreef lipje het volgende:
[..]
ik ga je niet nog een keer flieseteren
quote:
nee hij heeft gewoon gelijkquote:
quote:
dijk eromheen en afzinkenquote:
ja ja dat zal nog niet mee vallen als wij hier met zijn allen in de maas gaan zeiken dan beginnen jullie al natte voeten te krijgenquote:
zal mee vallen, ik woon op een dijk zonder waterquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef densmee het volgende:
[..]
ja ja dat zal nog niet mee vallen als wij hier met zijn allen in de maas gaan zeiken dan beginnen jullie al natte voeten te krijgen
en aan de voet van de start en landingsbaanquote:
zit nog een dijk tussen mij en de landingsbaan ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef lipje het volgende:
[..]
en aan de voet van de start en landingsbaan
samenwonen? moet je wel mijn huishouden doen, de tuin doen, mijn auto;s repareren, mijn brood smeren en de kattenbak doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wil ook een startbaan in mijn achtertuin. Wel alleen voor kleine vliegtuigen, niet voor lijnvluchten.
Ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef lipje het volgende:
[..]
zal mee vallen, ik woon op een dijk zonder water
jij kruipt maar in je kabine... of bij Anne onder de dekensquote:
ik heb geen cabine, en Anne woont ook niet zo heel hoog volgens mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:37 schreef lipje het volgende:
[..]
jij kruipt maar in je kabine... of bij Anne onder de dekens
hoeveel kwartjes heb je nog nodig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[edit]
Ow, maar dan zit ik wel aan de kant waar gepiest wordt![]()
Allemaal te overzien maar in Friesland wonen, nee dankje. Daar houdt het op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
samenwonen? moet je wel mijn huishouden doen, de tuin doen, mijn auto;s repareren, mijn brood smeren en de kattenbak doen.
Kweenie, doe maar een paar vrachtwagens; ik zeg wel hoquote:
heej psst, je fergeet je taalvoutenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:34 schreef riceboy het volgende:
ok ik had er een heel topic aan gewijd maar check eens
gewoon in NL in tiel
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:34 schreef riceboy het volgende:
ok ik had er een heel topic aan gewijd maar check eens
gewoon in NL in tiel
oh god... RIP je Ibiza, maar jij leeft nog?quote:
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 02-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 025 Anne
02. 020 Barcaconia
03. 019 Sounddragon
04. 010 Alexxxxx
05. 010 lipje
06. 004 Alfisti
07. 004 BaraCuda
08. 004 densmee
09. 003 Dangel
10. 003 Freezer
11. 003 Dingest
12. 003 Duvel
13. 002 ook_gek
14. 002 L0we
15. 001 daNpy
16. 001 Paladijn
17. 001 Tjabbo
18. 001 BroesWillems
19. 001 Xtreem
Reeks-statistieken!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:12 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen op deze laatste werkdag van de week
Ik wou dat ik dat kon...quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:17 schreef Anne het volgende:
Niet voor mij. Al kan ik morgen wel een beetje uitslapen.
Verkeerde conclusiequote:
Jeah ik weet waaromquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Verkeerde conclusie
Daar hebben ze weekend dagen voorin het weekend ben ik niet voor 11u m'n bed uit... maar aangezien ik vannacht <5 uur geslapen heb zou ik graag morgen al uitslapen
Tjabs, je bent uit vormquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah ik weet waarom
En tja...wel liggen nuecken en dan klagen over slaap te kort
ook een vent. Weliswaar een brakke, maar was netjes om 8.30 op kantoorquote:
Wat rij jij tegenwoordig? E36?quote:
Nee, maar de regie en commentaar kunnen een wedstrijd heel anders kleuren als dat je in het stadion kijktquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:22 schreef BroesWillems het volgende:
Gister naar Twente - Utrecht geweest. Was een leuke wedstrijd, maar twente had wel iets meer druk mogen zetten. Utrecht speler rood, kon niet zien of het terecht was ( geen herhaling in het stadion ). Maar goed, speler had al geel, dus niet zo slim van hem. Ik dacht leuke wedstrijd; Twente terecht gewonnen; hoewel er meer ingezeten had.
Kijk ik nu net naar de reacties op sport.fok.nl, wordt er ineens een lading stront over twente heen gegooidOnsportief voetbal ed.
Zenden ze een andere wedstrijd uit op televisie ofzo?
Ook goedemorgen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:12 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen op deze laatste werkdag van de week
Ik zou heel hard moeten werken, maar het lukt niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb vanochtend met 9 vuilniszakken mogen slepen. Ik voel het aan mijn rug.
Daar heb je goed voor gespaard danquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb vanochtend met 9 vuilniszakken mogen slepen. Ik voel het aan mijn rug.
Niet alleen ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar heb je goed voor gespaard dan
Wat oncharmant.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:33 schreef Sounddragon het volgende:
auto + tieten + Google =
[ afbeelding ]
WTF??quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet alleen ik. Ik heb die meuk gisteren klaar gemaakt en ben daar ook ff een paar keer bijna van over mijn nek gegaan.
.
met die puntjes schijn je goed te kunnen poetsenquote:
Huh?? je hebt 9 vuilniszakken meuk klaar gemaaktquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet alleen ik. Ik heb die meuk gisteren klaar gemaakt en ben daar ook ff een paar keer bijna van over mijn nek gegaan.
.
Handig voor raamlijsten en zo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
met die puntjes schijn je goed te kunnen poetsen
En onder de deurgrepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |