Sofia krijgt eerst 24 uur voor de psycholoog komt en daarna 24 uur voor ze haar 24 uur krijgt. Een of andere parasiet in Alphons22 zijn hoofd laat hem denken dat Sofie voor kijkcijfers aan het zorgen is.. dat ene uurtje per dag dat ze wakker isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Hoe staat het met Sofia? Heeft ze nog 24 uur aangevraagd??
Ja erg he, ze is te bang om te drukken, met dr 15 duizend in de kluisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die weet maar een knop te vinden, haar eigen. De rode weet ze maar niet te vinden!
Recht van de snelste beeb, recht van de snelste! Yippiekajee!quote:
Kost wel geld hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja erg he, ze is te bang om te drukken, met dr 15 duizend in de kluis
de redaktie kan die kluizen zo weer omwisselenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja erg he, ze is te bang om te drukken, met dr 15 duizend in de kluis
Mooi... beelden van de omgeving. Kan ik kijken waar ik ga staan met met mijn RC helikopters met eraan de geheimen van de bewonersquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi... beelden van de omgeving. Kan ik kijken waar ik ga staan met met mijn RC helikopters met eraan de geheimen van de bewoners
Haha.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Recht van de snelste beeb, recht van de snelste! Yippiekajee!
Doen zou ik zeggen tegen ze, dit is raar, ze kan makkelijk eens een poging wagen. Ze speelt haar eigen rare spelletje, clous verzamelen, en dan zo uitdiepen dat er nix meer klopt. Samen met die engerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
de redaktie kan die kluizen zo weer omwisselen
Tuurlijk, die kudt ruikt geld nu! Haar gedachtengang is dat ze een grotere kans heeft op geld verdienen dan in het huis! Dus ze smeert Alex in.. nu met zonnebrandcreme, binnenkort tussen de klamme lappen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha.Hmm, Laura smeert Alex in? Misschien vind ze adelijke titels wel spannender dan een Guido.
Ik gaat het even doen!quote:
Status weegt soms zwaarder bij sommige mensen, zeker bij arrogante Lauraquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, die kudt ruikt geld nu! Haar gedachtengang is dat ze een grotere kans heeft op geld verdienen dan in het huis! Dus ze smeert Alex in.. nu met zonnebrandcreme, binnenkort tussen de klamme lappen..
Hmm, dan moet Karim eerst maar eens drukken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, die kudt ruikt geld nu! Haar gedachtengang is dat ze een grotere kans heeft op geld verdienen dan in het huis! Dus ze smeert Alex in.. nu met zonnebrandcreme, binnenkort tussen de klamme lappen..
Je zat erbij? Jij hebt inside information van de redaktie . Kom op spui het hier we willen alle grease en dirt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef delfse het volgende:
Guido wordt geholpen door de stem met tips om de andere op een dwaalspoor te zetten want het vervelende geheim mag niet uitkomen. De stem vindt het gefriemel van de 2 wel leuk om te zien nou ik kots er van en wie laat nou zo met zijn en haar gevoel spelen voor geld.
Lol, ik lees de verslagen wel, die zijn leuker dan de presentatoren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef BONG4002 het volgende:
Het zou jammer zijn als bij elk moment dat een geraden geheim onthult gaat worden de boel opslot gaat, heb zomaar een voorgevoel dat dit de nieuwe tendens zal worden gedurende het verdere verloop van het programma.
Maargoed, ik kijk zelf wél de reguliere uitzendingen dus mij maakt het verder niet zoveel uit, deed ik ook met HBB en die zat bol van de SL's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |