En nee ik ga hem niet weer terug nemen hij heeft hem zelf mee genomen terwijl hij wist van het geluid.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:18 schreef vanBinsberge het volgende:
Dit topic is echt goud waard___!
Je gaat hem nu terugnemen NOGMAALS,,,
terwijl je gewaarschuwd hebt voor het geluid______!!!!
En je ps3 verkocht voor 180 euro terwijl je 250 wou hebben, en dan al dat gezeik en mensen aan de deur er nog bij![]()
Pls TS ga zo door keep us up to date for the lulz
Ja serie nummer heb ik:Pquote:Op zondag 6 maart 2011 23:16 schreef Devz het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu wel het serienummer opgeschreven. Toch???
Dit topic is trouwens de reden dat ik via Marktplaats geen zaken doe met allochtonen. Veel te vaak gezeik.
Morgen heb je hem weer, let op mijn woorden. Pussyquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef mytroen het volgende:
[..]
En nee ik ga hem niet weer terug nemen hij heeft hem zelf mee genomen terwijl hij wist van het geluid.
Egt nietquote:Op zondag 6 maart 2011 23:45 schreef Mr.King het volgende:
[..]
Morgen heb je hem weer, let op mijn woorden. Pussy
Die laatste zin dusquote:Op maandag 7 maart 2011 03:37 schreef MilaNL het volgende:
Ik geloof helemaal niets van dit topic..
En anders: serienummer heb je, dus je kan checken of het jouw PS3 is.
Ja iddquote:Op maandag 7 maart 2011 02:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu heeft Mustafa Ahmed 24 uur met zijn harige neefjes met je PS3 zitten spelen voor noppes, ipv dat ze er eentje huren
Maar als je spellen installeert toch niet? Heb een xbox slim gekocht omdat die zogenaamd stil moest zijn, ja toen die net nieuw was, was die stil, maar nu na een maand niet meer. En de PSU fan was echt een stofzuiger, dus heb ik die gemod voor een stille, maar nu hoor ik die ratelfan van de console weerquote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Mijn PS3 slim maakt ook herrie tijdens het gamen (na verloop van tijd) en die van mijn collega soms ook. Hoort erbij.
Maar als je installeert niet? En TS kan dat nu niet laten fixen voor graties omdat ie zonodig z'n ps3 moest maken voor 5,95 wat dat ook moge zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Wat een soap dit!
TS, je bluray drive is aan het sterven en dat is echt niet voor 6 euro gefixed!
Ik weet precies wat voor een geluid de 2e koper bedoeld en ik kan je vertellen dat je de PS3, mits je zo dom bent om hem terug te nemen, nooitniet kwijt gaat raken.
Dit geluid maakt een ps3 met een rotte drive na verloop van tijd, mits er op HD resolutie gespeeld wordt zoals bij jouw klanten.
Zowel de slim als de phat.
Je hardware is rot.
Ik vertrouw die turkie ook niet, maar dit is een geweldig topic! Serienummer stickers plak je zo over dus dat zegt niks.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Maar als je installeert niet? En TS kan dat nu niet laten fixen voor graties omdat ie zonodig z'n ps3 moest maken voor 5,95 wat dat ook moge zijn
Maar toch vertrouw ik die eerste koper niet, hij heeft waarschijnlijk gezien dat TS z'n ps3 altijd op een normale tv had staan, en nu heeft ie gewoon z'n oude ps3 geruild met die van hem die dat probleem wel had![]()
Valt niet te bewijzen dat ie dat heeft gedaan want wie schrijft z'n serienummer nou op, lekker slim van die gast dan
Dat kan wel hoor. Als er eenmaal een probleem in zit, kan het erger worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef vanBinsberge het volgende:
Wat een mongool die koper, gaat ie een ps3 kopen die al problemen heeft, gaat ie klagen dat het erger begint te worden
Heel goed. Hij ging akkoord met de staat toen hij hem kocht, dus daarmee is het klaar. Jij hebt je centen nu en je hebt een werkend product verkocht.quote:
Het was niks met de blu-ray. Er zat bijna geen koelpasta op de cpu of de gpu.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Heel goed. Hij ging akkoord met de staat toen hij hem kocht, dus daarmee is het klaar. Jij hebt je centen nu en je hebt een werkend product verkocht.
Wat is er gerepareerd voor die 6 euro als ik vragen mag? Mijn Ps3 maakte ook herrie, maar bij mij kwam de reparatie wel wat hoger uit doordat mijn blu ray lens en loopwerk naar de klote waren.
Voor 6 euro kan je hem niet hebben laten repareren want alleen het loopwerk al is 40 euro excl. manuren.
Dus dat was de reparatie...? Er hoeft ook helemaal niet veel koelpasta op de een cpu/gpu... Een goede hoeveelheid is dat je het nauwelijks ziet. Blijkt ook wel dat dat niet de oplossing was, gezien de blijvende klachten.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef mytroen het volgende:
[..]
Het was niks met de blu-ray. Er zat bijna geen koelpasta op de cpu of de gpu.
Ik hoefde alleen de koelpasta te betalen. Vrienden deal
Dit dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef Palomar het volgende:
[..]
Dus dat was de reparatie...? Er hoeft ook helemaal niet veel koelpasta op de een cpu/gpu... Een goede hoeveelheid is dat je het nauwelijks ziet. Blijkt ook wel dat dat niet de oplossing was, gezien de blijvende klachten.
Maargoed, de koper wist dat er problemen zijn, dus gewoon alleen nog maar melden dat hij dat wist en dat je hem daarom niet meer terugneemt.
Dat kun je toch verwachten van een product met problemen tweedehands, had je maar gewoon een nieuwe moeten kopenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor. Als er eenmaal een probleem in zit, kan het erger worden.
Deze koper blijft nog wel netjes.
Ik zou gewoon niet reageren. Verkocht is verkocht.
Dit topic wordt wel beter en beter zeg, heeft TS de uitstekende Sony koelpasta vervangen door een andere en waarschijnlijk hele dikke klodders op gedaan met de logica 'dat zal wel beter zijn zo', vind je het gek dat hij nu meer lawaai maakt?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef mytroen het volgende:
[..]
Het was niks met de blu-ray. Er zat bijna geen koelpasta op de cpu of de gpu.
Ik hoefde alleen de koelpasta te betalen. Vrienden deal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |