abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 maart 2011 @ 13:44:42 #276
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_93767640
ik ben benieuwd of TS nou van zijn PS3 af is en blijft :P
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 7 maart 2011 @ 14:05:39 #277
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93768494
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben benieuwd of TS nou van zijn PS3 af is en blijft :P
Tuurlijk, hij hoeft m niet terug te nemen. Tenzij de nieuwe eigenaar dat ding door het raam flikkert, ja dan heeft ie m wel terug...
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
  maandag 7 maart 2011 @ 14:41:36 #278
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_93770004
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef mytroen het volgende:
Hi ...,

Jammer dat het zo gelopen is. Als Sony geen oplossing heeft voor jou, dan wil ik toch graag mijn geld terug. Ik hoop dat Sony wel een oplossing heeft.

Als ik ps3 opstart komt het geluid overeen met het geluid wat ik bij jou heb gehoord. Het probleem is nu dat op het moment van het gamen zelf het geluid toeneemt en erger wordt (hoog zoemend geluid).

Ik heb diverse games uitgeprobeerd, maar dit maakt geen verschil.

Ik vind het ergens wel een beetje jammer dat de onlangs uitgevoerde reparaties achterwege zijn gelaten, maar dit terzijde.

Ik wacht op jouw reactie mbt de status van Sony.

Mvg,
...
De ps3 is al een keer opengemaakt dus die garantie bij sony kan hij wel schudden. 8)7
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  maandag 7 maart 2011 @ 16:12:37 #279
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_93773625
Zeg TS, als je ooit nog een keer wat verkoopt zoals een PS3, PM mij dan even, dan maak ik je PS3 kapot en zorg ik dat ik van je moeder mijn geld terug krijg :).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_93773910
In Nederland is er een grote markt voor ruggengraten, vooral dankzij al die allo's hier.
  maandag 7 maart 2011 @ 17:05:53 #281
337521 dikkevetzakachterpc
dansen is te gek!
pi_93776004
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef mytroen het volgende:
Ik heb zondag mijn playstation 3 op internet te koop aangeboden op speurders en marktplaats Voor ¤250.
Die zelfde avond kreeg ik al reactie van een koper die er ¤210 voor wou geven. Hiermee ben ik akkoord gegaan en de koper is die avond langs gekomen en heeft de playstation mogen testen.
Na het testen bleek de koper tevreden.
Doordat er geen HDMI kabel bij zat wilde de koper er ¤200,- voor geven ik ging hiermee akkoord.
De volgende dag kreeg ik omstreeks 16:00 uur een sms dat de fan veel lawaai zou maken.
Dit was voor mij een raadsel want dat heb ik nog niet meegemaakt.
Nu is mijn idee dat de koper door misschien het vervoer oid de fan van de playstation stuk heeft gemaakt, nu wil de koper de playstation terug komen brengen en ook wil hij z'n geld terug.
Ik ga natuurlijk niet een kapote playstation terug kopen. Koper blijft maar aangeven het product terug te willen brengen.
Wat kan ik hier aan doen???
hij heeft hem getest, hij vond hem toen goed en heeft er niks van gemerkt. Dus hij kan je niks maken, pis hem in ze rechteroog en verkracht ze vader en hij zal je nooit meer lastigvallen.
pi_93776247
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2011 17:05 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:

[..]

hij heeft hem getest, hij vond hem toen goed en heeft er niks van gemerkt. Dus hij kan je niks maken, pis hem in ze rechteroog en verkracht ze vader en hij zal je nooit meer lastigvallen.
Ben jij nieuw in dit topic?
-referral verwijderd-
  maandag 7 maart 2011 @ 23:28:47 #283
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_93796935
Hierbij nog wat mailtjes van de koper:

PS3 staat nu een half uurtje aan en hij is op de grond.
Eerste 10min heel rustig daarna begint het lawaai. Probleem niet opgelost.
Wat nu? Je mag mij bellen zodat je het zelf kan horen .. .....

Jammer dat het zo gelopen is. Als Sony geen oplossing heeft voor jou, dan wil ik toch graag mijn geld terug. Ik hoop dat Sony wel een oplossing heeft.
Als ik ps3 opstart komt het geluid overeen met het geluid wat ik bij jou heb gehoord. Het probleem is nu dat op het moment van het gamen zelf het geluid toeneemt en erger wordt (hoog zoemend geluid).
Ik heb diverse games uitgeprobeerd, maar dit maakt geen verschil.
Ik vind het ergens wel een beetje jammer dat de onlangs uitgevoerde reparaties achterwege zijn gelaten, maar dit terzijde.
Ik wacht op jouw reactie mbt de status van Sony.

Ho ho wacht eens even; dus jij wist wel degelijk dat er iets niet goed was, daarom heb je het laten repareren.
1 ik wist niks van de reparaties tot jij dit zelf vermeldde ...
2 Geluid bij jou was normaal ps3 geluid, dat heb ik je nog gezegd. Wat ik nu heb is totaal anders vergeleken met het geluid bij jou.
Ik probeer hier een oplossing te zoeken, bv door jou Contact op te laten nemen met Sony, maar tot nu toe zonder succes.
Dus er blijft 1 oplossing over dat ik dadelijk jouw PS3 terug bereng en dat ik mijn geld terug krijg.
Wanneer/hoelaat komt het jou uit?

Laten we even beschaafd oplossen, jij krijgt je PS3 en ik krijg mijn geld terug.

Dees komt van mij:
In de advertentie stond dat de playstation lawaai maakt na enige tijd wanneer je op HDMI speelt. En ik heb het ook nog eens gezegt. Dus je wist ervan af, je kunt nu niet ineens terugkrabbelen en de koop ongedaan maken.

En de koper weer:
Het is duidelijk dat de PS3 niet naar behoren funcioneerd. Bij deze vraag ik het nog èèn keer beleefd. Wanneer kunnen wij spoedig afspreken om dit recht te zetten

Het is zo mooi he, copy en paste, maar je moet een ding begrijpen; als ik het wist dat de PS3 was gerepareerd dan had ik het nooit van je gekocht.
En wat versta je onder de defenitie van: wel wat lawaai??? Wat ik nu heb is net een stofzuiger!
...., Ik probeerde heel netjes op te lossen, maar jij bent niet eerlijk tegen mij. Je had het mij moeten vertellen over de reperatie.
Je krijgt hem terug en verkoop het aan ander.
PS. Bel mij om af te handelen. .....

Nu reageer ik er niet meer op dat gezeik :(
Ik ben geen echte Turk
  maandag 7 maart 2011 @ 23:34:08 #284
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_93797223
Goedzo!! En morgen komt die gozer bij je langs en geeft je moeder jouw geld terug aan die gozer en heb jij een kapotte PS3 terug! TOP!
  maandag 7 maart 2011 @ 23:36:06 #285
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_93797318
Dus eigenlijk probeer je aan iedereen een kapotte PS3 te slijten en kom je hier stoer lopen doen.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  maandag 7 maart 2011 @ 23:43:59 #286
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_93797702
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:36 schreef The_Dean het volgende:
Dus eigenlijk probeer je aan iedereen een kapotte PS3 te slijten en kom je hier stoer lopen doen.
Je hebt helemaal gelijk
Ik ben geen echte Turk
  maandag 7 maart 2011 @ 23:44:09 #287
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_93797707
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Goedzo!! En morgen komt die gozer bij je langs en geeft je moeder jouw geld terug aan die gozer en heb jij een kapotte PS3 terug! TOP!
Dat zal wel niet.
Ik ben geen echte Turk
pi_93798156
Parel van een topic! :D
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:24:33 #289
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_93799298

+
"Van mijn moeder moest ik het geld teruggeven"

En jij bent 18? Wat een moederskindje zonder ballen :'). Ha. Ha. Hahahaha. Flikker op kankertroll :r
pi_93799595
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef mytroen het volgende:
Ik heb zondag mijn playstation 3 op internet te koop aangeboden op speurders en marktplaats Voor ¤250.
Die zelfde avond kreeg ik al reactie van een koper die er ¤210 voor wou geven. Hiermee ben ik akkoord gegaan en de koper is die avond langs gekomen en heeft de playstation mogen testen.
Na het testen bleek de koper tevreden.
Doordat er geen HDMI kabel bij zat wilde de koper er ¤200,- voor geven ik ging hiermee akkoord.
De volgende dag kreeg ik omstreeks 16:00 uur een sms dat de fan veel lawaai zou maken.
Dit was voor mij een raadsel want dat heb ik nog niet meegemaakt.
Nu is mijn idee dat de koper door misschien het vervoer oid de fan van de playstation stuk heeft gemaakt, nu wil de koper de playstation terug komen brengen en ook wil hij z'n geld terug.
Ik ga natuurlijk niet een kapote playstation terug kopen. Koper blijft maar aangeven het product terug te willen brengen.
Wat kan ik hier aan doen???
Ik heb een soortgelijk verhaal.
Man koopt bij mij een PS3 60gb fat, werkt perfect, krijg er 150euro voor.
Na 3 weken kreeg ik een mailtje dat hij er opeens mee ophield en hij wilde dat het gerepareerd werd op mijn kosten en dat ik anders gezeik zou krijgen...
Hij zegt dat hij met Sony had gebeld en die zeiden dat ik er misschien een NEP 220V snoer bij gaf..... hoe achterlijk is dat..
pi_93802668
Te weinig koelpasta? Er hoort juist weinig op. Hoe minder hoe beter.
En je moet het cpu/gpu vlak goed schoonmaken, liefst met alcohol, als je er nieuwe koelpasta op doet anders maak je het nog 3x zo erg. En ook nog de garantie weg.
Maar mijn advies is:

Hij lost het probleem wel op.
pi_93802951
Daarom geef je zoiets gewoon een keer cadeau aan iemand met kinderen o.i.d. i.p.v. het te verkopen op een paupermarkt, dat bespaart je zoveel gezeik :')

En in before the 300 post lock, mooi topic.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_93805054
Maar ts ik vind het ook niet eerlijk van je dat je niet bij hebt gezegd dat er een reparatie was uitgevoerd door jezelf :')
-referral verwijderd-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:33:46 #294
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93805279
Dit is echt een popcorn topic geworden zeg :D

TS is gonna get his ass kicked.
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
pi_93805512

dit topic krijgt respect op hyves :')
-referral verwijderd-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:45:39 #296
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93805552
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:43 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]

dit topic krijgt respect op hyves :')
En de TS krijgt dalijk klappen op zn smoel.

TS, ga je je Polo ook verkopen? _O-

VW zijn slecht auto's
pi_93805593
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:45 schreef Kilt-Lifter het volgende:

[..]

En de TS krijgt dalijk klappen op zn smoel.

TS, ga je je Polo ook verkopen? _O-

VW zijn slecht auto's
Die repareert TS zelf wel voor 10 euro want er zat heul weinig olie in :( dat staafje was maar tot het puntje vol!! :( volgieten dat ding daar ligt het aan :(
-referral verwijderd-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:48:33 #298
333835 Kilt-Lifter
Back in the game.
pi_93805620
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef vanBinsberge het volgende:

[..]

Die repareert TS zelf wel voor 10 euro want er zat heul weinig olie in :( dat staafje was maar tot het puntje vol!! :( volgieten dat ding daar ligt het aan :(
:D :D ^O^
pi_93805685
Geweldig topic _O_.

Het is al vaker gezegd maar deze koper heeft gewoon pech en je moet de Playstation niet terug te nemen. Je hebt duidelijk vermeld (hopelijk in de advertentie?) dat het ding een defect heeft en daarmee heb je aan je plicht als particuliere verkoper voldaan. Koper kan hoog of laag springen maar het recht staat gewoon aan jou kant of je moet iets hebben gezegd over garantie, maar dat zou wel heel dom zijn.

Gewoon negeren dus en die 180 euro zo snel mogelijk uitgeven *O*
Get it and Bet it
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:22:22 #300
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_93808200
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef SteveBudin het volgende:
Geweldig topic _O_.

Het is al vaker gezegd maar deze koper heeft gewoon pech en je moet de Playstation niet terug te nemen. Je hebt duidelijk vermeld (hopelijk in de advertentie?) dat het ding een defect heeft en daarmee heb je aan je plicht als particuliere verkoper voldaan. Koper kan hoog of laag springen maar het recht staat gewoon aan jou kant of je moet iets hebben gezegd over garantie, maar dat zou wel heel dom zijn.

Gewoon negeren dus en die 180 euro zo snel mogelijk uitgeven *O*
Stond idd in de advertentie dat de fan lawaai maakt na een half uurtje.
Ik ben geen echte Turk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')