Zaterdag avond was ik op stap in de Rodenburg waar ik met mijn volkswagen POLO naartoe ben gereden. De vw deed raar want als ik ik gaspendaal intrapte ging mijn motor heel veel toeren maken terwijl ik 120 km/h reed. Bij de rodenburg aangekomen had de auto dit verschijnsel nog steeds maargoed, toch maar gaan feesten in de Rodenburg.
Toen ik naar huis reed ging alles ineens vlekkloos in de auto en dacht dat het probleem verholpen was. MAAR toen ik moest stoppen bij een stoplicht en bij het groen worden van het licht weg wou rijden kwam ik geen milimeter meer van mijn plek.
Toen hebben we de auto noodgedwongen naar een nabijgelegen parkeerplaats moeten duwen, hierbij heb ik de gevarenlichten geactiveerd.
De auto heb ik toen veilig en wel geparkeerd in een parkeervak en de ANWB gebeld, deze waren binnen 20 minuten ter plaatsen (hier wel mijn complimenten voor). Na een onderzoek van ±5 minuten kwam de tot nu toe beste man tot de conlusie dat mijn koppeling er helemaal af lag. Hier baalde ik natuurlijk als een stekker van.
Maargoed de auto werdt netjes naar de garage gesleept en geparkeerd. Maar de beste man had geen tijd om mij even naar huis te rijden terwijl ik THUIS hulp van de ANWB heb. Dit tot grote frustratie.
Nu maar wachten totdat mijn auto gerepareerd is.