quote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef Schalks. het volgende:
Laat je auto repareren bij garage Liekendiek
Ik reed 120 in de 5de versnellingquote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef WitteRidder het volgende:
ts vergeet te schakelen en rijdt 120 in zijn 3
Dit was bij de volkwagen transporter van mijn oom ook het geval. en zo zijn er meerdere mensen die problemen hebben met Volkswagenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Lithia het volgende:
Één auto zit te kutten en de hele merk is slecht. Kom toch op man, je had gewoon pech.
En zo zijn er ook meerdere mensen dat geen problemen hebben met Volkswagen. Je punt?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef mytroen het volgende:
[..]
Dit was bij de volkwagen transporter van mijn oom ook het geval. en zo zijn er meerdere mensen die problemen hebben met Volkswagen
dat zijn er minder dan mensen die er wel problemen mee hebben.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
En zo zijn er ook meerdere mensen dat geen problemen hebben met Volkswagen. Je punt?
Heb je daar een bron van? Want ik dacht dat je alleen uit ervaring spreekt.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef mytroen het volgende:
[..]
dat zijn er minder dan mensen die er wel problemen mee hebben.
Ik als auto expert kan je vertellen dat audi van volkswagen is beetje dom dusquote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef mytroen het volgende:
[..]
Audi's daarin tegen zijn wel goede auto's
Dat inderdaad. Of je auto fatsoenlijk leren bedienen zodat je je koppeling niet helemaal oprookt.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef Tinos85 het volgende:
Moet je je auto maar normaal onderhouden. Prutser
Inderdaad, praktisch familie van elkaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:47 schreef amenth het volgende:
[..]
Ik als auto expert kan je vertellen dat audi van volkswagen is beetje dom dus
Er rijden dan ook een stuk minder Audi's dan Volkswagens op 's Neerlands wegen. Dus dat is een beetje een kromme vergelijking. Waarschijnlijk lag het aan het feit dat je de enige Polo hebt gekocht met een gaspendaal. Al de goede Polo's hebben een gaspedaal.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef mytroen het volgende:
[..]
Audi's daarin tegen zijn wel goede auto's
HA HA HAquote:Op maandag 7 februari 2011 00:48 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Er rijden dan ook een stuk minder Audi's dan Volkswagens op 's Neerlands wegen. Dus dat is een beetje een kromme vergelijking. Waarschijnlijk lag het aan het feit dat je de enige Polo hebt gekocht met een gaspendaal. Al de goede Polo's hebben een gaspedaal.
Toch is het een verschil van merkquote:Op maandag 7 februari 2011 00:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Inderdaad, praktisch familie van elkaar.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef Grielen het volgende:
Hoe oud is je Polo?
Als hij 6 jaar oud is snap ik je klacht, maar als hij al meer dan 15 jaar afgeragd is door beginnende bestuurders of dames op leeftijd had je maar een andere auto moeten kopen.
Ik kan hierover helaas niks vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:47 schreef bas-beest het volgende:
Ga trouwens ook eens opzoeken wat die thuishulp van de ANWB inhoudt...
Waar blijft jouw bron?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:50 schreef mytroen het volgende:
[..]
Toch is het een verschil van merk
Overtuigend zeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik moet de bronnen geheim houden.
3.500 km per jaar is wel erg weinig. Het is geen Ferrariquote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef mytroen het volgende:
[..]
14 jaar oud met 50.000km op de teller en ja alles klopte:)
Je lacht wel maar je vindt het niet leuk . . . Je gaat me toch niet vertellen dat je het pas zaterdagavond opviel dat de koppeling niet meer lekker reageerde?quote:
Ik had dit wel eerder maar niet zo erg als de zaterdag avond.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:54 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je lacht wel maar je vindt het niet leuk . . . Je gaat me toch niet vertellen dat je het pas zaterdagavond opviel dat de koppeling niet meer lekker reageerde?
Dit. Doe dit alleen met een auto die het kan hebbenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef amenth het volgende:
Even serieus, ben je niet toevallig een beginnend bestuurder die gewoon regelmatig even doortrekt tot de 80 in z'n 2? Zo kom ik ze regelmatig tegen bij mij op de garage, en kijken ze zo van nee hoor doe ik nooit terwijl je ziet dat ze liegen omdat papa er naast staat die van niks weet. Verder drift je ook veel enzo zeker?Moet wel zeggen dat versleten koppelingsplaten een lekkere geur kunnen afgeven, moet eecht een parfum van komen.
Hij is 13 jaar lang van mijn omaatje geweest:Dquote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
3.500 km per jaar is wel erg weinig. Het is geen Ferrari
wat heeft doortrekken in zn 2 tot 80 er nou mee te maken? graag uitleg AUTOMONTEURquote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef amenth het volgende:
Even serieus, ben je niet toevallig een beginnend bestuurder die gewoon regelmatig even doortrekt tot de 80 in z'n 2? Zo kom ik ze regelmatig tegen bij mij op de garage, en kijken ze zo van nee hoor doe ik nooit terwijl je ziet dat ze liegen omdat papa er naast staat die van niks weet. Verder drift je ook veel enzo zeker?Moet wel zeggen dat versleten koppelingsplaten een lekkere geur kunnen afgeven, moet eecht een parfum van komen.
VW ken dus blijkbaar niet tegen sneeuw.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dit. Doe dit alleen met een auto die het kan hebben
Dat is dus je probleem. Koop nooit een auto van een oud vrouwtje. Grote kans dat ze de koppeling nooit goed intrapte bij het schakelen en de auto nooit even doortrok (moet ook heel af en toe wel eens gebeuren ja).quote:Op maandag 7 februari 2011 00:56 schreef mytroen het volgende:
[..]
Hij is 13 jaar lang van mijn omaatje geweest:D
Extra veel frictie extra veel slijtage enzo.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:57 schreef mytroen het volgende:
[..]
wat heeft doortrekken in zn 2 tot 80 er nou mee te maken? graag uitleg AUTOMONTEUR
Misschien kan ik mijn geld terug krijgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat is dus je probleem. Koop nooit een auto van een oud vrouwtje. Grote kans dat ze de koppeling nooit goed intrapte bij het schakelen en de auto nooit even doortrok (moet ook heel af en toe wel eens gebeuren ja).
Of je trekt je les, hou je oma te vriend, en koop een betere wagenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:59 schreef mytroen het volgende:
[..]
Misschien kan ik mijn geld terug krijgen.
maar wel af en toe doortrekken???quote:Op maandag 7 februari 2011 00:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat is dus je probleem. Koop nooit een auto van een oud vrouwtje. Grote kans dat ze de koppeling nooit goed intrapte bij het schakelen en de auto nooit even doortrok (moet ook heel af en toe wel eens gebeuren ja).
[..]
Extra veel frictie extra veel slijtage enzo.
en een parum van koppeling? WTFquote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef amenth het volgende:
Om de 100 km eventjes 5000 toeren in zijn 3 kan soms goed zijn. Niet constant natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:00 schreef mytroen het volgende:
[..]
maar wel af en toe doortrekken???
Nog nooit je koppeling geroken? Ik ben er persoonlijk geen voorstander van, het ruikt smeriger dan je remmen.quote:
Ik doe dit nog niet eens om de 100km misschien 1x per tankbeurt = ±500kmquote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Om de 100 km eventjes 5000 toeren in zijn 3 kan soms goed zijn. Niet constant natuurlijk.
Ik heb het 1x geroken het is net of je puur ziekte binnen krijgt.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Om de 100 km eventjes 5000 toeren in zijn 3 kan soms goed zijn. Niet constant natuurlijk.
[..]
Nog nooit je koppeling geroken? Ik ben er persoonlijk geen voorstander van, het ruikt smeriger dan je remmen.
Daar ben je dan ook helemaal vrij in om zelf te kiezen wanneer je het doet. Ik doe het bij ieder stoplicht of kruising.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik doe dit nog niet eens om de 100km misschien 1x per tankbeurt = ±500km
Dus daaraan zou het niet moeten liggen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook helemaal vrij in om zelf te kiezen wanneer je het doet. Ik doe het bij ieder stoplicht of kruising.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |