quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:24 schreef jeoff het volgende:
Er zijn nog wel meer beperkingen voor Apple producten. Zo wil ons bedrijf apps gaan ontwikkelen voor de Ipad, maar dan moet je eerst een developper license kopen (ok daar kan ik nog inkomen) maar vervolgens leveren ze die developper tools alleen voor Imac, en dus niet voor bijv. Linux.
Ook lopen bepaalde web apps niet op de web browser van de Ipad omdat die problemen heeft met het tonen van bepaalde scroll bars binnen web paginas. We lopen tegen de ene na de andere beperking op. Een andere web browser installeren kan ook al niet!
Als je al een verglijking wil stellen met auto's dan rijden jullie in een ferrari met een snelheidsbeperker erop waardoor die niet harder kan dan 120 KM/Uur en je kunt hem ook niet opvoeren.
Android gebruikers daarentegen rijden in Porche's waarmee ze zo hard kunnen rijden als ze willen zonder beperkingen van de fabrikant en allerlei uitbreidingen toevoegen zonder problemen.
Jouw collega's moeten heroverwegen wat voor product ze willen waken met welk apparaat voor wat voor gebruikers.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:26 schreef jeoff het volgende:
[..]
Hele sterke argumenten
En om maar even in jouw krachttermen te reageren: Als je met onze developpers zou praten zou je binnen 5 minuten weer terugrennen naar je mamma.. zo ga nu maar weer lekker op je Iphone spelen
Het werkt echt prima op FOK! met invoervelden die te klein zijn voor de tekst.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Even serieus, wil je op een 10" schermpje met vingerbediening gaan scrollen *in* een webpagina? Dat vinden ze gebruiksvriendelijk en handig?Natuurlijk kan een iPad dat niet, dat zou ontzettend priegelig en onhandig werken. Ik snap niet dat je dat überhaupt verwacht.
Het kan gewoon hoor, je kan gewoon met 2 vingers scrollen binnen een frame of div. Maar zijn developers weten dat blijkbaar niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Jouw collega's moeten heroverwegen wat voor product ze willen waken met welk apparaat voor wat voor gebruikers.
Even serieus, wil je op een 10" schermpje met vingerbediening gaan scrollen *in* een webpagina? Dat vinden ze gebruiksvriendelijk en handig?Natuurlijk kan een iPad dat niet, dat zou ontzettend priegelig en onhandig werken. Ik snap niet dat je dat überhaupt verwacht.
Om even een autometafoor erbij te pakken, ik ga ook niet klagen dat een Suzuki Alto niet met trekhaak geleverd wordt, simpelweg omdat je een debiel bent als je een caravan wil trekken met een Alto.
Dan heeft hij iets aangeklikt wat niet zou moeten, ik herhaal: ik heb geen credit card gegevens ingevoerd maar ik heb wel al vele apps gekocht en gedownload. En velen met mij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik stond er naast omdat hij er niet uitkwam. Hij kon echt NIET verder zonder zijn gegevens in te vullen. Ik lul echt niet.
Klopt, maar hij zei ook dat hij het vervelend vond dat ze verplicht waren dat in te bouwen i.p.v. met scrollbars te werken, dus ze wisten het wel. Ik snap gewoon niet waarom je met scrollbars wil werken als je een apparaat hebt wat enkel met vingers te bedienen is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het kan gewoon hoor, je kan gewoon met 2 vingers scrollen binnen een frame of div. Maar zijn developers weten dat blijkbaar niet.
Dit is correct en teven juist. Scrollbars in een webpagina zijn sowieso butjequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het kan gewoon hoor, je kan gewoon met 2 vingers scrollen binnen een frame of div. Maar zijn developers weten dat blijkbaar niet.
Je wordt alleen beperkt door de iPad als je nog in 2002 leeft en graag websites met Flash en pseudo-inline frames wilt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef n8n het volgende:
[..]
Dit is correct en teven juist. Scrollbars in een webpagina zijn sowieso butje
Eens. Ik word ook gek van al die programma's. Daar heb ik mijn computer toch niet voor gekocht? Om programma's te draaien? En je hebt ze tegenwoordig voor alles nodig! Wil ik even een website bekijken? Programma nodig. Wil ik muziek afspelen? Programma nodig. Zelfs om even op een mailtje te reageren heb ik een programma nodig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:53 schreef jeoff het volgende:
Wat is dat toch voor een rot bedrijf met hun veel te dure producten waarvoor je ook nog perse een draak van een programma als Itunes moet gebruiken.
MBP is wel van heel veel betere kwaliteit van andere laptops uit dat segment.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:48 schreef Zuivelkoe het volgende:
Macbook pro halen, opdat ik mij kan identificeren met die lekkere hockeysletjes in de UB
Het feest kan beginnen, want Brapi is binnen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Eens. Ik word ook gek van al die programma's. Daar heb ik mijn computer toch niet voor gekocht? Om programma's te draaien? En je hebt ze tegenwoordig voor alles nodig! Wil ik even een website bekijken? Programma nodig. Wil ik muziek afspelen? Programma nodig. Zelfs om even op een mailtje te reageren heb ik een programma nodig!
Nou ik weet het wel, mijn volgende computer blijft lekker leeg, ZONDER programma's. Zoals het hoort!
quote:
Lekker alternatief proberen te zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:30 schreef Phreakingout het volgende:
Apple is gewoon voor paupers.. Klote apparaten.
Oké het werkt wel ok enzo, maarja die hype eromheen is gewoon gaar, ik wil daar niet aan mee werken. En het feit dat je overal iTunes voor nodig hebt.
Heb liever een klein netbook'je dan een iPad, ook wordt mijn volgende telefoon weer lekker een Android device.
Blijf jij lekker een Fan Boy danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Lekker alternatief proberen te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |