quote:
Het is nog even wachten op Reptorabi.quote:
QFTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef NJ het volgende:
iTunes is ruk, maar wacht maar tot je die iPad gebruikt. Dan is die ene keer in de week syncen met iTunes geen enkel probleem meer..
Met Androids heb je geen enkel ander programma nodig om ze ook zonder problemen te gebruiken..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef NJ het volgende:
iTunes is ruk, maar wacht maar tot je die iPad gebruikt. Dan is die ene keer in de week syncen met iTunes geen enkel probleem meer..
Dat klopt. En nu?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:59 schreef jeoff het volgende:
[..]
Met de Androids heb je geen enkel ander programma nodig om ze ook zonder problemen te gebruiken..
Nee, z'n baas wint. Die heeft namelijk alle voordelen van z'n iPad, terwijl randzaken als opstarten en onderhoud bij de TS liggen.quote:
Omdat de baas geen tijd heeft en mij vroeg om het apparaat te verkennen om hem daarna kort uit te leggen hoe het werkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:01 schreef Hiya het volgende:
Waarom zit je met je tengels aan je baas z'n nieuwe speeltje?
Het is een fucking iPad. M'n buurmeisje van drie heeft geen uitleg nodig om te weten hoe dat ding werkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:04 schreef jeoff het volgende:
[..]
Omdat de baas geen tijd heeft en mij vroeg om het apparaat te verkennen om hem daarna kort uit te leggen hoe het werkt.
jaja klagen over Apple maar ondertussen een iPhone hebben...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:53 schreef jeoff het volgende:
Ik krijg net een Ipad binnen voor mijn baas.. stap één van de quick guide is natuurlijk weer : Download en installeer Itunes. Zonder Itunes gaat het ding nog niet eens aan!!
Wat is dat toch voor een rot bedrijf met hun veel te dure producten waarvoor je ook nog perse een draak van een programma als Itunes moet gebruiken. En dan kun je muziek etc. ook nog maar met één PC syncen anders loop je tegen problemen aan.
Echt Apple begint meer en meer op een ergere versie van Microsoft te lijken.
Gelukkig zal Android de markt binnen afzienbare tijd helemaal overnemen en zullen de Apple fanboys moeten toegeven dat Apple achterblijft bij de open source markt.
De klacht moge duidelijk zijn!
Iphone? Ik heb een HTC!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:06 schreef rubje het volgende:
[..]
jaja klagen over Apple maar ondertussen een iPhone hebben...![]()
![]()
FAIL
Android zien als open-sourcequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:53 schreef jeoff het volgende:
Ik krijg net een Ipad binnen voor mijn baas.. stap één van de quick guide is natuurlijk weer : Download en installeer Itunes. Zonder Itunes gaat het ding nog niet eens aan!!
Wat is dat toch voor een rot bedrijf met hun veel te dure producten waarvoor je ook nog perse een draak van een programma als Itunes moet gebruiken. En dan kun je muziek etc. ook nog maar met één PC syncen anders loop je tegen problemen aan.
Echt Apple begint meer en meer op een ergere versie van Microsoft te lijken.
Gelukkig zal Android de markt binnen afzienbare tijd helemaal overnemen en zullen de Apple fanboys moeten toegeven dat Apple achterblijft bij de open source markt.
De klacht moge duidelijk zijn!
Was je windows PC nog niet snel genoeg dan, mijn Macbook werkt gewoon, hoef ik niks aan aanpassenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef pipojansen het volgende:
ik heb gisteren mijn pc weer eens een boost gegeven. 6 gieg werkgeheugen. nieuw bordje. nieuw kastje. nieuwe voeding. ik was 200 euro kwijt.
niet het nieuwste van het nieuwste natuurlijk, maar gewoon a-merken zoals GEIL en OCZ modxstream-pro en een kastje van RECOM Powerstation en een moederbordje van gigabyte.
Zalman voeding van 600 watt was doodgegaan. nu heb ik er een van 700 watt.
Android is an open-source software stack for mobile devices, and a corresponding open-source project led by Google.quote:
Tja gezeik komt ergens vandaan niet? Gefrustreerde gebruikers zijn veelal de schuld van slechte systemen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:07 schreef Wootism het volgende:
Zou leuk zijn als dit topic voor de verandering eens stilletjes doodbloed!![]()
Altijd maar dat gezeik over Apple...
Jij speelt mp3's af met VLC?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef Jackson5 het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met iTunes?
Windows Media Player![]()
WinAmp![]()
De rest![]()
VLC
Mijn laptop met Ubuntu ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was je windows PC nog niet snel genoeg dan, mijn Macbook werkt gewoon, hoef ik niks aan aanpassen![]()
Binnen 15 sec opgestart FTW!
Ja zo ken ik nog tig voorbeelden; vriend van mij zijn moederbord had kuren; Hij kon voor 800 euro een nieuw moederbord aanschaffenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was je windows PC nog niet snel genoeg dan, mijn Macbook werkt gewoon, hoef ik niks aan aanpassen![]()
Binnen 15 sec opgestart FTW!
De mensen die zeiken zijn juist degene die het niet gebruiken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja gezeik komt ergens vandaan niet? Gefrustreerde gebruikers zijn veelal de schuld van slechte systemen...
Ik snap je gehele post nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja gezeik komt ergens vandaan niet? Gefrustreerde gebruikers zijn veelal de schuld van slechte systemen...
Maar vergelijk het eens met vijf jaar geleden; toen waren de apple gebruikers in de minderheid en waren zij enorm aan het zeiken op Microsoft; die rollen lijken te zijn omgedraaid, of in ieder geval nu is apple de grote boosdoener...
En ik kan ze geen ongelijk geven; Apple is toch wel de grootste in het gebruikers te verplichten bepaalde software te gebruiken en het toepassen van censuur...
oja, dit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja zo ken ik nog tig voorbeelden; vriend van mij zijn moederbord had kuren; Hij kon voor 800 euro een nieuw moederbord aanschaffen
Ondanks dat ik weinig tot niets met Apple heb, is die iPad wel geniaal. Heb hem zelf niet maar een paar kennissen wel. En dat ding is ergens toch wel baas.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef NJ het volgende:
En iedereen in de trein maar vragen, is het nou nuttig zo'n ipad? Ja tuurlijk, daardoor zit ik nu lekker op mijn ipad te surfen en jij zit je te vervelen en aan mij te vragen of hij nuttig isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ondanks dat ik weinig tot niets met Apple heb, is die iPad wel geniaal. Heb hem zelf niet maar een paar kennissen wel. En dat ding is ergens toch wel baas.
Hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
En iedereen in de trein maar vragen, is het nou nuttig zo'n ipad? Ja tuurlijk, daardoor zit ik nu lekker op mijn ipad te surfen en jij zit je te vervelen en aan mij te vragen of hij nuttig is
En buiten dat, mensen met genoeg geld die zullen echt niet denken van tja... een mac is wel duur laat ik maar gewoon een desktop pc kopen. Scheelt iets van 600/700 euro. Je gaat toch ook niet van je Bugati-aankoop afzien omdat het in vergelijk te duur is t.o.v. een Lamborghini.
heheh lol. android probeerd een iOS te zijn. ze kopieeren ongeveer ales wat apple maakt en 9 van de 10x falen ze er hard in.quote:Gelukkig zal Android de markt binnen afzienbare tijd helemaal overnemen...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heheh lol. android probeerd een iOS te zijn. ze kopieeren ongeveer ales wat apple maakt en 9 van de 10x falen ze er hard in.
is er een neurd die dit kan beantwoorden hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef vanBinsberge het volgende:
Kun je niet gewoon een pc in elkaar zetten en daar een mac van maken dan? Of op een ¤600 laptop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
hackinthos.com geloof ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
is er een neurd die dit kan beantwoorden hier
Dat vraag ik me nog af. Je ziet op mijn studie echt een enorme opkomst van Macbooks.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Logisch dat een Macbook te duur is voor de gemiddelde student.
Hier staat het allemaal uitgelegd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Stufie JWZquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nog af. Je ziet op mijn studie echt een enorme opkomst van Macbooks.
[..]
Hier staat het allemaal uitgelegd.
Ja maar je vergelijking gaat niet op; een pc kan in feite (bijna) hetzelfde als een Mac. Voor de ene gebruiker is de pc beter, voor de andere de Mac. Het grootste verschil zit hem niet in wat ie kan, maar wat je ervoor betaald.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
En iedereen in de trein maar vragen, is het nou nuttig zo'n ipad? Ja tuurlijk, daardoor zit ik nu lekker op mijn ipad te surfen en jij zit je te vervelen en aan mij te vragen of hij nuttig is
En buiten dat, mensen met genoeg geld die zullen echt niet denken van tja... een mac is wel duur laat ik maar gewoon een desktop pc kopen. Scheelt iets van 600/700 euro. Je gaat toch ook niet van je Bugati-aankoop afzien omdat het in vergelijk te duur is t.o.v. een Lamborghini.
Logisch dat een Macbook te duur is voor de gemiddelde student.
Ik ben geen neurd.. Maar ik kan wel iets uitleggen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Mac OS is makkelijker te begrijpen dan Windows voor een leek/ iemand die nog nooit een computer heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja maar je vergelijking gaat niet op; een pc kan in feite (bijna) hetzelfde als een Mac. Voor de ene gebruiker is de pc beter, voor de andere de Mac. Het grootste verschil zit hem niet in wat ie kan, maar wat je ervoor betaald.
Het grote verschil zit hem in de gebruikservaring.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja maar je vergelijking gaat niet op; een pc kan in feite (bijna) hetzelfde als een Mac. Voor de ene gebruiker is de pc beter, voor de andere de Mac. Het grootste verschil zit hem niet in wat ie kan, maar wat je ervoor betaald.
Het komt ook vaak voor dat eigenaren van Apple computers zich verheven gaan voelen boven mensen die dat niet hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Jackson5 het volgende:
Mensen haten Apple-product-bezitters net zo hard als dat er iemand met een Ferrari naast je komt staan bij een rood stoplicht. Waarom toch? Alleen voor dat prijsverschil van 500/750 euro?
Als je het niet wilt hebben, koop het dan gewoon niet.
Het enige Apple product dat ik enigzins overpriced zou kunnen vinden, is de macbook, de andere producten zijn het geld dubbel en dwars waard.
Haha stereotype Apple-hater.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het komt ook vaak voor dat eigenaren van Apple computers zich verheven gaan voelen boven mensen die dat niet hebben.
Apple computers zijn vaak ook beter door de koppelverkoop van hardware en software.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het komt ook vaak voor dat eigenaren van Apple computers zich verheven gaan voelen boven mensen die dat niet hebben.
Apple-hater, je kan ook nooit iets zeggen of je krijgt 'apple-hater' naar je hoofd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:59 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Haha stereotype Apple-hater.Waarom dan?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha wutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Apple computers zijn vaak ook beter door de koppelverkoop van hardware en software.
Ik snap alleen niet dat er geen maatregelen tegen getroffen worden. Microsoft zou kapot gemaakt worden door de EU als zij bijvoorbeeld alleen nog maar Dell computers uitrusten met hun OS.
Waarom zou een apple computer bezitter over zichzelf gaan speculeren dat hij zichzelf wel eens verheven zou kunnen voelen boven normale desktop gebruikers?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Apple-hater, je kan ook nooit iets zeggen of je krijgt 'apple-hater' naar je hoofd.![]()
Ik heb zelf een macbook en ik heb een PC, beide voor andere doeleinden.
Dat komt natuurlijk ook van twee kanten. Ook in dit topic zie je mensen die nog nooit een mac hebben aangeraakt afgeven op de prijs. Als je vervolgens uitlegt waarom jij persoonlijk die hogere prijs waard vindt, dan komt user drie roepen dat je een fanboy bent. Wat veel mensen ook zijn, want je kan veel zeggen van Apple, maar de software werkt zoals het zou moeten. Dat ervaar ik elke dag met m'n iPad en iPhone. En dat is niet iets waar mensen die geen Apple hebben naar kijken, die voeren discussie op specs (prijs, componenten).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik voel me zeker niet verheven en ik snap niet waarom mensen dat wel zouden doen afgaande op wat voor soort computer ze gebruiken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Waarom zou een apple computer bezitter over zichzelf gaan speculeren dat hij zichzelf wel eens verheven zou kunnen voelen boven normale desktop gebruikers?
Ja klopt, het is allemaal behoorlijk zwart-wit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook van twee kanten. Ook in dit topic zie je mensen die nog nooit een mac hebben aangeraakt afgeven op de prijs. Als je vervolgens uitlegt waarom jij persoonlijk die hogere prijs waard vindt, dan komt user drie roepen dat je een fanboy bent. Wat veel mensen ook zijn, want je kan veel zeggen van Apple, maar de software werkt zoals het zou moeten. Dat ervaar ik elke dag met m'n iPad en iPhone. En dat is niet iets waar mensen die geen Apple hebben naar kijken, die voeren discussie op specs (prijs, componenten).
Apple bezitters die zich verheven voelen daar heb ik in dat geval dan wel een hekel aan. Ik heb een iPad, en ja die hoeft echt niet iedereen te zien hoor. Gebruik hem niet zoveel in het openbaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik voel me zeker niet verheven en ik snap niet waarom mensen dat wel zouden doen afgaande op wat voor soort computer ze gebruiken.
Ik zou de discussie graag in de richting van koppelverkoop schoppen. Dat is namelijk de reden dat OS X zo goed werkt met de hardware.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook van twee kanten. Ook in dit topic zie je mensen die nog nooit een mac hebben aangeraakt afgeven op de prijs. Als je vervolgens uitlegt waarom jij persoonlijk die hogere prijs waard vindt, dan komt user drie roepen dat je een fanboy bent. Wat veel mensen ook zijn, want je kan veel zeggen van Apple, maar de software werkt zoals het zou moeten. Dat ervaar ik elke dag met m'n iPad en iPhone. En dat is niet iets waar mensen die geen Apple hebben naar kijken, die voeren discussie op specs (prijs, componenten).
Op wat voor manier is dat een hypothese?quote:
Die zijn erbij ja, van die fanatiekelingen die al overtuigd zijn. Een 'discussie' met dat soort mensen loopt altijd nergens op uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:07 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Apple bezitters die zich verheven voelen daar heb ik in dat geval dan wel een hekel aan. Ik heb een iPad, en ja die hoeft echt niet iedereen te zien hoor. Gebruik hem niet zoveel in het openbaar.
zucht...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef Wootism het volgende:
[..]
Op wat voor manier is dat een hypothese?
iets met verschillende generatie ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is een fucking iPad. M'n buurmeisje van drie heeft geen uitleg nodig om te weten hoe dat ding werkt.
Je had niks gezegd over overkopen. Anyways...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:10 schreef Dartanion het volgende:
[..]
zucht...
Stel.. Hypothetisch.. Microsoft koopt Dell op.. En besluiten vanaf die dag dat alleen op Dell computers Windows mag draaien. Alle andere hardware wordt niet ondersteund/ geweerd. Vanaf dat moment krijgen ze een hoop boetes van o.a. de EU en is de wereld te klein.
Als Apple dat doet, kraait er geen haan naar. Dat Mac OS alleen op Apple computers werkt is geen probleem. Dat er allerlei software wordt verplicht om met Apple producten te kunnen werken, is geen probleem. Maar als Microsoft er alleen al over zou denken dan zou Nelie van de hoogste toren blazen.
Windows moet tegenwoordig andere browsers meeleveren met de installatie dan hun eigen IE. Dat is iets wat hen opgelegd is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je had niks gezegd over overkopen. Anyways...
Het feit dat Apple gestart is met koppelverkoop, en nooit anders heeft gedaan, maakt het bedrijf dat betreft immuun voor die betreffende EU-regels. Elke extra feature die Apple haar gebruikers geeft, zoals het ondersteunen van Windows, maakt het bedrijf alleen maar geliefder.
Logisch dat dat andersom natuurlijk niet werkt.
MS had/heeft de grootste marktsaandeel. apple is en blijft stug vanaf het begin. mensen moeten zich aanpassen naar hun. en niet anders om. en op 1 of andere manier werkt dat al tijden heel goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Windows moet tegenwoordig andere browsers meeleveren met de installatie dan hun eigen IE. Dat is iets wat hen opgelegd is.
Niemand die eist van Apple dat naast Safari ook andere webbrowser geinstalleerd kunnen worden de eerste keer dat je OS X opstart?
Daar heb je gelijk in. Al kan ik mij wel herinneren dat hier al een keer een zaak over geweest is, dat er bij de installatie van OSX een keuze gemaakt moet kunnen worden. Verder niks mee over gehoord.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Windows moet tegenwoordig andere browsers meeleveren met de installatie dan hun eigen IE. Dat is iets wat hen opgelegd is.
Niemand die eist van Apple dat naast Safari ook andere webbrowser geinstalleerd kunnen worden de eerste keer dat je OS X opstart?
Niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
MS had/heeft de grootste marktsaandeel. apple is en blijft stug vanaf het begin. mensen moeten zich aanpassen naar hun. en niet anders om. en op 1 of andere manier werkt dat al tijden heel goed.
De eerste twee zijn nieuw voor mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Al kan ik mij wel herinneren dat hier al een keer een zaak over geweest is, dat er bij de installatie van OSX een keuze gemaakt moet kunnen worden. Verder niks mee over gehoord.
Daarentegen geeft Apple zijn mobiele gebruikers bij de eerste keer opstarten wel de mogelijkheid tot het kiezen van de zoekmachine en staat Google niet meer als default. Ondanks dat dit geen producten van Apple zijn denken ze wel mee met de gebruikers.
Ik denk dat het hele koppelverkoop wordt gezien als onderdeel van het product, en het na al die jaren nog moeilijk is om hier een speld tussen te krijgen.
Pics van je buurme... oh, wacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is een fucking iPad. M'n buurmeisje van drie heeft geen uitleg nodig om te weten hoe dat ding werkt.
nja apple kan luisteren naar hun klanten. maar toch hebben ze er schijt aan. weet nog wel dat die mac air kwam. heel de wereld werd pshyco toen er bekend werd dat er geen cd/dvd speler in zat. apple gaf geen neuk en die melden alleen dat optische disks een bejaard opslag middel is. en waar ze nu hoog waarschijnlijk nog gelijk in gaan krijgen ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Als er een bedrijf is dat goed naar de klanten luistert is het Apple wel. Aan de andere kant moeten deze klanten zich ook weer aanpassen aan Apple zelf. Het komt van twee kanten, vandaar dat het al lang zo goed gaat.
Jammer dat ze geen daad bij het woord voegden door hun OS op een USB-stick mee te leveren met nieuwe computers.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja apple kan luisteren naar hun klanten. maar toch hebben ze er schijt aan. weet nog wel dat die mac air kwam. heel de wereld werd pshyco toen er bekend werd dat er geen cd/dvd speler in zat. apple gaf geen neuk en die melden alleen dat optische disks een bejaard opslag middel is. en waar ze nu hoog waarschijnlijk nog gelijk in gaan krijgen ook.
Hmmm?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:41 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen daad bij het woord voegden door hun OS op een USB-stick mee te leveren met nieuwe computers.
bij n air krijg je een usb sticky hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:41 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen daad bij het woord voegden door hun OS op een USB-stick mee te leveren met nieuwe computers.
Applequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmm?
http://www.gogadgetnews.c(...)r-install-usb-drive/
Daar hebben ze wel degelijk naar geluisterd. Niet veel later kwam dit ding op de markt:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja apple kan luisteren naar hun klanten. maar toch hebben ze er schijt aan. weet nog wel dat die mac air kwam. heel de wereld werd pshyco toen er bekend werd dat er geen cd/dvd speler in zat. apple gaf geen neuk en die melden alleen dat optische disks een bejaard opslag middel is. en waar ze nu hoog waarschijnlijk nog gelijk in gaan krijgen ook.
Werk in een electronicazaak en maak wel vaker duurdere reparaties mee van windowslaptopsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja zo ken ik nog tig voorbeelden; vriend van mij zijn moederbord had kuren; Hij kon voor 800 euro een nieuw moederbord aanschaffen
Jouw conclusie klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef drunk_on_shadows het volgende:
het enige apple product dat ik heb is de ipod, en die vertoont nu al loze mankementen. Een reden voor mij om niet nog meer apple te kopen als de software niet eens goed werkt. Mijnes gaat dus steeds zomaar op pauze en dat is erg irritant en daar betaal je dan ook nog eens 4 keer zo veel voor.
Ik vind het prima als apple een nieuw product wil gaan maken, maar het was wel handig geweest als niet mac gebruikers daar geen hinder van zouden ondervinden.
Die macgebruikers sturen altijd zooi door die je niet kan openen. zoals adressen en word bestanden en dat schiet echt voor geen meter op.
Apple is te duur, werkt niet en sluit niet aan op andere systemen. Maar dat is mijn conclusie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |