'pak maar alvast in jonguh'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef jugler het volgende:
lol alex kvdw, krijgt vast uitleg over z'n situatie
Oh jammer ik ben niet leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van DM's met leuke mannen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's niet vreemd dat zijn de spelregels.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef muzas het volgende:
Zou het wel vreemd vinden als 'ridder prima' mag blijven.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net zoals die titel van Alex isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed begrepenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef Little_Lunatic het volgende:
Okay ik was even weg, maar ik begrijp dat philip het goed had geraden maar de bewoners hierover niet mogen praten ?
Dat tweede.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's niet vreemd dat zijn de spelregels.
Of bedoel je dat je het vreemd vindt als hij er niet uitgestemd wordt?
Correct.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef Little_Lunatic het volgende:
Okay ik was even weg, maar ik begrijp dat philip het goed had geraden maar de bewoners hierover niet mogen praten ?
Niet overdrijven het moest hem ook wel bijna in de mond worden gelegd. hij heeft alleen die blauwe vaas heel goed gedaan en gekoppeld aan Alex maar ik kan me herinneren dat hij na het zwaard volledig van het goede spoor af was.quote:
Het is verboden te praten over de confrontatie tussen Alex en Philip tot na het avond eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |