abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:40:53 #176
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93528588
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:39 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Je papegaait wel erg hard achter de stoere VVD-ers aan. Goed geluisterd hoor..

Echt liberaal bijvoorbeeld. De VVD is niet liberaal

Belastingen omlaag, hypotheekrenteaftrek en zo veel mogelijk andere subsidies afbouwen.
1e kamer opheffen (lobbyclubje)
Staatsschuld terugbrengen
arbeidsmarkt liberaliseren
pensioenleeftijd verhogen of jongeren zelf laten sparen voor een pensioen.
Dat is gewoon VVD met een iets progressiever sausje, waar doe je dan moeilijk over? Klinkt mij wat in de oren als D'66, als je toch zulke dingen wenst.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:41:20 #177
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93528595
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:39 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Je papegaait wel erg hard achter de stoere VVD-ers aan. Goed geluisterd hoor..

Echt liberaal bijvoorbeeld. De VVD is niet liberaal

Belastingen omlaag, hypotheekrenteaftrek en zo veel mogelijk andere subsidies afbouwen.
1e kamer opheffen (lobbyclubje)
Staatsschuld terugbrengen
arbeidsmarkt liberaliseren
pensioenleeftijd verhogen of jongeren zelf laten sparen voor een pensioen.
Allemaal kernpunten m.u.v. de HRA, welke ook wel zal sneuvelen onder de VVD.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_93528625
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:32 schreef eriksd het volgende:

[..]

Groenlinks loopt overal te klagen dat er niet in natuur gebouwd mag worden, SP-PvdA doen niets aan bezuinigen, D66 zwabbert alle kanten op, CDA doet helemaal niets, PVV is overal tegen, blijft de VVD over.
De VVD doet helemaal niets voor de jongeren. Deze anti liberale partij wil alles bij het oude laten en vooral bezuinigen op de zwakken in de samenleving. Als ze echt willen bezuinigen dan schaffen ze bijvoorbeeld de hypotheekrente aftrek af, zo'n marktverstorende werking moet een liberaal toch een doorn in het oog zijn? Maar niets van dit alles.... VVD'ers zijn zelf niet bereid een offer te brengen, bezuinigen betekend gewoon dat je de zwakken in de samenleving meer afneemt en de lage en middeninkomens opzadelt met lastenverzwaring zodat de top of the food chain zijn schranspartij kan voortzetten :{
Gaat de VVD maatregelen nemen die pijn doen in de portemonnee van de topinkomens? Gaat de VVD de staatsschuld terug brengen? Gaat de VVD iets doen voor de studenten? Gaat de VVD iets doen aan de woningmarkt? Gaat de VVD iets doen om de als maar stijgende zorgkosten onder controle te brengen? Nee.... de VVD doet niets van dit alles... wat ze wel doen zijn bordjes langs de snelweg vervangen _O-
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:43:07 #179
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93528647
Zelden zo'n verongelijkt stukje onzin gezien, zou mijn god niet weten waar te beginnen met het afschieten van overduidelijke doelwitten.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:43:44 #180
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93528664
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:40 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat is gewoon VVD met een iets progressiever sausje, waar doe je dan moeilijk over? Klinkt mij wat in de oren als D'66, als je toch zulke dingen wenst.
hahaha VVD kots... de DSB bank clan _O- _O- _O-

Daar zal ik nooit op stemmen..... Als die narcistische lobbymannetjes.
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:45:30 #181
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93528702
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:43 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

hahaha VVD kots... de DSB bank clan _O- _O- _O-

Daar zal ik nooit op stemmen..... Als die narcistische lobbymannetjes.
Och, en jij denkt dat een jongerenpartij straks geen leuke baantjes in de wacht zal slepen voor zichzelf, of jij denkt dat andere partijen op dit moment dat ook niet doen?

Noem ze maar op, van Balkenende tot Bos tot Zalm tot Rutte. Als je om die reden geen keuze gaat maken voor de VVD blijf dan maar helemaal thuis.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93528712
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:41 schreef eriksd het volgende:

[..]

Allemaal kernpunten m.u.v. de HRA, welke ook wel zal sneuvelen onder de VVD.
Nee.... zeker niet. De VVD wil de HRA in stand houden, pensioensparen in eigen beheer wil men ook niet... de VVD lobby vriendjes uit de financiele sector zullen dat nooit accepteren. Vergeet niet dat de VVD vooral een partij is die de belangen van de rijken behartigt. Als de VVD beweerd dat iets in het belang van iedereen is moet je zeer achterdochtig worden. Uiteraard wil de VVD de belastingen verlagen..... uiteraard wel met behoud van de HRA :')
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:47:52 #183
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93528769
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nee.... zeker niet. De VVD wil de HRA in stand houden, pensioensparen in eigen beheer wil men ook niet... de VVD lobby vriendjes uit de financiele sector zullen dat nooit accepteren. Vergeet niet dat de VVD vooral een partij is die de belangen van de rijken behartigt. Als de VVD beweerd dat iets in het belang van iedereen is moet je zeer achterdochtig worden. Uiteraard wil de VVD de belastingen verlagen..... uiteraard wel met behoud van de HRA :')
De HRA moet ook behouden worden, de mensen die binnen die sector vallen op dit moment kan je gewoon niet een enorme financiële klap geven zoals jij wenst te doen. Je zet effectief enorme groepen mensen hun huizen uit, sinds wanneer is het dakloos maken van mensen wel sociaal?

Ja, het overkomt jou niet dus dan is het geen probleem, en die mensen waren rijk, dus boeten zullen ze. Ik geef de VVD groot gelijk niet te luisteren naar dit soort populisme.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:48:20 #184
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93528781
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:42 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De VVD doet helemaal niets voor de jongeren. Deze anti liberale partij wil alles bij het oude laten en vooral bezuinigen op de zwakken in de samenleving. Als ze echt willen bezuinigen dan schaffen ze bijvoorbeeld de hypotheekrente aftrek af, zo'n marktverstorende werking moet een liberaal toch een doorn in het oog zijn? Maar niets van dit alles.... VVD'ers zijn zelf niet bereid een offer te brengen, bezuinigen betekend gewoon dat je de zwakken in de samenleving meer afneemt en de lage en middeninkomens opzadelt met lastenverzwaring zodat de top of the food chain zijn schranspartij kan voortzetten :{
Gaat de VVD maatregelen nemen die pijn doen in de portemonnee van de topinkomens? Gaat de VVD de staatsschuld terug brengen? Gaat de VVD iets doen voor de studenten? Gaat de VVD iets doen aan de woningmarkt? Gaat de VVD iets doen om de als maar stijgende zorgkosten onder controle te brengen? Nee.... de VVD doet niets van dit alles... wat ze wel doen zijn bordjes langs de snelweg vervangen _O-
Ik ben helemaal voor afschaffing van de HRA, VVD heeft zich uit electoraal motief echter ingegraven. Verdient niet de schoonheidsprijs inderdaad. Dan de lastenverzwaring voor de lage en middeninkomens; prima mijns inziens. Met name voorstellen om bij een bijstandsuitkering naar het gezinsinkomen te kijken vind ik helemaal top. Geen overbodige subsidies.

Pijn in de portemonnee van de topinkomens is er al genoeg met een tarief van 52%, OZB enz. Het is altijd meer, meer en meer. Nivelleren is net zo min in het belang van jongeren.

Dat je met droge ogen zegt dat de VVD niets aan de staatsschuld doet vind ik echt dom. Ik ken geen partij die daar meer aan doet.

Verder is je post innerlijk tegenstrijdig; je klaagt over harde maatregelen aan de onder en middenkant, en vervolgens dat er niets gedaan wordt aan zorgkosten, terwijl juist dit kabinet die ter hand neemt, wat gezien het feit dat lage inkomens nou eenmaal meer kosten (brengen minder in het laatje) verhoudingsgewijs harder bij hun terechtkomen.

Voor de rest heb je niet echt een idee waar je over praat, gok ik.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:48:24 #185
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93528783
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Och, en jij denkt dat een jongerenpartij straks geen leuke baantjes in de wacht zal slepen voor zichzelf, of jij denkt dat andere partijen op dit moment dat ook niet doen?

Noem ze maar op, van Balkenende tot Bos tot Zalm tot Rutte. Als je om die reden geen keuze gaat maken voor de VVD blijf dan maar helemaal thuis.
De VVD is een conservatieve partij voor rijke 55+ers. Kortzichtig en slecht voor Nederland
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:49:04 #186
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93528799
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:48 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

De VVD is een conservatieve partij voor rijke 55+ers. Kortzichtig en slecht voor Nederland
En alles aan de linkerkant heeft als uitgangspunt de allerzwaksten, de zieligheidsindustrie. Ik weet wel welke kant ik liever zie als uitgangspunt.
Bis bis bis
pi_93528809
Het enige wat de VVD doet is hakken met de botte bijl en maatregelen nemen om het plebs te plezieren. Neem bijvoorbeeld de bezuinigingen op subsidies. In principe niks mis mee, ware het niet dat het kabinet ondoordacht te werk gaat. Er is geen sprake van een visie, maar men heeft een rode markeerstift gepakt en een bedrag op de begroting doorgestreept. Dan de BTW-verhoging voor kunst en cultuur. Symboolpolitiek, enkel bedoeld om Henk en Ingrid te paaien. Het levert immers geen reet op.

Nee, we moeten onze vingers aflikken bij een verhoging van de max snelheid, de versoepeling van het rookverbod en de aanstelling van 500 animal cops. Intussen worden broodnodige besluiten naar voren geschoven met als gevolg dat de babyboomers worden ontzien. Bedankt rechts.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_93528840
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:45 schreef Voorschrift het volgende:

Precies... zie tegenwoordig nog maar eens een integere politicus te vinden, ze zijn er praktisch niet. Allemaal hebben ze zich laten corrumperen, daarom moet er een verlicht despoot opstaan die afrekent met het huidige stelsel w/
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:50:32 #189
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93528842
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef eriksd het volgende:

[..]

En alles aan de linkerkant heeft als uitgangspunt de allerzwaksten, de zieligheidsindustrie. Ik weet wel welke kant ik liever zie als uitgangspunt.
Dat is ook waar. Zij lobbyen ook.

Niet zo vreemd dat er veel mensen op een (idiote) protestpartij gaan stemmen. Ik ga emigreren naar Noorwegen of Zweden. Dat lijkt mij de beste oplossing.
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:50:39 #190
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93528847
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Uhm, men kan dankzij de VVD allang als ondernemer doormiddel van banksparen belastingvrij pensioen opbouwen. Dankzij de VVD zijn lijfrentes nu ook bij een bank onder te brengen. Enzovoorts.

En gezien het niveau van je post vraag ik mij af; waar baseer jij eigen je stem wel op? Blauwe ogen ofzo?
Bis bis bis
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:52:44 #191
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93528914
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:48 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Nee, jouw post is kortzichtig en slecht voor Nederland, ook al zijn het voornamelijk rijke 55+'ers ze hebben wel de visie die nodig is dit land op de rails te krijgen, maar blijkbaar omdat ze rijk zijn en oud zijn kunnen ze dit land al niet meer helpen.

Ze dragen het land letterlijk op hun schouders, maar jij zet ze weg als kortzichtig. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:57:13 #192
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93529025
Even een goede post uit een ander topic citeren:

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:19 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ik ben al tijden geen student meer, maar ik snap gewoon niet hoe VVD en CDA politici met droge ogen kunnen beweren dat ze een kenniseconomie willen en dan vervolgens de kwaliteit van het onderwijs afbreken. Ik wil graag dat mijn kind straks nog een fatsoenlijke opleiding krijgt en niet naar het buitenland hoeft uit te wijken daarvoor. En ik ben er van overtuigd dat een kenniseconomie de beste keuze is om te zorgen dat wij in de toekomst nog enige vorm van welvaart hebben. Kennis is namelijk duur, en daarmee kunnen wij er dus voor zorgen dat we een kleinere productieve bevolking nog voldoende kunnen verdienen als land om onszelf te kunnen onderhouden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:57:24 #193
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93529030
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, jouw post is kortzichtig en slecht voor Nederland, ook al zijn het voornamelijk rijke 55+'ers ze hebben wel de visie die nodig is dit land op de rails te krijgen, maar blijkbaar omdat ze rijk zijn en oud zijn kunnen ze dit land al niet meer helpen.

Ze dragen het land letterlijk op hun schouders, maar jij zet ze weg als kortzichtig. :')
Ik ben niet links/rechts. Ik luister naar iedereen en lees heel erg veel.

Jij lijkt als een schaap achter de VVD aan te hollen, je preekt precies zo al die VVDers op TV.
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:59:58 #194
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93529094
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:57 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Ik ben niet links/rechts. Ik luister naar iedereen en lees heel erg veel.

Jij lijkt als een schaap achter de VVD aan te hollen, je preekt precies zo al die VVDers op TV.
In dat geval lees je verkeerde media, of nog niet genoeg, of je begrijpt gewoon bar weinig van landsbestuur. Voorstellen doen voor een jongerenpartij en dan de VVD wegzetten spreekt namelijk niet echt in je voordeel qua inhoudelijke kennis van zaken.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93529119
Gisteren een leuke discussie met iemand over een tegenstem. Job Cohen stond een paar maanden geleden op een studentbijeenkomst een verhaaltje te houden over hoe slecht het kabinet wel niet is. Dat 3000 euro collegegeld na 2 jaar langer studeren echt niet kan. Maar wat hij even vergeet te vertellen is dat zijn eigen partij pleitte voor het geheel afschaffen van de studiefinanciering, voor verhogen van het collegegeld, en een leenstelsel in wil stellen (o.a. hier meer info: http://www.studned.nl/341(...)g-studiefinanciering)

Lekker hypocriet, wees dan eerlijk en zeg dat je eigen partij het nog veel erger wil maken. En zo weer een potentiele PvdA stemmer geholpen met een betere keuze maken :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:02:06 #196
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93529147
Oh, ze wilden zelf het rugzakje voor speciaal onderwijs afschaffen, toen noemde men het gedurfd. Nu doet het kabinet exact hetzelfde en is het opeens in en inslecht.

PvdA :')
Bis bis bis
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:02:17 #197
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93529152
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

In dat geval lees je verkeerde media, of nog niet genoeg, of je begrijpt gewoon bar weinig van landsbestuur. Voorstellen doen voor een jongerenpartij en dan de VVD wegzetten spreekt namelijk niet echt in je voordeel qua inhoudelijke kennis van zaken.
Dat vind jij, Jij denkt alles beter te weten. Wat dat betreft ben je typisch VVD.

Elsevier lees ik ook hoor ;-)
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:03:39 #198
337044 Brigada_Proletariata
Vsego Avant Garde!
pi_93529181

Zo, zij hebben er weer een stem bij.
Every time you shut your eyes they`ve got you where they want you...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:04:04 #199
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93529195
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:02 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Dat vind jij, Jij denkt alles beter te weten. Wat dat betreft ben je typisch VVD.

Elsevier lees ik ook hoor ;-)
De Elsevier preekt ook niet altijd de waarheid, maar dan nog snap ik niet waarom of jouw oplossing ligt in een nog niet opgerichte nieuwe partij voor jongeren? :?

Volgens mij zit Nederland daar helemaal niet op te wachten, op een stel onervaren 20'ers en 30'ers die pretenderen een land te kunnen runnen. Ik heb het dan liever in handen van een stel ex-professionals.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:07:22 #200
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_93529289
Wat een losers op Twitter zeg:

quote:
@@PVVbasher
Aanwijzing voor alle #PVV-stemmers: u stemt voor de coalitie. Dus op het stembiljet de #PVV, de #VVD EN het #CDA aankruisen! BELANGRIJK!!!!
Helaas veel retweets, maar niet doen uiteraard. Evenmin als het toevoegen van namen aan het stembiljet. Je stem zal anders ongeldig worden verklaard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')