Ga dan beter meteen naar Stalkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Gillingham het volgende:
![]()
Het is bijna zo ver. Als ie me niet bevalt stap ik over op Stalker.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jazz is voor mij zowat de enige muziekvorm waarmee het, ondanks verwoede pogingen, echt op geen enkele manier wil klikken. Filmische jazz dus ook niet.
Er zijn nog wel muziekgenres die ik niet moet, maar die vind ik niet meteen de naam muziekgenre waardigquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
Rachel McAdams en Ryan Gosling in the Notebook. Gosling: Half Nelson en Blue Valentine. McAdams: Mean Girls en Red Eye.
quote:Ben Affleck en Jennifer Garner in Daredevil. Affleck: The Town en Good Will Hunting. Garner: Ghosts of Girlfriends past en 13 going on 30.
quote:Johnny Depp en Winona Ryder in Edward Scissorhands. Depp: Blow en Secret Window. Ryder: Black Swan en Heathers.
Prime niet volgens IMDBquote:Brad Pitt en Gwyneth Paltrow in Se7en. Pitt: Benjamin Button en 12 Monkeys. Paltrow: Prime? en Shakespeare in Love
quote:Susan Sarandon en Tim Robbins in Bull Durham. Sarandon: Thelma en Louise en Dead Man Walking. Robbins: Shawshank Redemption en Jacobs' Ladder
Ja, daar zit de 10e bijquote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef Asap het volgende:
Will Smith (Bad Boys, I-Robot) --> Jada Pinkett Smith (Matrix Revolutions, Scream 2), samen in Ali
Owen Wilson (Shanghai Knights, Shanghai Noon) --> Kate Hudson (Fools Gold, How to lose a guy in 10 days), samen in You, Me and Dupree
Jennifer Garner (Valentine's day, Elektra) --> Ben Affleck (Paycheck, Smokin Aces), samen in Daredevil
Was nog bezig...
Februariquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Nog uit het vorige topic:
[..]6
[..]7
[..]
8
[..]
Prime niet volgens IMDB
[..]9
[..]
Ja, daar zit de 10e bij
Asap +1
Moet dit nou bij maart of bij februari?
Billy Crystal klopt en ik zoek iemand die samen met Billy Crystal aanwezig was ...niet echt uhm in levenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Februari
En Billy Crystal (8 keer?) en Whoopi Goldberg (vier keer)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij had as van iemand meegenomenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:38 schreef Sands het volgende:
Billy Crystal klopt en ik zoek iemand die samen met Billy Crystal aanwezig was ...niet echt uhm in leven![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef wyccie het volgende:
Damn, krijg ik hier twee niet-mainstreamkansen om slim over te komen, mis ik de vragen gewoon omdat ik moest vergaderen!Of iemand op scherm ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hij had as van iemand meegenomenJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja Bob Hope,nu nog het aantal keer dat hij de oscars heeft gehost (hij is recordhouder)quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, Bob Hope?
Ik heb het wel gelezen in het FOK!-verslag.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef Gillingham het volgende:
Daar kunnen we wat mee.
- Barry Lyndon
- Network? 1976
- Zabriskie Point? 1970
- Zerkalo
- De Vierde Man? 1983
- Picknick at Hanging Rock?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef Gillingham het volgende:
The French Connection? Close but no cigar
All the President's Men? 1976
High and Low? 1963
Dog Day Afternoon
Salo?
Suspiria? 1977
Nog vier te gaan dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef Gillingham het volgende:
Soldaat van Oranje? 1977
The Passenger?
Nog 3.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef Gillingham het volgende:
French Connection II?
Kagemusha? 1980
Nog 2.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef Gillingham het volgende:
Patton? 1970
One Flew over the Cuckoos Nest?
Nog 1.quote:
Was ook wel een lullige binnenkopper (is dat een woord?) geweest.quote:
Tja.quote:
Die had ik eerlijk gezegd over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef Gillingham het volgende:
Part of the game...
Had dan Spielberg erbij gezet...
Men wil geen standaard vraag meer... dus dan doe ik er gewoon wat langer overquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:02 schreef Doff het volgende:
Sorry hoor, maar een vraag kan zo even op het juiste moment worden beantwoord, maar het stellen van een vraag duurt ineens weer langer dan een half uur. Typerend.
Titels goed, jaar niet....quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef Gillingham het volgende:
1994: Jurassic Park en Schindler's List
1993 kloptquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:10 schreef Asap het volgende:
1993 voor hierboven
1981 Raider of the Lost Ark en ET?
2000 A.I. en Minority Report?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef Gillingham het volgende:
2002 Minority Report en Catch Me if You Can?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Doff het volgende:
Jurassic Park II: The Lost World en Amistad?
Indiana Jones and the Last Crusadeen ET?
Nog een jaartal en 1 film uit hetzelfde jaar als The last Crusadequote:
Eerder vandaag was jaws nog uit 1975quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef Dopekoe het volgende:
En ook zonder dreyfuss want die werd opgegeten in jaws
quote:
FireFox1 +1quote:
quote:Stop callin' me an MTV girl... whatever that means.
Robby87 +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |