quote:Op maandag 28 februari 2011 12:51 schreef Doff het volgende:
Welke acteur/actrice heeft een oeuvre op zijn/haar naam staan die op IMDb een gemiddelde van 8.50 scoren?
Nu niet meer.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef wyccie het volgende:
De link in de laatste post leidt naar hetzelfde topic.
The Curse of the Jade Scorpion
Melinda & Melinda
Everything you wanted to know about sex but were afraid to ask
Bullets over Broadway
Bananas
Celebrity
Sleeper
laat maar
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
Volgens mij Waste Land bij Documentary
Sorry, ik bedoelde gewoon de 2 docu's, lange en korte. Heb de vraag iets duidelijker gemaakt.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
live action short of animated short?
Documentary was volgens mij Inside Job.
Yep, live action.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
God of Love was kortfilm, niet?
Ja, jij toch?quote:
Ik ook, en vanavond ben ik ook alles al weer kwijt.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef Dopekoe het volgende:
Ik had het vanochtend nog allemaal gelezen voor mijn oscar vraag maar ben het nu alweer helemaal kwijt
quote:
Nee. Wat onder het grijze vak staat heeft niks met de oscarliedjes te maken, het is wel toevallig bijna exact het antwoord dat ik zoek (winnende docu-short).quote:Op maandag 28 februari 2011 15:43 schreef Dopekoe het volgende:
Randy Newman, Belong to me ?
Das iig een oscarwinnend liedje van dit jaar maar of je die bedoelt
Heb m'n bron ff nagekeken maar die link zie ik niet hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. Wat onder het grijze vak staat heeft niks met de oscarliedjes te maken, het is wel toevallig bijna exact het antwoord dat ik zoek (winnende docu-short).
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef Dopekoe het volgende:
Heb m'n bron ff nagekeken maar die link zie ik niet hoor
-edit-quote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef Dopekoe het volgende:
hE
[..]
Heb m'n bron ff nagekeken maar die link zie ik niet hoor
Ja nu zie ik hem ookquote:Op maandag 28 februari 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
-edit-
Toch wel, jeetje wat ver gezocht.
Het antwoord staat er bijna letterlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
-edit-
Toch wel, jeetje wat ver gezocht.
tombolofan +1quote:
Dat is 1quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef wyccie het volgende:
Hackers en Girl, Interrupted - Angelina Jolie - Mr. and Mrs. Smith - Brad Pitt - Se7en en Seven years in Tibet
Hmm... de betreffende film vind ik lastig, anders had ik er nog wel twee met Brad Pitt kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
10 is wel wat veel.quote:
Als het te lastig wordt verlaag ik hem welquote:
Yepquote:Moulin Rouge en Australia - Nicole Kidman - zaten ze samen in Far and Away ? - Tom Cruise - Magnolia en Vanilla Sky
Eh neequote:
3quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef wyccie het volgende:
Legally Blonde en Pleasantville - Reese Witherspoon - Cruel Intentions - Ryan Philippe - I know what you did last summer en The Way of the Gun
Pushing Tin is goed maar Apollo13 niet volgens mij?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef wyccie het volgende:
Hell's Kitchen en Tombraider - Angelina Jolie- Pushing Tin (is dat 'm?) - Billy Bob Thornton - Sling Blade en uhhmm... Apollo 13?
Namen zijn een onderdeel van de vraag, dus initialen tel ik niet meequote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Mainport het volgende:
Vanilla Sky, Volver - PC en JB in V en C in Barcelona - NCFOM en Biutiful
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef YellowBlacks het volgende:
Gigli - Jennifer Lopez en Ben Afflick
En nog iedere acteur 2 filmsquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Doff het volgende:
Jennifer Aniston en Vince Vaugh in het afschuwelijke, superslechte The Break-Up. Ulgh.
Shit, wat slecht. Ik kan gewoon even niet op een andere film met BBT komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Pushing Tin is goed maar Apollo13 niet volgens mij?
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, wat slecht. Ik kan gewoon even niet op een andere film met BBT komen.
Echt schandalig. Ik weet de film, zie de filmposter zo voor me, de scènes met Keira en die tekeningen.....maar de titel schiet me niet te binnen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef tombolafan het volgende:
Een film met o.a. hugh grant, keira knightly , bill nighy...
Noem ik er nog wel eentje voor jequote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, wat slecht. Ik kan gewoon even niet op een andere film met BBT komen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Naomi Watts (Mulholland Dr. en Stay) Heath Ledger (The Dark Knight en Brokeback Mountain) in Ned Kelly
Mission to Mars heeft ze niet in gespeeld volgens IMDB?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Keanu Reeves (Speed en Point Break) en Carrie Ann Moss (Mission to Mars en Memento) in The Matrix
Nog 5quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Noem ik er nog wel eentje voor jeFaster
Weet ik het.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van wie niet?
Zo, zij heeft echt veel sproeten. Zie ik nu pas op die foto.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
Rachel McAdams en Ryan Gosling in the Notebook. Gosling: Half Nelson en Blue Valentine. McAdams: Mean Girls en Red Eye.
quote:Ben Affleck en Jennifer Garner in Daredevil. Affleck: The Town en Good Will Hunting. Garner: Ghosts of Girlfriends past en 13 going on 30.
quote:Johnny Depp en Winona Ryder in Edward Scissorhands. Depp: Blow en Secret Window. Ryder: Black Swan en Heathers.
Prime niet volgens IMDBquote:Brad Pitt en Gwyneth Paltrow in Se7en. Pitt: Benjamin Button en 12 Monkeys. Paltrow: Prime? en Shakespeare in Love
quote:Susan Sarandon en Tim Robbins in Bull Durham. Sarandon: Thelma en Louise en Dead Man Walking. Robbins: Shawshank Redemption en Jacobs' Ladder
Ja, daar zit de 10e bijquote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef Asap het volgende:
Will Smith (Bad Boys, I-Robot) --> Jada Pinkett Smith (Matrix Revolutions, Scream 2), samen in Ali
Owen Wilson (Shanghai Knights, Shanghai Noon) --> Kate Hudson (Fools Gold, How to lose a guy in 10 days), samen in You, Me and Dupree
Jennifer Garner (Valentine's day, Elektra) --> Ben Affleck (Paycheck, Smokin Aces), samen in Daredevil
Was nog bezig...
Maakt niet uit.quote:
Ik was er ook lang geleden, was lang geleden dat ik iets wist ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Tis trouwens lang geleden dat ik hier was!
Ik ben er bijna dagelijks maar heb al een week niks kunnen beantwoorden. Behalve de Kevin Smith vraag van vrijdag, toen ik net ff weg was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was er ook lang geleden, was lang geleden dat ik iets wist ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |