Weet je wat het ook is, een hoogbegaafde is sowieso sociaal minder goed in contacten en dergelijke. Ze denkt ook wat verder, te ver, na over de consequenties.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ze maakt er iets te veel drama van naar mijn idee,ze is dan in dit spel hoogbegaafd,maar levens ervaring is nog ver te zoeken ben ik bang
zei ze dat? Ik was ff wegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:20 schreef Wopper1 het volgende:
Nu zou ze Maik nomineren... Wat een dom wijf.
gaat meer over reactie van fokkers, me dunkt, over de seksualiteit van de 2quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daarom moet je ook de tijd nemen om elkaar te leren kennen, voor je met elkaar het bed induikt. Daarmee voorkom je dit soort verrassingen. En kom op nou zeg, ze gaan pas sinds enkele dagen intiem met elkaar om. Wanneer moet je je doopceel op tafel gooien dan? Al bij de kennismaking?
ja sharon stijgt weer bij mijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef markvanrinsum het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef Kwaliteit het volgende:
SHARON!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat heeft deze opsomming met hoogbegaafd zijn te maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is, een hoogbegaafde is sowieso sociaal minder goed in contacten en dergelijke. Ze denkt ook wat verder, te ver, na over de consequenties.
Zij duikt het bed in met een man waarvan iedereen, ook haar ouders, weten dat hij bi is. Dat heeft tot gevolg dat haar ouders ontzet zullen zijn en dat de rest van Nederland haar uitlacht. Of althans, dat zal ze kunnen denken.
En dan kan ik me indenken dat je zoiets hebt als 'geef me dan de keuze!' Zeg dan dat je bi bent, dan had ze nog kunnen kiezen om niet met hem te gaan liggen flikflooien.
Het is gewoon behoorlijk lullig.
En het feit dat Maik dan de gevoelens van Mo bagatelliseert ten koste van het spel dat hij wil spelen, maakt het allemaal nog harder.
Van mij mag Maik er dus uit.
Of Servio, want het moge duidelijk zijn dat hij dit feit niet voor niks het huis in heeft geholpen.
DGK bijna niets van gezien, Leek mij te plat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaja, dat is weer eens wat anders dan de kots- kets- en beukpartijen bij die tokkies die in DGK zaten he:?Echt inhoudelijke interactie
Dat kost veel energie hoor..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef RiftNL het volgende:
Waarom gaan ze zo vroeg slapen, ze voeren de hele dag geen moer uit?
Truste man! En neem jij morgen bier mee?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
DGK bijna niets van gezien, Leek mij te plat.
ps vorige x dat ik welterusten zei was dat in mijn voorbeschouwing van de avond. voorbeschouwen doe je naar de toekomst. En deze post was ook nog enigszins sarcastisch bedoelt. But the future is NOW. Bij deze dus wens ik u allen nog veel plezier en voor straks/later een wel te rusten.
Ik ga bij deze duiken.... over 4 en n half uur loopt dat cholera ding weer af![]()
![]()
EENSquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:23 schreef Darklight het volgende:
Eigenlijk is het dus allemaal de schuld van Servio
Dat wordt steeds duidelijker ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:19 schreef gniffie het volgende:
monique beweert dat maik zei: niet huilen dat kost me punten
monique is echt een heel misselijk mens
omdat mo weet dat in die hoek geen zieltjes te winnen zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:25 schreef Day het volgende:
Het valt me op dat Mo geen enkel gesprek mee aangegaan met Aafke hierover. Waarschijnlijk toch, omdat zij het voor hem opnam. Of in ieder geval begreep waarom hij zo gehandeld had.
Zo stelt ze zich ondanks haar 31 jaar ook wel op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:25 schreef Urb het volgende:
Joan die over Mo praat alsof het een onschuldige 12 jarige maagd is.
zelfs sharon die schijnbaar maagd is vind ik niet zo baby achtig doen dan mo en joquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:25 schreef Urb het volgende:
Joan die over Mo praat alsof het een onschuldige 12 jarige maagd is.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:26 schreef Darklight het volgende:
als deze vol is ga ik slapen dus allemaal snel posten
Scherp!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:25 schreef Day het volgende:
Het valt me op dat Mo geen enkel gesprek mee aangegaan met Aafke hierover. Waarschijnlijk toch, omdat zij het voor hem opnam. Of in ieder geval begreep waarom hij zo gehandeld had.
Mens!! Een hand is een handquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is, een hoogbegaafde is sowieso sociaal minder goed in contacten en dergelijke. Ze denkt ook wat verder, te ver, na over de consequenties.
Zij duikt het bed in met een man waarvan iedereen, ook haar ouders, weten dat hij bi is. Dat heeft tot gevolg dat haar ouders ontzet zullen zijn en dat de rest van Nederland haar uitlacht. Of althans, dat zal ze kunnen denken.
En dan kan ik me indenken dat je zoiets hebt als 'geef me dan de keuze!' Zeg dan dat je bi bent, dan had ze nog kunnen kiezen om niet met hem te gaan liggen flikflooien.
En het feit dat Maik dan de gevoelens van Mo bagatelliseert ten koste van het spel dat hij wil spelen, maakt het allemaal nog harder.
Of Servio, want het moge duidelijk zijn dat hij dit feit niet voor niks het huis in heeft geholpen.
Ze zitten twee weken op elkaars lipquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daarom moet je ook de tijd nemen om elkaar te leren kennen, voor je met elkaar het bed induikt. Daarmee voorkom je dit soort verrassingen. En kom op nou zeg, ze gaan pas sinds enkele dagen intiem met elkaar om. Wanneer moet je je doopceel op tafel gooien dan? Al bij de kennismaking?
Maar Alex dan alleen zodat TerrorGuidson zijn intrede maakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:27 schreef gniffie het volgende:
dus nu is het echt maik en alex erin houden, servio eruit
Ik herken in Monique echt geen hoogbegaafde, onderhand begin ik zelfs te vermoeden dat ze zwakzinnig is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef Gia het volgende:
[..]
de misthoorn speaks the truth!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
Ah,,, ga door Sherrun! Ook gewoon doorgaan als Mo binnenkomt.. ze mag best ff een pak slaag met de waarheidstok hebben!
kom je uit een ei ofzo? ik ken niemand die zijn hele levensverhaal al bij iemand neer heeft gelegd voordat ie met iemand het bed induikt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik miste de zin.. vertel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:28 schreef gniffie het volgende:
nice precies op die zin komt monique binnen
ja maar maik vind haar helemaal niet leuk ,zei joannaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:28 schreef gniffie het volgende:
nice precies op die zin komt monique binnen
die zegt wel meerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar maik vind haar helemaal niet leuk ,zei joanna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |