dus dat, respect voor maikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat doet ie toch wel goed dit die Maik
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:00 schreef NotYou het volgende:
Niet het minste beetje sympathie meer voor MoniqueSterker nog, ik vind haar inmiddels een stuk vervelender dan Alex.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:59 schreef DGK-Eric het volgende:
En zo dondert heel Secret Story langzaam uit de kast!
![]()
Ik vond het logo ook al zo roze
Ja stom, had ze lekker fout laten raden, maar hij gaat ervoor dat er eenheid blijft en geen geruzie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom verlult Maik alles nou toch aan Servio?
Het is een clue! Ik zeg het je...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:59 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
zodat Servio niet hoeft te drukken omdat het dus niet het geheim is vanMaikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom verlult Maik alles nou toch aan Servio?
10 minuten geleden zei hij heel wat anders tegen mo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:01 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja stom, had ze lekker fout laten raden, maar hij gaat ervoor dat er eenheid blijft en geen geruzie.
allemaal bi- gevoelens volgens mij ,volgens mij zijn ze daar op geselecteerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:59 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
Dit dus. Monique en Philip.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mij dacht 'heel Nederland' op het moment suprème heel andere dingen dan Monique..
juistemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:02 schreef versabommie het volgende:
Maik meerdere geheimen.. ja dat hebben ze allemaal ...
Het is toch juist de bedoeling dat ze daar WEL op drukken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zodat Servio niet hoeft te drukken omdat het dus niet het geheim is vanMaik
Zou het?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
allemaal bi- begevoelens volgens mij ,volgens mij zijn ze daar op geselecteerd
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als de redactie een heel klein beetje integer is, dan monteren ze dat wel in de juiste proporties.
Toch snap ik wel dat ze het allemaal graag effe eerder had willen weten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:00 schreef NotYou het volgende:
Niet het minste beetje sympathie meer voor MoniqueSterker nog, ik vind haar inmiddels een stuk vervelender dan Alex.
hahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als de redactie een heel klein beetje integer is, dan monteren ze dat wel in de juiste proporties.
en Maik is dus te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is toch juist de bedoeling dat ze daar WEL op drukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |