Zo leer je iemand wel kennen. Ze verwijt Maik wel dat hij het eerder had moeten zeggen. Maar hoe totáál respectloos en gevoelloos naar Maik is het dan, om hier zó mee aan de haal te gaan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:00 schreef NotYou het volgende:
Niet het minste beetje sympathie meer voor MoniqueSterker nog, ik vind haar inmiddels een stuk vervelender dan Alex.
Als Mo dit hoort wordt ze razend gek. Hij heeft dat net nog als reden gegeven om uit de kast te komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Maik is dus te goed voor deze wereld
Nah dat niet denk dat ze gewoon veel heeft meegemaakt vroeger en dat haar ouders haar daarmee niet geholpen hebben vroeger.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo leer je iemand wel kennen. Ze verwijt Maik wel dat hij het eerder had moeten zeggen. Maar hoe totáál respectloos en gevoelloos naar Maik is het dan, om hier zó mee aan de haal te gaan!
Het is een aandachtshoer die zwelgt in haar pathetische zelfmedelijden. Zie haar genieten van de slachtofferrol dan, met haar twee dekentjes en begripvolle toehoorders.
Je kon niet slapen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:05 schreef Inodder het volgende:
Die Mo heeft het gewoon aan zichzelf te danken en dat weet ze best, ze probeert nu zielig over te komen en de schuld op de ander te schuiven.(En waaschijnlijk gelooft ze dat zelf ook nog) Ze zuipt zich klem. Dumpt dr vent voor de eerste de beste kalverliefde zonder dat zie die kent. gunt hem geen tijd om met dit soort openbaringen te komen. Blijkt zoiets uit te komen, zegt hij het netjes zelf tegen dr. (wil eerlijk zijn) en dan is hij de gebten hond.
ik denk het wel ,als ik ze zo een voor een af ga ,ik had dit niet echt verwacht van maik,ik vond hem echt macho macho men ,(niet dat het overigens erg is)quote:
de andere stream is veel interessanter nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
En haar toehoorders lullen d'r ook lekker naar de mond.
Zij heeft ook niks tegen hem gezegd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:04 schreef marky het volgende:
[..]
Toch snap ik wel dat ze het allemaal graag effe eerder had willen weten.
de redactie is van endemol.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nouja... het is net5, geen Talpa
Doe eens even verslaan ;-)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
de andere stream is veel interessanter nu.
ze kennen elkaar net 2 weken leg jij je hele hebben en houden bloot bij je 1ste/ 2de date ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:04 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is op z'n minst wel voorstelbaar. Maar er zo mee aan de haal gaan, kom op zeg.. alsof Maik haar vréselijk heeft bedrogen of zo..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:04 schreef marky het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |