+1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:35 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik heb dr altijd een hekel aan gehad als mensen me zeiden dat ik in de zomer geen tanktop kon dragen omdat ik nog niet groot genoeg was.. fuck dat, als je t lekker vind doe t gewoon.
Netjes! Vrij droog ook, zo op het oogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef Zyzz het volgende:
zoals beloofd zal ik foto's van mn voorkant posten, heb ze net gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mirin brah's?
veel reps weinig gewicht voor een tijdje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:26 schreef robuust89 het volgende:
Iets anders, met benen trainen gaat het minder goed () want ik krijg snel pijn aan mijn knieën. Uiteraard handig om te vermelden dat ik 2 ruwe knieschijven heb, maar aan de andere kant concentreert de pijn zich vooral iets "bovenop" de knie, dus weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Gebeurt voornamelijk met het squatten. Heb geen filmpje, binnenkort doen
Iemand suggesties en/of tips zodat ik wel tof mijn benen kan trainen?
tnxquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Netjes! Vrij droog ook, zo op het oog
leg curl en leg extention misschien? of doet je knie dan ook pijn? anders even langs de fysioquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:26 schreef robuust89 het volgende:
Iets anders, met benen trainen gaat het minder goed () want ik krijg snel pijn aan mijn knieën. Uiteraard handig om te vermelden dat ik 2 ruwe knieschijven heb, maar aan de andere kant concentreert de pijn zich vooral iets "bovenop" de knie, dus weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Gebeurt voornamelijk met het squatten. Heb geen filmpje, binnenkort doen
Iemand suggesties en/of tips zodat ik wel tof mijn benen kan trainen?
1 jaar 8 maanden, eerste jaar wist ik niks van voeding en training af dus ik groeide totaal niet daarna 5 maanden hard getraind en goed gegeten en toen bijna 1.5 maand niks gedaan door tijdgebrek en nu weer vol tegen aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:30 schreef stoeltafel het volgende:
Nice pics, grote borst. Hoe lang train je al? Wil je nog groter?
tripcode?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:26 schreef Spartacus911 het volgende:
vergeet niet een tripcode in je ondertitel te zetten zyzz
zeg nou maar wat een tripcode isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:42 schreef Spartacus911 het volgende:
je vertegenwoordigt zyzz, dus dan moet je wel weten wat een tripcode is
[ afbeelding ]
Net 18 blikjes gehaald in de AH, wat 3 halen 2 betalen dusssssssquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef mtchel112 het volgende:
Net een blikje tonijn in water gegeten, heerlijk!
heb ik ze ook gehaald:pquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:59 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Net 18 blikjes gehaald in de AH, wat 3 halen 2 betalen dusssssss
goede borst. en je sixpack is te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef Zyzz het volgende:
zoals beloofd zal ik foto's van mn voorkant posten, heb ze net gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mirin brah's?
vind mn borst juist mn zwakke punt, en mn buik al helemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:26 schreef ukga het volgende:
[..]
goede borst. en je sixpack is te zien
(bij mij niet helaas)
ga zo door zou ik zeggen
Waarschijnlijk heb je dan gewoon een goede houding bij het deadliften, dan pak je je buik ook goed mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
vind mn borst juist mn zwakke punt, en mn buik al helemaal![]()
train namelijk nooit mn buik
klopt, en met sq train je je buik ook meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:31 schreef tarantism het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dan gewoon een goede houding bij het deadliften, dan pak je je buik ook goed mee.
bij veel oefeningen train je ongemerkt je buik ook mee. sommige gasten van mn sportschool trainen hun buik amper en hebbe toch een redelijke sixpackquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
vind mn borst juist mn zwakke punt, en mn buik al helemaal![]()
train namelijk nooit mn buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |