Ja dan wel, maar wat voor kwark heb je dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:38 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar krijg anders de kwark bijna niet weg en müsli is gezond. Maar in de ochtend kan het wel omdat je energie nodig hebt?
roids zijn idd erg leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk man steriod, hebben mensen het wel eens gebruikt in dit topic?
hangt ervan af hoeveel vetten en eiwitten de rest van jouw schema bevat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef stoeltafel het volgende:
De magere kwark van de ah en vandaag 6 stuks gekocht bij de lidl, scheelt de helft.
Heb nu een kilo noten mix liggen maar hoeveel gram moet ik iedere dag eten, 60 tot 100 gram?
Weet het al, op youtoube stond AAS maar hij gebruike inderdaad synthol.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Als je het verschil niet weet tussen AAS en synthol, post dan gewoon niets...
Met twee shakes bevat mijn schema 210 gram eiwitten en weeg 78 kilo. Doel is cutten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef Zyzz het volgende:
[..]
hangt ervan af hoeveel vetten en eiwitten de rest van jouw schema bevat.
ik doe trouwens dit door de kwark. http://www.xxlnutrition.nl/low-carb-vital-drink-pompje/best-body
zo krijgt het tenmisnte nog een smaak
hij is dan nog dommer dan ik dacht. synthol is focking fag brahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:07 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weet het al, op youtoube stond AAS maar hij gebruike inderdaad synthol.
en hoeveel gram kh?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Met twee shakes bevat mijn schema 210 gram eiwitten en weeg 78 kilo. Doel is cutten.
Verder bevat mijn schema 105 gram vet met 60 gram notenmix dus denk dat 60 gram voldoende is oke?
ik ben rustigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef stoeltafel het volgende:
Doe is rustig jongen, ben nog lerende maar heb je low carb vital besteld, ben benieuwd of het lekker is.
aardbei is lekker vind ikquote:
zon bestandje heb ik al.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:20 schreef Zyzz het volgende:
[..]
aardbei is lekker vind ikcitroen nog nooit op.
maar reken maar uit hoeveel % kh,e en v het is. dan weet je of je genoeg hebt.
of je kan ook een excel bestandje downloaden en daar invullen hoeveel je weegt etc etc en dan krijg je gelijk te zien hoeveel je moet eten met bulke en cutten en dan kun je daar ook invullen wat je eet en komt ook gelijk te staan hoeveel % v, e en kh is
misschien train je teveel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef Agentperry het volgende:
Hmm ik zit al een tijdje met een vraag maar ik vergaat hem altijd te stellen dus bij deze:
Als ik train heb ik altijd alleen spierpijn op bepaalde plekken en andere plekken die ik ook train heb ik nauwelijks last van.
Quads heb ik nooit last van, lats nooit, delts nooit, borst alleen als ik 5 borst oefeningen doe wat mij een overkill leek.
Rug/abs/traps altijd gewoon 1 dag soms 2 maar van mijn hams heb ik altijd 3 dagen last als ik zwaar heb gedeadlift.
Doe ik iets fout dat ik nooit iets voel in mijn quads/pecs maar nauwelijks meer op de wc kan zitten door mijn hams.
wut? 8 uur cardio?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:31 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
zon bestandje heb ik al.
e/k/v = 203/261/105 = 29%/37%/34%
Totaal 2786 kcal en verbruik 3073kca
Nu genoeg over de cijfers en trainen. Volgende week lange cardio sessie van 22 uur tot 6 uur
Ja ziet er beter uit, zou alleen de pullups na de deadlift doen maar dat is persoonlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef Agentperry het volgende:
Workout A: Push
Quadriceps = squat
Chest (General) = bp
Deltoid (Front) = pushpress (vind het persoonlijk fijnere oefening dan mp)
Chest (Upper) = incline db bp
Triceps = dips(weighted)
Abdominal = weighted decline situps
(+cable flies omdat borst achterloopt tov rug)
Workout B: Pull
Back (Lats) = wide grip pullups
Hamstrings = deadlift
Back (General) = bor
Trapezius (Upper) = shrugs
Deltoid (Side) = front row
Biceps = ez bar curl
Obliques = side bends
Calves (General) = ???
Zo dan beter?
Ja ik begin altijd met dl omdat anders mijn onderarmen helemaal kapotje zijn en ik de bb gewoon niet meer vast kan houden. Zelfs als ik begin met dl heb ik dat soms nog wel. Straps een idee of bepaalde grip oefeningen? Of anders gewoon geduldig wachten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:00 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja ziet er beter uit, zou alleen de pullups na de deadlift doen maar dat is persoonlijk
Voor je calves zou ik donkey raise doen.
op dat soort festen zijn altijd genoeg ecto's die wel zonder shirt los gaan. dus ik zou gewoon je shirt uittrekke, hoe dan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:55 schreef Agentperry het volgende:
Hoop dat ik voor defqon nog een paar kilotjes kan pakken, vind mezelf nu nog te dun om shirtless te gaan.
Ja weet ik maar daar wil ik dus niet bij horen. Vind mezelf nu nog te veel na een ecto neigen met 78kg 1.85m.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:53 schreef ukga het volgende:
[..]
op dat soort festen zijn altijd genoeg ecto's die wel zonder shirt los gaan. dus ik zou gewoon je shirt uittrekke, hoe dan ook
Ik heb dr altijd een hekel aan gehad als mensen me zeiden dat ik in de zomer geen tanktop kon dragen omdat ik nog niet groot genoeg was.. fuck dat, als je t lekker vind doe t gewoon.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja weet ik maar daar wil ik dus niet bij horen. Vind mezelf nu nog te veel na een ecto neigen met 78kg 1.85m.
naald in je been rammen, dan haal je paar extra kilo'squote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:55 schreef Agentperry het volgende:
Hoop dat ik voor defqon nog een paar kilotjes kan pakken, vind mezelf nu nog te dun om shirtless te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |