weak username to pics correlationquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef Zyzz het volgende:
zal even wat foto's van mij posten.![]()
laat de kritiek maar komen.![]()
deze is van 21-1-2011
[ afbeelding ]
deze is 6 maanden eerder gemaakt dan de bovenstaande foto
[ afbeelding ]
en mn beentjes
deze is van 19-11-2010, midden in de bulk, maar dat is ook te zien.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms als ik net wakker ben, vind het fijner om eiwitten uit mn voeding te halen dan uit wat poeder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef stoeltafel het volgende:
Tja stond 1 tot 3 per dag maar net me whey shake binnen gekregen, ziet er goed uit.
Drink het nu met melk en 30 gram whey maar hoeveel shakes nemen jullie? Op de bak staat 1 tot 3 shakes per dag.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
weak username to pics correlationnu in het nl graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
1m94, 104kg, 13-14%.quote:Op donderdag 3 maart 2011 06:53 schreef Zyzz het volgende:
[..]
alleen gewicht zegt niks. lengte en bf?
netjes, en wat zijn je krachtstats? heb je misschien ook pics?quote:
1RM max:quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef Zyzz het volgende:
[..]
netjes, en wat zijn je krachtstats? heb je misschien ook pics?
naissssssquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
1RM max:
40kg benchpress
60kg squat
65kg deadlift
Geen foto's helapidaka.
Sorry maar met die stats van 1.94, 104KG en 13% zijn dat echt ruk 1 rep Maxes. Ik bedoel, ik heb een jeugdspeler van ons onder mijn hoede die graag in Amerika wilt spelen en ik hem probeer klaar te stomen die met zijn 1.85 en 85 KG een 1 RM van 95 a 100 KG heeft op de BPquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
1RM max:
40kg benchpress
60kg squat
65kg deadlift
Geen foto's helapidaka.
Ik doe dan ook trollen, ik doe reps met 100kg benchpress hehe.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:24 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Sorry maar met die stats van 1.94, 104KG en 13% zijn dat echt ruk 1 rep Maxes. Ik bedoel, ik heb een jeugdspeler van ons onder mijn hoede die graag in Amerika wilt spelen en ik hem probeer klaar te stomen die met zijn 1.85 en 85 KG een 1 RM van 95 a 100 KG heeft op de BP
Nog nooit van gehoord. Brinta.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag voor het eerst gesquad na 8 jaar, pfff zwaar zeg. Heb echt 0 kracht dat is duidelijk maar we gaan vooruit. Net me 2e shake genomen en straks even kijken voor maizena.
Iemand hier ervaring mee? Dit kan je het beste met je shake nemen en dan gaan je spieren en droger en voller uit zien. Las ik op bodynet
tip: stop met lezen van die onzin, en ga is trainen en vretenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag voor het eerst gesquad na 8 jaar, pfff zwaar zeg. Heb echt 0 kracht dat is duidelijk maar we gaan vooruit. Net me 2e shake genomen en straks even kijken voor maizena.
Iemand hier ervaring mee? Dit kan je het beste met je shake nemen en dan gaan je spieren en droger en voller uit zien. Las ik op bodynet
hahahaha fagget you got trolledquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:24 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Sorry maar met die stats van 1.94, 104KG en 13% zijn dat echt ruk 1 rep Maxes. Ik bedoel, ik heb een jeugdspeler van ons onder mijn hoede die graag in Amerika wilt spelen en ik hem probeer klaar te stomen die met zijn 1.85 en 85 KG een 1 RM van 95 a 100 KG heeft op de BP
zet de hoeveelheden er dan bij...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:53 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Zou fijn zijn als iemand wat aanvullingen kan maken op me voedingsschema..
stats:
1,82
85 kg
14%
Wat ik nu eet:
9:00
Bord brinta
3 Volkoren boterhammen met kipfilet
13:00
Whey shake met water
3 Volkoren boterhammen met pindakaas
15:30
3 Volkoren boterhammen pindakaas of kipfilet
18:00
Wat de pot schaft (meestal aardappelen, groente en vlees)
22:00
Magere kwark met muesli en cashewnoten
Whey shake met water
`quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:53 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Zou fijn zijn als iemand wat aanvullingen kan maken op me voedingsschema..
stats:
1,82
85 kg
14%
Wat ik nu eet:
9:00
Bord brinta
3 Volkoren boterhammen met kipfilet
13:00
Whey shake met water
3 Volkoren boterhammen met pindakaas
15:30
3 Volkoren boterhammen pindakaas of kipfilet
18:00
Wat de pot schaft (meestal aardappelen, groente en vlees)
22:00
Magere kwark met muesli en cashewnoten
Whey shake met water
Vreet goed en train ook goed maar beetje lezen kan nooit kwaad maar jij bent er dus niet mee bekend. Hier is het topic http://forum.bodynet.nl/d(...)57-maizena-hype.htmlquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:05 schreef Zyzz het volgende:
[..]
tip: stop met lezen van die onzin, en ga is trainen en vreten
ik heb trouwens ook gehoord dat als je whey in je aders spuit dat je dan de gains van je leven maaktquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:09 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Vreet goed en train ook goed maar beetje lezen kan nooit kwaad maar jij bent er dus niet mee bekend. Hier is het topic http://forum.bodynet.nl/d(...)57-maizena-hype.html
maar wel oppassen dat je niet teveel whey in je aders spuit anders kun je 5 kg spieren per week groeien en na 4 weken ga je dood.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:13 schreef stoeltafel het volgende:
Relax, gelijk even me moeder vragen om te spuiten
Ben wel benieuwd naar jou voedingsschema, heb je die? excel?
Gewoon veel eten, ik zit zelf nu op 4000+ kcal en 300+gr eiwit aan brinta, rijst, eieren, kipfilet, kwark, cashewnoten, whey.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:13 schreef stoeltafel het volgende:
Relax, gelijk even me moeder vragen om te spuiten
Ben wel benieuwd naar jou voedingsschema, heb je die? excel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |