fout, creatine kun je gerust heel jaar door nemen aan 1 stuk. als je je er goed bij voelt en je lekker traint zie ik het nut er niet van in om te stoppenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:10 schreef ukga het volgende:
[..]
daarom moet je na 2 maanden stoppen met creatine voor een maand of 2. daarna kuyn je weer creatine nemen. je lichaam gaat er anders aan wennen en neemt de productie van creatine af
mijn excuses voor de misverstandquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:06 schreef Diabox het volgende:
[..]
Is mcg, geen mg, verschilt nogal veel hehe.
dat de spierpijn weg is betekend niet dat je spieren volledig hersteld zijn hequote:Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag is alle spierpijn weg en morgen lekker trainen, heb de zin in. Heb nu en 4 dagen schema en de 5e dag beetje cardio. Gebruiken jullie in de weekenden ook supplementen? Shake, fatburner, BCAA?
Ik. GetXXLquote:Op zondag 6 maart 2011 14:53 schreef Zyzz het volgende:
wie van jullie wankers zit trouwens ook op dbb?
wist niet dat jij 100+ weegt, op dbb staat niks bij jou statsquote:
Dan ben je blind, staat er gewoon hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:00 schreef Zyzz het volgende:
[..]
wist niet dat jij 100+ weegt, op dbb staat niks bij jou stats
eerst nietquote:Op zondag 6 maart 2011 15:00 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dan ben je blind, staat er gewoon hoor.
nooit opgevallen danquote:Op zondag 6 maart 2011 15:05 schreef Diabox het volgende:
[..]
Jawel, is al ingevuld sinds m'n registratie.
come at me brahquote:
SniperX?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef Zyzz het volgende:
[..]
come at me brah
ik lette nooit zoveel op jouw post, jij poste meestal dingen waarvan je kon leren en ik zat altijd maar te trollen [ afbeelding ]
quote:
Stats: 1m90 67kg 10%quote:Op zondag 6 maart 2011 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)oblemen-doen-215796/
en op een dag kwam hij terugquote:Op zondag 6 maart 2011 19:33 schreef Spartacus911 het volgende:
sniperX herinner ik me nog wel van een paar jaar terug... ineens was er een stormvloed van members als hij op dbb waardoor ik besloot niet meer terug te keren tot de dag van vandaag
Hele fatsoenlijke pics. Goede benen ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef Zyzz het volgende:
zal even wat foto's van mij posten.![]()
laat de kritiek maar komen.![]()
deze is van 21-1-2011
[ afbeelding ]
deze is 6 maanden eerder gemaakt dan de bovenstaande foto
[ afbeelding ]
en mn beentjes
deze is van 19-11-2010, midden in de bulk, maar dat is ook te zien.
[ afbeelding ]
tnxquote:Op zondag 6 maart 2011 20:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hele fatsoenlijke pics. Goede benen ook.
--
Ik ben trouwens van mening dat trollen, small talk en "Oh Really?" achtige pics geen toegevoegde waarde hebben in dit topic.
(tevens tvp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |